JAké kotouče na oktávii ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Dr.Buben11
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 20 říj 2010, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Dr.Buben11 »

Já mám na Octavii ATE PowerDisc a desky nějaký Ferodo Thermo Quiet a nemůžu si stěžovat, sice na závodění to není, ale na běžnou svižnou jízdu myslím dobrý ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33787
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jarda s
dobré ale podle mě je to mimo realitu i když to dospěje ke správnému konci, co vidím tak se z těch desek něco odpařuje co je umí odvařit proto to zajíždění,

třeba to vidím blbě co :? miloš ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33787
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jardo s myslím že je ro trochu mimo realitu ale spěje to ke zdárnému konci

co vidím tak se z desek něco odpařuje a je potřeba jemným zacházením odpařit ten bordel a pak budou brzdit brzdy na věky

co myslíš ;) miloš
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Jarda S. píše:
Dedla na feliciaklubu píše:Záběh desek bych rozdělil na tři fáze.
1.) Téměř vůbec nebrzdit a počkat až si desky sednou celou plochou na kotouč.
2.) Potom jim dát nějakým mírným intenzívnějším brzděním trochu za uši až třeba ucítíš smrad - odpařuřující se pojivo-lepidlo směsi (třeba jeko kdybys jel "svižněji" dolů kopec z Břežan na Zbraslav). Následně je potom nutné auto odstavit,brzdy nechat úplně vychladnout ,to proto,aby mělo čas se pojivo odpařit,respk. jen jeho část a nezanechávalo nadále "sklovinu" na kotouči.
3.) Poslední fáze záběhu: Při takovém dálničním tempu svižněji přibrzdit třeba tak ze 120km/hod. na 80km/hod., a nějakou plynoulou jízdou nějaký ten kilometr bez brzdění nechat brzdy ochladit - to zase proto,aby se stačilo pojivo odpařovat.... Toto opakovat tak 10X. Potom zase odastavit a nechat vychladnout.

Tak hotovo! A máš brzdy připravený k nějakýmu prvnímu ostřejšímu zabrzdění.
Potřeboval bych vědět, jestli "tak 10x" může být i jen 9x, nebo něco poseru.

Tohle snad nemůže myslet vážně, i když lidi jsou různý no.
Chvíli jsem vozil na O1 81kw desky Bosch. Kotouče stále TRW, disky zasraný jako prase, ale 50k km mi desky vydržely a kotouče v pohodě.
Teď mám TRW i desky, tak se uvidí.
Zatím brzdí, neklepe jen mě hlodá obava, že to začne mlátit, protože jsem nedal kopec z Břežan na Zbraslav. :)
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Kupoval jsem na O1 kotouče +desky značky A.B.S.,když jsem je rozbalil,uvnitř byl lístek BREMBO.
Ještě jsem je nenamontoval,ale známý,co má obchod s autodíly,tyhle desky a kotouče prodává několik let-už jen proto,že na ně neměl jedinou reklamaci,něco vydrží a mají dobrý brzdný účinek.
yf79
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Registrován: 29 čer 2010, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Nymburk

Příspěvek od yf79 »

Jarda S. píše:
Dedla na feliciaklubu píše:Záběh desek bych rozdělil na tři fáze.
1.) Téměř vůbec nebrzdit a počkat až si desky sednou celou plochou na kotouč.
2.) Potom jim dát nějakým mírným intenzívnějším brzděním trochu za uši až třeba ucítíš smrad - odpařuřující se pojivo-lepidlo směsi (třeba jeko kdybys jel "svižněji" dolů kopec z Břežan na Zbraslav). Následně je potom nutné auto odstavit,brzdy nechat úplně vychladnout ,to proto,aby mělo čas se pojivo odpařit,respk. jen jeho část a nezanechávalo nadále "sklovinu" na kotouči.
3.) Poslední fáze záběhu: Při takovém dálničním tempu svižněji přibrzdit třeba tak ze 120km/hod. na 80km/hod., a nějakou plynoulou jízdou nějaký ten kilometr bez brzdění nechat brzdy ochladit - to zase proto,aby se stačilo pojivo odpařovat.... Toto opakovat tak 10X. Potom zase odastavit a nechat vychladnout.

Tak hotovo! A máš brzdy připravený k nějakýmu prvnímu ostřejšímu zabrzdění.

najlepšia je prvá fáza (rofl)
(LOL)
mibfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 08 čer 2008, 12:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mibfox »

No ja mam na O1 desky a kotouce ATE a jsem mirne nasran.
Vydrzely asi 10tkm a je to zkrouceny. Pokud musim stredne az tvrde brzdit, musim drzet pevne volant a brat si chranic na zuby.

Kamarad rika, ze tam priste dame brzdy z fabie RS, to by mohla byt jina kava.

ATE u mne skoncilo.
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

To zajíždění x-krát brzda, plyn a pak vychladnutí je naprosto běžná věc u sportovních, případně závodních desek. Je taky fakt, že pokud se to neudělá dobře (a že je ta šance dost velká), budou desky za dost tisíc po pár kilometrech na vyhození.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

dávál jsem na celé auto feroda,i desky,po 5tis jsem ted musel předky zhodit,stočit,začalo to mírně vibrovat,tak uvidíme,jak to dlouho ted vydrží.je to tdi 81kw,jeden kotouč byl mírně zvlněnej a tak jsem to zajížděl pomalu,žádné divočení.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“