Jayson píše:nebylo by špatný připomenout, že prokluz kol nezpůsobí kroutící moment ale rychlý nárůst výkonu..
a co je vykon ??? Kroutici moment prepocteny na otacky, nebo myslis ze mam motor dva parametry?? Motor je vzdy jen a jen sila.. si prozkoumej muj vzorec v podpisu...
Jayson píše:nebylo by špatný připomenout, že prokluz kol nezpůsobí kroutící moment ale rychlý nárůst výkonu..
a co je vykon ??? Kroutici moment prepocteny na otacky, nebo myslis ze mam motor dva parametry?? Motor je vzdy jen a jen sila.. si prozkoumej muj vzorec v podpisu...
samozřejmě že vím, ale rozdíl je mín 500Nm v 2000ot. a 500Nm v 3000ot. kdy ti výkon narůstá pomaleji, než když za 0.5sek z 50HP vyskočí na 150HP
Jayson píše:nebylo by špatný připomenout, že prokluz kol nezpůsobí kroutící moment ale rychlý nárůst výkonu..
a co je vykon ??? Kroutici moment prepocteny na otacky, nebo myslis ze mam motor dva parametry?? Motor je vzdy jen a jen sila.. si prozkoumej muj vzorec v podpisu...
samozřejmě že vím, ale rozdíl je mín 500Nm v 2000ot. a 500Nm v 3000ot. kdy ti výkon narůstá pomaleji, než když za 0.5sek z 50HP vyskočí na 150HP
100 koni za 16 otacek motoru... no tak to chci mit taky.
teraz som si uz objednal u chlapika medzikus miesto egr aj zaslepku na vyfukove potrubie pre egr.dufam ze to bude ok.ale ako lacno vytiahnem vykon vyssie?
Lusťa píše:Když to říkáš ty,tak asi to bude pravda. Asi jsem tam měl 400Nm a do ty sedačky mě tlacil jen pocit
Ty mas asi retarder namontovany v aute, ze vies aky tocivy moment tam v danom momente na ceste mas, vsak... Nepochopil si ma... nie na kazdy prevodovy stupen vzdy dosiahnes v danych otackach predpis plniaceho tlaku... tym padom krutiací moment nedosahuje hodnotu ktoru ma na grafe z brzdy, to je cele co som chcel povedat. Samozrejme pokial s plynom narabas opatrne tak sa rozbehnes bez preklzu aj na 3ku, pokial nie prehrabnes aj so 400Nm. Osobne si myslim ze 400-450Nm je na FWD pohon hodnota za ktoru uz moc nema vyznam ist, radsej ho dlhsie podrzat, ak sa ti to nezda ja ti tvoj nazor neberiem
nejsem-naivka píše:Lusťa má pravdu, muselo by to mít ostrou křivku aby to hrabalo na trojku. 1 a 2 je u hraboše problém, ale na trojku se přenese ještě víc než 500 Nm. Je to jasný-Nm na kolech podle přev. stupně. A taky otázka pneu.
Suhlasim... ale bez vyrazneho pricinenia vodica ten moment na nizsie prevodove stupne na cestu neprenesies... je tak? Tzn. o tom ci dostane 500Nm auto do preklzu sa moze posudzovat individualne podla vodica, neda sa to povedat vseobecne.
Přesně, není 500 jako 500, záleží na podání. Hlavně neříkej, že nechceš mít 500Nm a víc
Jayson píše:to byl příklad, normálně uvažující člověk by pochopil jak to myslím, ale ty prostě musíš ukázat, že vždy máš pravdu
tak bud si tady ze sebe delame kozy nebo se bavime na urovni. pokud si delas kozy bez si honit saska nekam na facebook do sekce bukvice..
si asi neuvedomujes, ze to ctou i lidi co tomu fakt nerozumi