hm. trochu z ruky. ale diky za reportROBIG píše:Myslím že byl v Plznidav55 píše:to je jasne, jen vim ze to existuje a nevim o nikom kdoto ma,ktery hunday to byl, nebo to maji vsechny servisy?
Stracanie vody - UZ som ZUFALY
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jestli ji nesrovnáš tak to budeš za chvíli dělat znova.
Potřebuješ nové těsnění a šrouby hlavy to je nutnost a pak už jenom to co bude špatně nebo nějak poškozené.Já nechávám měnit při stahování hlavy gufera ventiů a popřípadě vodítka
Potřebuješ nové těsnění a šrouby hlavy to je nutnost a pak už jenom to co bude špatně nebo nějak poškozené.Já nechávám měnit při stahování hlavy gufera ventiů a popřípadě vodítka
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Ventily mi zabrušuje automaticky když mi rovná hlavu.
Ceny orientačně co platím já
Hlava cca 3000
Těsnění cca 800
Šrouby cca 400
pokud měním zdvihatka tak cca 1150 sada
Seženeš i levnější díly tohle jsou ceny originálních dílů
Ceny orientačně co platím já
Hlava cca 3000
Těsnění cca 800
Šrouby cca 400
pokud měním zdvihatka tak cca 1150 sada
Seženeš i levnější díly tohle jsou ceny originálních dílů
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

no aspon uz mam ako taky prehlad... a kdesi som cital ze tym ze sa zbrusi hlava zacne rapidne klesat zivotnost motora... ale to si myslim ze je ked sa z nej ubere az moc nie?
no studoval som to v manualny a az tak zlozito to nevyzera.... predpokladam ze to prebruseni sa dava hrubsie tesnenie je to tak?
no studoval som to v manualny a az tak zlozito to nevyzera.... predpokladam ze to prebruseni sa dava hrubsie tesnenie je to tak?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Nemusíš se bát ubírá se v desetinách milimetru a těsnění se dává podle přesahu ventilůjjuriss píše:no aspon uz mam ako taky prehlad... a kdesi som cital ze tym ze sa zbrusi hlava zacne rapidne klesat zivotnost motora... ale to si myslim ze je ked sa z nej ubere az moc nie?
no studoval som to v manualny a az tak zlozito to nevyzera.... predpokladam ze to prebruseni sa dava hrubsie tesnenie je to tak?

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Řešíte tady hlavy a těsnění, ale já jsem již několikrát řešil rozkousané hadice od kun nebo koček. Většinou jsou to hadice k topení a jsou prokouslé tak blbě, že to normálně neni vidět. jsou to dirky jak po injekční stříkačce a ještě to stříká dolu na vejfuk a nikdo nic nenajde, protože se to odpaří. Teče to jen když je to hodně natlakovaný. Určitě bych prověřil i tuhle možnost, než budu sundávat hlavu.
Spíš pístů ne?ROBIG píše:Nemusíš se bát ubírá se v desetinách milimetru a těsnění se dává podle přesahu ventilůjjuriss píše:no aspon uz mam ako taky prehlad... a kdesi som cital ze tym ze sa zbrusi hlava zacne rapidne klesat zivotnost motora... ale to si myslim ze je ked sa z nej ubere az moc nie?
no studoval som to v manualny a az tak zlozito to nevyzera.... predpokladam ze to prebruseni sa dava hrubsie tesnenie je to tak?
Jasně že přesah pístůTomas.cz píše:Spíš pístů ne?ROBIG píše:Nemusíš se bát ubírá se v desetinách milimetru a těsnění se dává podle přesahu ventilůjjuriss píše:no aspon uz mam ako taky prehlad... a kdesi som cital ze tym ze sa zbrusi hlava zacne rapidne klesat zivotnost motora... ale to si myslim ze je ked sa z nej ubere az moc nie?
no studoval som to v manualny a az tak zlozito to nevyzera.... predpokladam ze to prebruseni sa dava hrubsie tesnenie je to tak?

Díky za opravu nevím na co jsem myslel když jsem to psal

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
