Pozna niekto maitela 230K golf co je v bazare v Prahe?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Jayson píše:nebylo by špatný připomenout, že prokluz kol nezpůsobí kroutící moment ale rychlý nárůst výkonu..
(noteeth) a co je vykon ??? Kroutici moment prepocteny na otacky, nebo myslis ze mam motor dva parametry?? Motor je vzdy jen a jen sila.. si prozkoumej muj vzorec v podpisu... ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jj, TDIfun pravdu praví, výkon je pouhá "fiktivní" funkce kroutícího momentu a otáček.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

TDifun,co to mas za auta do frasa?
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

TDIfun píše:
Jayson píše:nebylo by špatný připomenout, že prokluz kol nezpůsobí kroutící moment ale rychlý nárůst výkonu..
(noteeth) a co je vykon ??? Kroutici moment prepocteny na otacky, nebo myslis ze mam motor dva parametry?? Motor je vzdy jen a jen sila.. si prozkoumej muj vzorec v podpisu... ;)
samozřejmě že vím, ale rozdíl je mín 500Nm v 2000ot. a 500Nm v 3000ot. kdy ti výkon narůstá pomaleji, než když za 0.5sek z 50HP vyskočí na 150HP :)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Jayson píše:
TDIfun píše:
Jayson píše:nebylo by špatný připomenout, že prokluz kol nezpůsobí kroutící moment ale rychlý nárůst výkonu..
(noteeth) a co je vykon ??? Kroutici moment prepocteny na otacky, nebo myslis ze mam motor dva parametry?? Motor je vzdy jen a jen sila.. si prozkoumej muj vzorec v podpisu... ;)
samozřejmě že vím, ale rozdíl je mín 500Nm v 2000ot. a 500Nm v 3000ot. kdy ti výkon narůstá pomaleji, než když za 0.5sek z 50HP vyskočí na 150HP :)
100 koni za 16 otacek motoru... no tak to chci mit taky.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

mate skusenosti aj asv?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

peter626x píše:mate skusenosti aj asv?
nejvetsi :)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

lebo to som v piatok kupil.je to o.k.?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

peter626x píše:lebo to som v piatok kupil.je to o.k.?
jednoduchej, ekonomickej, spolehlivej
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

to byl příklad, normálně uvažující člověk by pochopil jak to myslím, ale ty prostě musíš ukázat, že vždy máš pravdu (rofl) (rofl)
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

teraz som si uz objednal u chlapika medzikus miesto egr aj zaslepku na vyfukove potrubie pre egr.dufam ze to bude ok.ale ako lacno vytiahnem vykon vyssie?
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

subz3ro_tdi píše:
Lusťa píše:Když to říkáš ty,tak asi to bude pravda. Asi jsem tam měl 400Nm a do ty sedačky mě tlacil jen pocit (LOL)
Ty mas asi retarder namontovany v aute, ze vies aky tocivy moment tam v danom momente na ceste mas, vsak... :roll: Nepochopil si ma... nie na kazdy prevodovy stupen vzdy dosiahnes v danych otackach predpis plniaceho tlaku... tym padom krutiací moment nedosahuje hodnotu ktoru ma na grafe z brzdy, to je cele co som chcel povedat. Samozrejme pokial s plynom narabas opatrne tak sa rozbehnes bez preklzu aj na 3ku, pokial nie prehrabnes aj so 400Nm. Osobne si myslim ze 400-450Nm je na FWD pohon hodnota za ktoru uz moc nema vyznam ist, radsej ho dlhsie podrzat, ak sa ti to nezda ja ti tvoj nazor neberiem ;)
nejsem-naivka píše:Lusťa má pravdu, muselo by to mít ostrou křivku aby to hrabalo na trojku. 1 a 2 je u hraboše problém, ale na trojku se přenese ještě víc než 500 Nm. Je to jasný-Nm na kolech podle přev. stupně. A taky otázka pneu.
Suhlasim... ale bez vyrazneho pricinenia vodica ten moment na nizsie prevodove stupne na cestu neprenesies... je tak? Tzn. o tom ci dostane 500Nm auto do preklzu sa moze posudzovat individualne podla vodica, neda sa to povedat vseobecne. :)
Přesně, není 500 jako 500, záleží na podání. Hlavně neříkej, že nechceš mít 500Nm a víc ;)
:-@
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Jayson píše:to byl příklad, normálně uvažující člověk by pochopil jak to myslím, ale ty prostě musíš ukázat, že vždy máš pravdu (rofl) (rofl)
tak bud si tady ze sebe delame kozy nebo se bavime na urovni. pokud si delas kozy bez si honit saska nekam na facebook do sekce bukvice..
si asi neuvedomujes, ze to ctou i lidi co tomu fakt nerozumi
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

ja sa tomu snazim rozumiet
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

mluv tu prosím slušně.

člověk co tomu chce porozumět tak to pochopí co jsem měl namysli.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“