kde chip ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

odpověď na tuhle otázku, pokud by měla být opravdu něco platná, by ti musel dát někdo, kdo si nechal chipnout stejný auto u všech zmiňovaných firem.
Ale pravda je taková, že většina těch levnějších chipů je udělaná tak, aby tě omráčil zátah v nízkých otáčkách. To je ale bohužel špatně :( . Naopak chip, který ti vylepší průběh krouťáku a výkonu v celém rozsahu zpravidla není až tak subjektivně poznat a zjistíš to buď na brzdě, nebo při konfrontaci s jiným vozem.
CFHC
culda
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 led 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od culda »

a pak to poznám podle grafu ,né ?Obrázek
[/img]
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@JohnyFlat: verim, ze autor se prihlasi sam ... do te doby si muzes treba myslet, ze jsem si to vymyslel (ale chce se mi verit tomu, ze me nebudes podcenovat a domnivat se to)
pokornasek.pepan píše:tak jestli seš natolik inteligentní tak můžeš snad normálně odpovědět
Mily Pepiku, o me inteligenci toto tema neni takze se ji nepokousej nejak hodnotit.

Takze zpet k tematu: odpovedel jsem mu nejjednouseji jak jen to slo, chces snad moji odpoved nejak zpochybnovat? 8) Omlouvam se, ale lepsi primer, ktery by naznacil a plne vyjadril podstatu problemu jsem nevymyslel ... proste ta svickova je tak nejak vsem nejblizsi a nejschudneji pochopitelna.
Paklize jsi ji nepochopil, pak je mi to lito ale Tobe to proste vysvetlit neni v mych silach.

Mimochodem, kde jsem se do culdy "sral"? Cituj me prosim, predem diky.
culda píše:já myslím, že na to se normálně odpovědět dá jen tak ,že prostě DP je drahej :?
To je relativni. Cena, pokud neplatis znacku (coz zde neplatis) byva obrazem vyjadrujici kvalitu. Jinymi slovy, za kvalitu se plati.
culda píše:a pak to poznám podle grafu ,né ?
... mimojine ano ... ale to jsem Ti prece psal. Jinak vsimni si toho prubehu a tech dvou grafech, dostatecne vypovidajici, nemyslis? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

mam chip od tdichip a graf mam v zakřivení stejný jako od DP, který je zobrazen výše..jen mam vyšší hodnoty:D

hadate se zbytečně..DP si dělá velkou reklamu, proto je známý a jezdí k nim hodně lidí..
jiné firmy takovou reklamu nemají a přitom udělají to samé :-)
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Už to musím napsat....mám velkou záhadu.
Proč všichni tolik řešíte grafy a jejich průběhy když potom jezdíte od 1500 do 2000n ot, na spotřebu a na dobrou viditelnost za vámi. Většina těchto úprav je stejně do provozu nepoužitelná.
Za další... předháníte se v dosažených hodnotách které ani nemůžete a neumíte stabilně využít.
Jak je možné, že kdekomu se svými 150PS ujedu..a to jedu pohodovku.
Odpovím ...protože mohu auto držetn třeba hodinu na 4500ot.a navíc ..není vše jen o výkonu.
Fakt je , že na sprintech bych dostal...jenže ty jsou jednou za čas a auto má snad sloužit i jinak.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Jims1: mas vyssi hodnoty, na stejnem setupu? gratuluji, ... ted uz Ti nezbyva nic jineho, nezli se zeptat sam sebe: ... a vydrzi to, pokud ano, tak jak dlouho? ;) ... napovedu hledej v hodnotach tlaku a teploty
Jinak nevim o tom, ze by si DP delalo nejakou velkou reklamu. Nemyslel jsi tim reference? Nebo jsi tou reklamou myslel toto forum? TDIchip ma tusim taky svoje forum, proc tam nema takovou navstevnost jako je tu? Myslis, ze jen proto, ze nema reklamu? Zkus se nad tim zamyslet.
Motorpower píše:Už to musím napsat....mám velkou záhadu.
Proč všichni tolik řešíte grafy a jejich průběhy když potom jezdíte od 1500 do 2000n ot, na spotřebu a na dobrou viditelnost za vámi. Většina těchto úprav je stejně do provozu nepoužitelná.
Za další... předháníte se v dosažených hodnotách které ani nemůžete a neumíte stabilně využít.
Jak je možné, že kdekomu se svými 150PS ujedu..a to jedu pohodovku.
Odpovím ...protože mohu auto držetn třeba hodinu na 4500ot.a navíc ..není vše jen o výkonu.
Fakt je , že na sprintech bych dostal...jenže ty jsou jednou za čas a auto má snad sloužit i jinak.
Taky "mam velkou zahadu". Jak muzes tohle vubec napsat? To jsi prave spadl z Mesice nebo jak jsi na tohle prisel?
1) 1500-2000 ... vskutku, takhle ve meste jezdim a dost i mimo, nicmene ve chvili, kdy potrebuju pruznost, tak se nebojim vytocit motor na 5000. Na spotrebu jezdi kazdej, nicmene to neznamena, ze jezdi jen v techto otackach.
2) viditelnost ... nechapu, to si myslis, ze kazdymu to kouri? mimochodem vis o tom, ze kdyz je velke turbo, potrebuje vyssi otacky prave na to, aby to nekourilo? tusis takovou zakladni zalezitost?
3) do provozu nepouzitelna - zalezi na tom jak jezdis. Paklize to pouzivas jen jako dopravu 3 km do prace, pak bych to chapal, nicmene jsou tu i ti, kteri najezdi 2000+km mesicne. Ja pouzitelnost ocenuji pri kazdem, opakuji kazdem predjizdeni.
4) pokud nekomu se 150k ujedes, pak jsi jednooky me slepymi kralem nebo se porovnavas se seriovkama (pripadne v prubehu rizeni podstupujes takova rizika, ktera ostatni odmitaji podstupovat)
5) 4500ot. - neni to o otackach, je to jen o tlacich, teplotach a stavu auta, nicem jinem ... nicmene proc by to prumerny clen zde drzel v takovych otackach, kdyz vykon, ktery mas Ty v 4500 otackach ma o minimalni 1000 rpm driv :D
6) ... o sprintech to neni, auto by Ti melo poskytovat mimo pasivni take i aktivni bezpecnost a prave tu tu vetsina lidi resi navysovanim vykonu

Na zaver si dovolim dotaz: Ty nechipujes, ze ne
Naposledy upravil(a) Forest dne 20 čer 2011, 09:32, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Zaujimave zamyslenie chiptunera, to je fakt.... (crazy)
Ale Foreste, ty mu to davas pekne vyzrat, mam podozrenie ze si na takychto veciach vyslovene zgustnes :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@subz3ro_tdi: Nemyslim si, ze bych byl nejak zakerny. Nedomnivam se, ze se v tom nejak vyzivam nebo chran ruka Pane realizuji. Nicmene takoveto prohlaseni mohu brat jedine bud jako pokus o vtip, provokaci nebo proste jen policek rukavici.

Duvod je prosty - verim, ze se tu stale vyskytuji "novacci", kteri tu hledaji absolutne zakladni informace a takoveto prohlaseni je proste neuveritelne zavadejici. Proto takova reakce a nemyslim si, ze bych byl nejak sprosty, urazel nebo nejak jinak nevhodne vystupujici.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak třeba má motorpower nějakou benzínovku se 150PS.... a raději nechipovanou
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Forest píše:@Jims1: mas vyssi hodnoty, na stejnem setupu? gratuluji, ... ted uz Ti nezbyva nic jineho, nezli se zeptat sam sebe: ... a vydrzi to, pokud ano, tak jak dlouho? ;) ... napovedu hledej v hodnotach tlaku a teploty
Jinak nevim o tom, ze by si DP delalo nejakou velkou reklamu. Nemyslel jsi tim reference? Nebo jsi tou reklamou myslel toto forum? TDIchip ma tusim taky svoje forum, proc tam nema takovou navstevnost jako je tu? Myslis, ze jen proto, ze nema reklamu? Zkus se nad tim zamyslet.
Motorpower píše:Už to musím napsat....mám velkou záhadu.
Proč všichni tolik řešíte grafy a jejich průběhy když potom jezdíte od 1500 do 2000n ot, na spotřebu a na dobrou viditelnost za vámi. Většina těchto úprav je stejně do provozu nepoužitelná.
Za další... předháníte se v dosažených hodnotách které ani nemůžete a neumíte stabilně využít.
Jak je možné, že kdekomu se svými 150PS ujedu..a to jedu pohodovku.
Odpovím ...protože mohu auto držetn třeba hodinu na 4500ot.a navíc ..není vše jen o výkonu.
Fakt je , že na sprintech bych dostal...jenže ty jsou jednou za čas a auto má snad sloužit i jinak.
Taky "mam velkou zahadu". Jak muzes tohle vubec napsat? To jsi prave spadl z Mesice nebo jak jsi na tohle prisel?
1) 1500-2000 ... vskutku, takhle ve meste jezdim a dost i mimo, nicmene ve chvili, kdy potrebuju pruznost, tak se nebojim vytocit motor na 5000. Na spotrebu jezdi kazdej, nicmene to neznamena, ze jezdi jen v techto otackach.
2) viditelnost ... nechapu, to si myslis, ze kazdymu to kouri? mimochodem vis o tom, ze kdyz je velke turbo, potrebuje vyssi otacky prave na to, aby to nekourilo? tusis takovou zakladni zalezitost?
3) do provozu nepouzitelna - zalezi na tom jak jezdis. Paklize to pouzivas jen jako dopravu 3 km do prace, pak bych to chapal, nicmene jsou tu i ti, kteri najezdi 2000+km mesicne. Ja pouzitelnost ocenuji pri kazdem, opakuji kazdem predjizdeni.
4) pokud nekomu se 150k ujedes, pak jsi jednooky me slepymi kralem nebo se porovnavas se seriovkama (pripadne v prubehu rizeni podstupujes takova rizika, ktera ostatni odmitaji podstupovat)
5) 4500ot. - neni to o otackach, je to jen o tlacich, teplotach a stavu auta, nicem jinem ... nicmene proc by to prumerny clen zde drzel v takovych otackach, kdyz vykon, ktery mas Ty v 4500 otackach ma o minimalni 1000 rpm driv :D
6) ... o sprintech to neni, auto by Ti melo poskytovat mimo pasivni take i aktivni bezpecnost a prave tu tu vetsina lidi resi navysovanim vykonu

Na zaver si dovolim dotaz: Ty nechipujes, ze ne
Nevím co děláš , ale evidentně tomu rozumíš snad i líp než Reesha a všichni na světě, nedělám si tu reklamu a ani nejsem nováček, ale zaujalo mě jakým stylem se zde radí, a jaký se tu melou ho...a tím mám na mysli specielně tebe. Tím debatu ze své strany končím půl roku jsem v této sekci nebyl a vidím, že jsem o nic nepřišel. / Ještě úprava -Rich. mě zná takže ví co kam směřuji..kouřivky byly obecně/

A taky si dovolím dotaz: Ty nejsi hňup viď?? :)
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Jims1 píše:mam chip od tdichip a graf mam v zakřivení stejný jako od DP, který je zobrazen výše..jen mam vyšší hodnoty:D

hadate se zbytečně..DP si dělá velkou reklamu, proto je známý a jezdí k nim hodně lidí..
jiné firmy takovou reklamu nemají a přitom udělají to samé :-)
Dobrý den, nečetl jsem toto téma, podíval jsem se jen na poslední příspěvky, a musím zareagovat. Firma DIESELPOWER neinvestuje do reklamy ani korunu - narozdíl od ostatních pseudotuningových firem, které zde nebudu jmenovat. Ani stránky nejsou optimalizované pro vyhledávače, nejsou ani moderní. Stačí si zadat pár známých slov do vyhledávačů, chip, chiptuning.... a další termíny.
Zde je vidět, kdo investuje do reklamy. Ano, investujeme velké peníze, ale do vybavení, do kvalitních zaměstnanců, do drahého testování a vývoje tak, aby práce byla na profesionální úrovni a zákazník se nemusel bát s autem vyjet za hranice s pocitem, že se vrátí na laně.

Nevím tedy, kam jsi na takový nesmysl vůbec přišel a být na tvém místě, huba by mi upadla (spíše ruce). Těžko můžeš srovnávat kvalitní vývoj s někým, kdo jen nalévá nebo kopíruje mapy, a ani pořádně neví, co upravuje. Bohužel takových úpravců je mnoho. Neviděl jsem zatím ani jednu firmu, která by dělala to, co my.

Tedy, jestli jsou pro tebe důležité jen hodnoty maximálního výkonu při maximálním zatížení. Pak ano, není tak velký problém to udělat. Problém jsou přechodové režimy, parametry jako průběh velikosti plnícího tlaku atd. Kdyby tyto firmy dělaly to samé co my, nejezdili by k nám zákazníci, kteří popravili dvě turba za rok s konkurenční úpravou řídící jednotky, a nechtěli by to po nás ve finále předělat a opravit. Několikrát jsem se setkal se zákazníkem, se kterým jsem vyjel na dálnici, chtěl jsem po něm sešlápnout plný plyn abych mohl otestovat určitý režim, a musel jsem jej 10 minut přemlouvat, aby to udělal, protože měl strach, že mu uletí turbo (po předchozích zkušenostech).

Takže by bylo vhodné se nad tímto zamyslet, a takový nesmysl již nikdy nepsat.

My testujeme motory a možnosti na závodní dráze, okruzích, na rally, na sprintech, v závodech do vrchu, atd. Neexperimentujeme na zákaznících. I když to stojí peníze, jen díky tomu jsme schopni nabídnout kvalitní modifikace o kterých víme, že vydrží. Proč? Protože zatížení na závodní dráze po několik kilometrů se rovná několika tisícům kilometrů na silnici. A na tomto pracujeme nepřetržitě. Jen tak jsme schopni určit opotřebení, zatížení, atd.

Jen pro ilustraci poslední aktivity: Allard - VAG Trophy

To je asi vše, omluvám se za potenciální chyby v textu, psal jsem to velmi narychlo.

Tuningu zdar
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Motorpower píše:Nevím co děláš , ale evidentně tomu rozumíš snad i líp než Reesha a všichni na světě, nedělám si tu reklamu a ani nejsem nováček, ale zaujalo mě jakým stylem se zde radí, a jaký se tu melou ho...a tím mám na mysli specielně tebe. Tím debatu ze své strany končím půl roku jsem v této sekci nebyl a vidím, že jsem o nic nepřišel. / Ještě úprava -Rich. mě zná takže ví co kam směřuji..kouřivky byly obecně/

A taky si dovolím dotaz: Ty nejsi hňup viď?? :)
Nedovolil bych se ani nahodou pomerovat s Richardem, nicmene netusim proc se uchylovat k takovemu srovnani, protoze na to, aby clovek vedel a napsal to, co jsem napsal nemusi ani WinOLS otevrit, protoze na to staci zakladni znalosti spalovacich (preplnovanych vznetovych) motoru. Jinak muj zaverecny dotaz se tykalo toho, ze jsem si nebyl jist, zda k te firme patris nebo zda je to jen shoda ... ale zjevne podle toho, jak jsi se pokusem o urazku ohradil patris.

To, ze te Richard zna jeste neznamena ze umis chipovat takze nechapu, co jsi tou poznamkou minil.

""Čo si také představítě pod pojmom "hňup", Kefalín?" 8)

@Vici: jeste jsem nezazil benzinovou 150konovku, se kterou by si seriove ARL pri pruzne jizde neporadilo, nicmene zazil jsem 180konovku (O RS) se kterym si seriove ARL poradilo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

To Reesha: v žádném příspěvku nechci žádnou jinou firmu s Vaší srovnávat, jak sem již napasal několikrát, dle mě jste v tomto oboru na vrcholu v ČR..a to si budu myslet dále, navíc ty jsi jako úpravce uznávaný a víš co děláš.. do této diskuse jsem se jen zapojil z důvodu, že člověk zde chtěl poradit..dle otázky šlo vidět, že chce chip ale nechce za to dát kol deseti tisíc..a první co bylo, že se do něj lidi pustili..pokud do reklamy neinvestujete ani korunu, potom smekám před Vaší prací, protože musí být výše než špičková, jelikož všude kde lezu po forech se svým vozidlem Vás doporučují..a to je ta reklama (ať chtěná či ne)..

