VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Už jsem to tu někde psal. Z Německa, ale dá se to koupit prý i u nás. Je k tomu i tankovací pistole a sací koš, tak že pohodlný tankování...
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Jedině použitej RO. Čistej RO nefiltruju, ale leju rovnou do nádrže.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Fazer píše:Ten filtr se používá na vodu.Kartuše jsou 3 druhy hrubostí.50 mcr-ta je vymyvatelná,potom 25mcr a 5mcr-ty jsou pouze jednorázové.Nejvíc se mě osvědčila ta 25 mcr,při použití 50 mcr zůstával v kanystru s olejem na dně takovej černej povlak.S 25 mcr nic.Ten filtr stojí asi 550,- a ta 25mcr kartuš asi 150,- +dva hadičníky po 60,- =820,-a mám luxusní filtrační perpetum mobile. Jinak pokud by byl zájem tak to můžu nafotit,dát k tomu nějakej popis.Dělám ve velkoskladě s topením a mám tady víc takovejch věciček co by se dali použít.
prosim te, kde se to da koupit? docela by se mi tohle udelatko hodilo, ale kdyz jsem se na to ptal v obchode, koukali na me jak na blazna
Fazer píše:Ten filtr se používá na vodu.Kartuše jsou 3 druhy hrubostí.50 mcr-ta je vymyvatelná,potom 25mcr a 5mcr-ty jsou pouze jednorázové.Nejvíc se mě osvědčila ta 25 mcr,při použití 50 mcr zůstával v kanystru s olejem na dně takovej černej povlak.S 25 mcr nic.Ten filtr stojí asi 550,- a ta 25mcr kartuš asi 150,- +dva hadičníky po 60,- =820,-a mám luxusní filtrační perpetum mobile. Jinak pokud by byl zájem tak to můžu nafotit,dát k tomu nějakej popis.Dělám ve velkoskladě s topením a mám tady víc takovejch věciček co by se dali použít.
prosim te, kde se to da koupit? docela by se mi tohle udelatko hodilo, ale kdyz jsem se na to ptal v obchode, koukali na me jak na blazna
a dalo by se to třeba koupit přes tebe nebo tak nějak????jo a prosímtě dal by si sem nějaké další fotky, včetně nějakého malého popisu???
takja uz jsem koupil, filtr obal cca 400, vlozka nerez 50mikronu 700,
olej cisty jak slovo bozi, ani na dne kanystru neni videt zadny kal, jen to prekapavani je docela pomale, zacal jsem to tlacit kompresorem, ale i tak to neni zadny zazrak, ale na to ze to jen tak stoji ve sklepe a prekapava, tak to jde
takto filtruju ja,nejdriv nalid do becky pres cednik-tim s eoddeli hranolky kousky rizku adalsi bordel,pak povarit az v tom neudrzim ruku-cca 60 stupnu,v klidecku delam neco mezi tim nez s eto ohrije,pak to prozenu pres filtr z autobusu karosa a cisty jak slovo bozi v klidu liju do nadrze.
po zkusenostech je nutny to rozehrat pac jiank s ezalepi filtr po nekolika 10 litru,takto nafiltruju klidne 150l a v pohode [/url]
konas - kurňa, ty máš snad azbestové ruce, já nevydržím ani 50
Ale k věci, nemáš problém, když to vystydne po filtraci, že se ti tam znova vysráží sádlo?
ono neni ani potreba cerpadlo,
pokud mate doma maly kompresor, staci ten ze supermarketu,
ja jsem to dal tak, ze nez to tahat cerpadlem, do sudu dal ventilek z auta a proste to tlakuju,
staci na pul atmosfery a je to v pohode, navic kdyz uz je filtr zacpany, prestane to tect, vyperu filtr a frcim dal
S TIM TLAKOVANIM SUDU VELKY POZOR
BYLY POPSANY PRIPADY KDY SE VIKO UTRHLO A ZMRZACILO NEDOCKAVCE......A TO TLACIL JEN NAFTU...
V NEMOCNICI MEL CASU DOST