
JAké kotouče na oktávii ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 20 říj 2010, 07:00
- Bydliště: Teplice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33787
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33787
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Potřeboval bych vědět, jestli "tak 10x" může být i jen 9x, nebo něco poseru.Jarda S. píše:Dedla na feliciaklubu píše:Záběh desek bych rozdělil na tři fáze.
1.) Téměř vůbec nebrzdit a počkat až si desky sednou celou plochou na kotouč.
2.) Potom jim dát nějakým mírným intenzívnějším brzděním trochu za uši až třeba ucítíš smrad - odpařuřující se pojivo-lepidlo směsi (třeba jeko kdybys jel "svižněji" dolů kopec z Břežan na Zbraslav). Následně je potom nutné auto odstavit,brzdy nechat úplně vychladnout ,to proto,aby mělo čas se pojivo odpařit,respk. jen jeho část a nezanechávalo nadále "sklovinu" na kotouči.
3.) Poslední fáze záběhu: Při takovém dálničním tempu svižněji přibrzdit třeba tak ze 120km/hod. na 80km/hod., a nějakou plynoulou jízdou nějaký ten kilometr bez brzdění nechat brzdy ochladit - to zase proto,aby se stačilo pojivo odpařovat.... Toto opakovat tak 10X. Potom zase odastavit a nechat vychladnout.
Tak hotovo! A máš brzdy připravený k nějakýmu prvnímu ostřejšímu zabrzdění.
Tohle snad nemůže myslet vážně, i když lidi jsou různý no.
Chvíli jsem vozil na O1 81kw desky Bosch. Kotouče stále TRW, disky zasraný jako prase, ale 50k km mi desky vydržely a kotouče v pohodě.
Teď mám TRW i desky, tak se uvidí.
Zatím brzdí, neklepe jen mě hlodá obava, že to začne mlátit, protože jsem nedal kopec z Břežan na Zbraslav.

Jarda S. píše:Dedla na feliciaklubu píše:Záběh desek bych rozdělil na tři fáze.
1.) Téměř vůbec nebrzdit a počkat až si desky sednou celou plochou na kotouč.
2.) Potom jim dát nějakým mírným intenzívnějším brzděním trochu za uši až třeba ucítíš smrad - odpařuřující se pojivo-lepidlo směsi (třeba jeko kdybys jel "svižněji" dolů kopec z Břežan na Zbraslav). Následně je potom nutné auto odstavit,brzdy nechat úplně vychladnout ,to proto,aby mělo čas se pojivo odpařit,respk. jen jeho část a nezanechávalo nadále "sklovinu" na kotouči.
3.) Poslední fáze záběhu: Při takovém dálničním tempu svižněji přibrzdit třeba tak ze 120km/hod. na 80km/hod., a nějakou plynoulou jízdou nějaký ten kilometr bez brzdění nechat brzdy ochladit - to zase proto,aby se stačilo pojivo odpařovat.... Toto opakovat tak 10X. Potom zase odastavit a nechat vychladnout.
Tak hotovo! A máš brzdy připravený k nějakýmu prvnímu ostřejšímu zabrzdění.
najlepšia je prvá fáza


No ja mam na O1 desky a kotouce ATE a jsem mirne nasran.
Vydrzely asi 10tkm a je to zkrouceny. Pokud musim stredne az tvrde brzdit, musim drzet pevne volant a brat si chranic na zuby.
Kamarad rika, ze tam priste dame brzdy z fabie RS, to by mohla byt jina kava.
ATE u mne skoncilo.
Vydrzely asi 10tkm a je to zkrouceny. Pokud musim stredne az tvrde brzdit, musim drzet pevne volant a brat si chranic na zuby.
Kamarad rika, ze tam priste dame brzdy z fabie RS, to by mohla byt jina kava.
ATE u mne skoncilo.
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip