Stránka 4 z 4

Napsal: 08 pro 2013, 11:58
od misokgb
Ok, snad to budu len vahadla :) No vstreky si podstreknem uvolnovacom a ked tak, reversnym kladivom ich hadam vybucham odtial :D

Napsal: 16 pro 2013, 22:23
od misokgb
Tak, vstreky mi isli na pocudovanie v pohodicke :) Na prsach od retaze uz vyfrezovane drazky, takze dlhsiu dobu uz musela byt retaz natiahnuta, sponovak vyzera, ze este celkom tlakuje, ale vodiaca lista dost ohlodana. Rozvody som kupil komplet cele aj s kolesami, napinakom a listami... Ventily vyzeraju zvrchu dost ojebane, ale fukal som do valcov kompresorom cez otvor trysky a nepustaju ventily, tak to snadn bude ok. Vahadla su vyrazene od ventilu kazde jedno, 2x uplne rozlamane a jedno prasknute, ostatne vizualne ok az na to orazenie na dosadacej ploche ventilu.

Zdvihatka iba 2x KO uplne lietali... Akurat chlapci ja to mam u oplu a neviem tam zaistit kluku - mam vybrat cidlo kluky a tam nieco vrazit do zotrvaku? Lebo to, co som tu videl, ze treba odsrobovat blendu na bloku motora, tak v tych miestach ja mam sendvic na olejovy filter, ktory je prisrobovany na bloku. Pozeram som aj zo zadu motora, ale ani tam nic nie je. Ze by sa opel aretoval cez zotrvak cez cidlo kluky? A veru, aj skurvy opel dal lavotocivy zavit :D

Zajtra dam foto :) Dik za rady.

Napsal: 20 kvě 2015, 17:02
od sikin1987
Dneska sem dal delat rozvody na doblu 1,3 JTD je to rok cca 2003 a tam se fakt neni ceho chytit mechos nevedel jak to zaaretovat a protocilo se mu to,takze ted to ma rozhozene cele a nevime jak dal. Pripravek mame jen na prej na cerpadlo. Takze jak z toho ven? jak to nastavit do nulove polohy a zaaretovat?

Napsal: 31 kvě 2015, 04:53
od Super
na zotrvaku je dierka treba tam vlozit tycku cca 6 mm, uvidis ju spredu motora

Napsal: 04 čer 2015, 20:51
od sikin1987
nakonec to bylo vpohode jsem se podival do manualu a tam byl odkaz na pripravky jak pouzit,ale sam bych si teda nedokazal dat ten motor do nulove polohy,kdyz se mu protocil. No nastesti tu praci urcuju a nedelam:D

Napsal: 30 črc 2015, 20:38
od Roman 101
válí se mi tu několik sad vahadel výrobce ruville kdyby někdo potřeboval.
Cena dohodou

Napsal: 30 říj 2015, 18:13
od sikin1987
Podivne,ze tady nekdo psal,ze jendo vahadlo stoji litr a pritom original je 290 kc kus a dneska sem objednaval RUVILLE za 75 kc kus. dovod? menilo se gufero kliky a chlapci nevedeli,ze sem ji to rozjede,tak se to potkalo. auto v zaruce byl sem na prasky co pak chcete rict majiteli? :?

Napsal: 31 říj 2015, 06:43
od TDI tech
mozes mi vysvetlit ze ako sa im to mohlo rozist :?

Napsal: 31 říj 2015, 07:29
od Roman 101
Kdyby někdo potřeboval vahadla tak mám nové ruville za supr cenu.

Napsal: 01 lis 2015, 01:12
od sikin1987
TDI tech píše:mozes mi vysvetlit ze ako sa im to mohlo rozist :?
asi sem blbe napsal.

popisu: sundas remenici vytahnes unasec a vysprdnes gufero.,ale jelikoz si nezaaretoval kliku,tak se to proste pri startu potkalo.

Napsal: 01 lis 2015, 11:10
od TDI tech
(LOL)

Napsal: 15 lis 2015, 00:24
od Tomas.cz
Njn, svěrný spoj na klice a ještě k tomu levý závit, já když jsem skládal rozvody, tak jsem se zaaretovanou klikou a vačkou utáhnul šroub vzduchovou pistolí, pak dal pryč aretační věci, kolo zaaretoval pákou a utáhnul finálně.