[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :) - Stránky 4
Stránka 4 z 6

Napsal: 13 led 2007, 12:02
od mvolesko
logy porizene z K power neni to brzda ale aspon neco
Obrázek

s powerboxem :)
Obrázek

Napsal: 13 led 2007, 12:44
od chiptuning
MKTech píše:Pojistku ne raději vždy odpojím konektor na Haldexu. Do Děčína jinak moc daleko 400Km tam.
teoreticky by mela stacit zatazena rucni brzda,ridici jednotka haldexu pri zatazeni r.brzdy odpojuje pohon

Napsal: 13 led 2007, 13:15
od mvolesko
chiptuning píše:
MKTech píše:Pojistku ne raději vždy odpojím konektor na Haldexu. Do Děčína jinak moc daleko 400Km tam.
teoreticky by mela stacit zatazena rucni brzda,ridici jednotka haldexu pri zatazeni r.brzdy odpojuje pohon
teoreticky ano praticky, kdyz sem na letisti na snehu se spojenem haldexem zatah rucku porad to brzdilo jako by i predek takze ho to nerozeplo aspon ne hned teda

porad to neresi ze pri tomhle mereni dostava ten haldex zahul jak svine nejlepsi by bylo celej zadek zvednou do vzduchu a nechat se ti kola tocit ale pri mereni straty vykonu by to melo asi skreslujici ucinek protoze po pusteni plynu be se ten haldex asi rozepnul

Napsal: 13 led 2007, 13:23
od lt.kubosh
Proc dostava zahul?

Napsal: 13 led 2007, 13:25
od mvolesko
lt.kubosh píše:Proc dostava zahul?
protoze predni kola se ti tocej rychlosti treba 200kmh a zadni kola stojej a to sami plati o tech lamelach v haldexu pulka se jich toci pulka stoji sice jsou v oleji a je tam mizivej pritlak ale je to tak, chtelo by to naspat otazku do haldexu treba by rekli ze to nevadi

Napsal: 13 led 2007, 13:26
od lt.kubosh
Aha, ty myslis pri tom rozpojeni 100% vs 0% na napravy. No tomu bych i veril, ja to nepochopil...

Napsal: 13 led 2007, 15:02
od dimec
mvolesko píše:logy porizene z K power neni to brzda ale aspon neco
Obrázek

s powerboxem :)
Obrázek
Jakou jsi zadal vahu????A na ktery kvalt jsi meril???Je to masakr.By me zajimalo zda ma vliv, kdyz to tocis do 4tis nebo do 4600ot zda to ma vliv na graf.Ja zkousel octu a tu jsem tocil cca do 4500ot na 3 kvalt pak zmack spojku a nechal dojet na 70 km a vypl log.Vahu jsem dal 1400kg.

Napsal: 13 led 2007, 17:37
od ghoust
lt.kubosh píše:Aha, ty myslis pri tom rozpojeni 100% vs 0% na napravy. No tomu bych i veril, ja to nepochopil...
nejjistejsi by bylo rozpojit kardan

Napsal: 13 led 2007, 18:39
od mvolesko
dimec: 3kvalt 1600vaha, otacky cca 1200-5000 a nechal dojet na 60

Napsal: 13 led 2007, 21:56
od chiptuning
mvolesko píše:
chiptuning píše:
MKTech píše:Pojistku ne raději vždy odpojím konektor na Haldexu. Do Děčína jinak moc daleko 400Km tam.
teoreticky by mela stacit zatazena rucni brzda,ridici jednotka haldexu pri zatazeni r.brzdy odpojuje pohon
teoreticky ano praticky, kdyz sem na letisti na snehu se spojenem haldexem zatah rucku porad to brzdilo jako by i predek takze ho to nerozeplo aspon ne hned teda

porad to neresi ze pri tomhle mereni dostava ten haldex zahul jak svine nejlepsi by bylo celej zadek zvednou do vzduchu a nechat se ti kola tocit ale pri mereni straty vykonu by to melo asi skreslujici ucinek protoze po pusteni plynu be se ten haldex asi rozepnul
Obrázek

Napsal: 13 led 2007, 22:03
od otapa
já teda nevím,moc tomu fakt nerozumím,kdysi jsem měl golfa VR 6 2,9 syncro.Pár ptákovin jsem s tím nadělal.To mezinápravový zařízení se chová všelijak.já osobně bych rozpojil ten kardan,jak je tu navrhováno....

Napsal: 13 led 2007, 22:32
od Bageta
o jasně,zatáhneš ručku a to auto hned dělá caviky,takže bych tomu odpojováni až tak moc neveril

Napsal: 13 led 2007, 22:46
od mvolesko
chiptuning píše:
mvolesko píše:
chiptuning píše: teoreticky by mela stacit zatazena rucni brzda,ridici jednotka haldexu pri zatazeni r.brzdy odpojuje pohon
teoreticky ano praticky, kdyz sem na letisti na snehu se spojenem haldexem zatah rucku porad to brzdilo jako by i predek takze ho to nerozeplo aspon ne hned teda

porad to neresi ze pri tomhle mereni dostava ten haldex zahul jak svine nejlepsi by bylo celej zadek zvednou do vzduchu a nechat se ti kola tocit ale pri mereni straty vykonu by to melo asi skreslujici ucinek protoze po pusteni plynu be se ten haldex asi rozepnul
Obrázek
to je pekny, ale kdyz zatahnes rucku (sviti signalizace na palubovce) jses na kluzkem povrchu a prutce se rozjedes tak to hrabe vsema, dneska jsem to kvuli tomu specialne zkousel na sterku, mozna je chyba na mem aute

Napsal: 13 led 2007, 23:59
od Kornout
otapa píše:já teda nevím,moc tomu fakt nerozumím,kdysi jsem měl golfa VR 6 2,9 syncro.Pár ptákovin jsem s tím nadělal.To mezinápravový zařízení se chová všelijak.já osobně bych rozpojil ten kardan,jak je tu navrhováno....
Ty jsi v tom měl viskozní spojku, ta se sepne sama, novější (G4,5) už maj haldexe el.ovládaného, tam už ta řj dokáže spoustu věcí ovlivnit.

Napsal: 14 led 2007, 13:50
od MKTech
mvolesko píše:
chiptuning píše:
mvolesko píše: teoreticky ano praticky, kdyz sem na letisti na snehu se spojenem haldexem zatah rucku porad to brzdilo jako by i predek takze ho to nerozeplo aspon ne hned teda

porad to neresi ze pri tomhle mereni dostava ten haldex zahul jak svine nejlepsi by bylo celej zadek zvednou do vzduchu a nechat se ti kola tocit ale pri mereni straty vykonu by to melo asi skreslujici ucinek protoze po pusteni plynu be se ten haldex asi rozepnul
Obrázek
to je pekny, ale kdyz zatahnes rucku (sviti signalizace na palubovce) jses na kluzkem povrchu a prutce se rozjedes tak to hrabe vsema, dneska jsem to kvuli tomu specialne zkousel na sterku, mozna je chyba na mem aute
Je to tak není pravada vše co je psáno v manuáleo o Haldexu. Zatažená ruční brzda nepomůže pod plynem jede i zadek.