Záleží kam chceš jít s výkonem. Já jsem jel PRAHA - PŘÍBOR za 2,5 hodiny. je to něco pod 140 km/h průměrně. Když odečteš nějaké křižovatky a rondly, tak je jsem valil nepřetržitě 180-200km/h. To nechci machrovat, ale chci říct, že to všechno v poho vydrželo. Ale to není že bych jel pořád naplno, takový vrah nejsem.bobo píše:turbo už mám 130ps, takže žádný ojnice, písty nebo něco takovýho ? Sorry, přečetl jsem toho tady už dost a vše se vždy točilo kolem trysek,turba,IC,spojky, ale vnitřních dílů motoru zatím jsem nenašel,tak se ptám..mvolesko píše:bobo: uz to tu bylo popsano nekolikrat idealni je dat spodek bloku z TDI PD 130 nebo 150, turbo z 2.5tdi a mas klid
Možná k tomu ještě jedno vysvětlení......když má někdo 66kW auto a chce být někde RYCHLE, tak jede na plný plyn, protože to jinak nejede. Proto se může domnívat, že po úpravě si to bude chtít vychutnat a dávat tomu tu samou čočku. Ale omyl! Např po městě to rozhodně nepůjde. To auto je prostě při nízkých rychlostních stupních a plném plynu skoro neovladatelné. Podle KPOWERU teď cca170 koní. Zatím. Navíc jak tomu šlápneš, tak jseš všude hned a musíš zas brzdit.
A po té dálnici, když jedeš 180, tak je to jen taková lechtačka plynu. Tzn. pokud máš vyměněné turbo a tlačíš rozumně, tak turbo je úplně v pohodě, pokud máš větší trysky nebo dokonce hlavu čerpadla, tak doba vstřiku je krátká.....proti tomu 66kW origo při stejné rychlosti na dálnici znamená plný plyn, tedy max. tlak turba



Tak nevím co je pro ten motor lepší.....myslím, že hardvérová úprava mu jen prospějě