Jen říkám, že chip lze sehnat i za mnohem levněji než u Vás se stejným výsledkem..možná ne až tak kvalitním přístupem, možná ne hodinami ladění..já mám pouze přehrané mapy, ano pouze přehrané, jenže za více než polovinu méně a jsem z výsledkem po více než 30 tis/km spokojený..

Tato diskuse spěje opět k tomu, že každý zhaní vše kromě Dp..objektivních lidí ubývá..a aby mi neupadli ruce, této diskuse se dále nebudu účastnit...

Dp přeju mnoho dalších spokojených zákazníků, kteří jistě budou, i já bych rád měl na boku vozidla Vaše logo, ovšem si toto nemohu finančně dovolit, proto musím být objektivní a jako většina na obdobných forehc a věřím že i tady musím zhodnoti jiné firmy, výkon, cena, kvalita ...a myslím že na trhu najdu dost značek přibližující se Vaší kvalitě za jiné ceny..

V neposlední řadě se omlouvám, mé příspěvky neměli nikoho z DP urazit..pouze měli objektivně zhodnotit možnosti lidí co nemají takové finance..
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Jims1 píše: Jen říkám, že chip lze sehnat i za mnohem levněji než u Vás se stejným výsledkem..možná ne až tak kvalitním přístupem, možná ne hodinami ladění..já mám pouze přehrané mapy, ano pouze přehrané, jenže za více než polovinu méně a jsem z výsledkem po více než 30 tis/km spokojený..
mám trochu dojem, že jsi úplně Reeshu nepochopil. Zvlášť, když se zmiňoval o tom, že samotné hodnoty výkonu a točivého momentu nejsou vše, jelikož to udělá téměř každý úpravce (třeba za 1/3 ceny DP). Jde o to, že je tam mnoho dalších parametrů, které nejsou jiní úpravci schopni zohlednit nebo jim nerozumí, apod. A to je to, co dělá rozdíl mezi DP a ostatními chiptuningovými firmami.
Přehrané mapy, jako máš ty, někdy fungují tak, že motor to přežije bez úhony a funguje to uspokojivě, v jiném autě (se stejným typem motoru) může nadělat paseku (viz jedno popravené turbo za druhým), atd.
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

chiptuning píše:
Tomas6 píše:Nikdo tě tu asi nechtěl urazit ale pokud máš vybrány neznámé firmy z kladna proč nezajedeš rovnou do prahy do DP?Kvalita zajištěna.Sou to profíci.Znám lidi co jezdí za kvalitou do Prahy ze Zlína a nebo z čech za TDiFunem do Č.Těšína.Připlatit si a přijet si pro kvalitu se fakt vyplácí...
jen pro tvoje info treba diesel-technik se zabyva tuningem o nekolik let dele nez dieselpower a ze tuhle firmu neznas neznamena ze je spatna a naopak muze byt hodne znama firma pomoci reklamy a nemusi byt dobra , ne kazdy se snazi ulovit zakazniky na vsech forech po republice , existuje urcite dost firem ktere jsou na dobre urovni a nemusi byt zname na kazdem foru :roll:
Tak mi to nedá. Naši závodní Fábii nám ladil jako první pan Bulis - Dieseltechnik a pak jsme naladil bez jakékoli úpravy u DP a mohu říci, že to bylo hodně znát. Průběh krouťáku úplně někde jinde než u pana Bulise. Auta mi ladi Cimbu i Dieseltechnik a od té doby co ladíme u DP nemám potřebu jezdit jinam. Teď tady nedělám reklamu DP, ale jen se dělím o svůj poznatek.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“