Stránka 4 z 5
Napsal: 29 lis 2011, 23:02
od alfik
dolar100 píše:miklopan píše:Pokud uvažuješ o koupi auta s motorem V10 5,2 , tak ho mohu doporučit z vlastní zkušenosti, neboť se starám šéfovi o jeho S6, ve které má tento motor. Auto naprosto excelentní a to, to šéf nějak nešetří, když spěchá, tak mu dává pěkně za uši. Auto má najeto cca 150tis. Servis není, až tak nákladný pokud je člověk trochu zručnej, tak věci běžné údržby si udělá sám.
no neviem ja mam opacnu skusenost rok som jazdil na tomto aute od novoty, a servis urcite nieje pre normalneho cloveka, len brzdy skoro 2000E a spotreba nikdy pod 20l, inak auto islo strasne ale bolo aj pekne tvrde, gumy sa tam fukali 3bar

S touto spotrebou si ale jazdil len po meste nie?
Za toľko nejazdi ani BMW 750 W12.
Napsal: 30 lis 2011, 01:04
od dolar100
alfik píše:dolar100 píše:miklopan píše:Pokud uvažuješ o koupi auta s motorem V10 5,2 , tak ho mohu doporučit z vlastní zkušenosti, neboť se starám šéfovi o jeho S6, ve které má tento motor. Auto naprosto excelentní a to, to šéf nějak nešetří, když spěchá, tak mu dává pěkně za uši. Auto má najeto cca 150tis. Servis není, až tak nákladný pokud je člověk trochu zručnej, tak věci běžné údržby si udělá sám.
no neviem ja mam opacnu skusenost rok som jazdil na tomto aute od novoty, a servis urcite nieje pre normalneho cloveka, len brzdy skoro 2000E a spotreba nikdy pod 20l, inak auto islo strasne ale bolo aj pekne tvrde, gumy sa tam fukali 3bar

S touto spotrebou si ale jazdil len po meste nie?
Za toľko nejazdi ani BMW 750 W12.
vacsinou po meste, ale ten motor bol trhac, hlavne naladenie prevodovky ked si sa chcel jemne rozbehnut, dal si jemne plyn pockal az da dvojku a potom to bolo ok, z jednotky kopal. Zo 7 sa to neda porovnat to je korab, jazdieval som aj zo 750 E38 davno a mesto min 21l

Napsal: 30 lis 2011, 01:07
od dolar100
miklopan píše:dolar100 píše:miklopan píše:Pokud uvažuješ o koupi auta s motorem V10 5,2 , tak ho mohu doporučit z vlastní zkušenosti, neboť se starám šéfovi o jeho S6, ve které má tento motor. Auto naprosto excelentní a to, to šéf nějak nešetří, když spěchá, tak mu dává pěkně za uši. Auto má najeto cca 150tis. Servis není, až tak nákladný pokud je člověk trochu zručnej, tak věci běžné údržby si udělá sám.
no neviem ja mam opacnu skusenost rok som jazdil na tomto aute od novoty, a servis urcite nieje pre normalneho cloveka, len brzdy skoro 2000E a spotreba nikdy pod 20l, inak auto islo strasne ale bolo aj pekne tvrde, gumy sa tam fukali 3bar

Samozřejmě, že auto trochu pápne, ale já brzdy dělal nedávno a komplet kotouče i desky cena 1000eur. Já tomuto autu říkám cvalík

. Jezdím i RS8, a ta je mnohem náročnější a hlavně výdrž motoru je úplně jinde ... po 120tis komplet generálka
jasne toto bolo pred 5 rokmi, inak RS8 nepoznam len S8, R8

Napsal: 30 lis 2011, 06:37
od miklopan
Oprava to byl překlep né RS8 , ale RS6

Napsal: 30 lis 2011, 13:28
od Rider.23
Thomy píše:A co V8 4,2?

Souhlas, slabota, ten motor nejede ani v A6, osobně sem s tím něco pojezdil a upřimně řečeno, byl sem zklamán...
Ale do Phaetonu bych teda určitě nešel, už jen pro to, jak psal jinej kolega- ze předu si to pletou lidi s passatem (A8 s A6), z téhle třídy bych sáhnul asi po tom BMW 7, už jen kvůli jízdním vlastnostem (v uvozockách), protože z těhto korábů jsou jednoznačně nejlepší... Nebo bych se spokojil s RS6, tu má teď kámoš a to teda jede a hlavně i velice dobře vypadá

...
Osobně za sebe, kdybych měl volnej cca milion korun a chtěl nějaké pěkné auto, tak jdu jednoznačně do zánovního BMW 730D F10 (ten poslední model), dostaneš kus luxusního německýho auta, který vapadá božsky, jede velice slušně (když připlatíš za 35 nebo 40D tak to letí), má to 8st. automat, kterej řadí jak pohádka, a hlavně budeš mít téměř nové auto, s najetýma do 50t km, kde nebudeš nic řešit a jen tankovat (a velice málo) a měnit oleje.... Najedeš s tím 100t km bez toho aby se ti cokoliv posralo a pak to ještě s přehledem a za dobrou cenu prodáš... Toho Phaetona když koupíš, tak pak můžeš tak akorát zapálit, jak se zde psalo, protože to už nikomu neprodáš

...
Napsal: 30 lis 2011, 13:37
od und3ath
Rider.23 píše:Thomy píše:A co V8 4,2?

Souhlas, slabota, ten motor nejede ani v A6, osobně sem s tím něco pojezdil a upřimně řečeno, byl sem zklamán...
Ale do Phaetonu bych teda určitě nešel, už jen pro to, jak psal jinej kolega- ze předu si to pletou lidi s passatem (A8 s A6), z téhle třídy bych sáhnul asi po tom BMW 7, už jen kvůli jízdním vlastnostem (v uvozockách), protože z těhto korábů jsou jednoznačně nejlepší... Nebo bych se spokojil s RS6, tu má teď kámoš a to teda jede a hlavně i velice dobře vypadá

...
Osobně za sebe, kdybych měl volnej cca milion korun a chtěl nějaké pěkné auto, tak jdu jednoznačně do zánovního BMW 730D F10 (ten poslední model), dostaneš kus luxusního německýho auta, který vapadá božsky, jede velice slušně (když připlatíš za 35 nebo 40D tak to letí), má to 8st. automat, kterej řadí jak pohádka, a hlavně budeš mít téměř nové auto, s najetýma do 50t km, kde nebudeš nic řešit a jen tankovat (a velice málo) a měnit oleje.... Najedeš s tím 100t km bez toho aby se ti cokoliv posralo a pak to ještě s přehledem a za dobrou cenu prodáš... Toho Phaetona když koupíš, tak pak můžeš tak akorát zapálit, jak se zde psalo, protože to už nikomu neprodáš

...
Zaujimavy nazor, zacinam tuho rozmyslat

Napsal: 30 lis 2011, 13:51
od Rider.23
Bez se s tou 730D svézt, budeš mile překvapen, to auto je nádherný, jede skvěle, automat vynikající a ber to i z té stránky, že budeš mít skroo nové auto, které vzbudí daleko větší respekt, než starší Phaeton, nebo tedy takhle, určitě se za tím otočí víc lidí než za tím phaetonem... Navíc podle mě největší roli hraje to, že budeš mít skoro nové auto, kde odpadá riziko nějakých zásadních oprav (navíc bude ještě v záruce) a těch 150t km určitě dokáže najet bez zásadních oprav a větších investic a hlavně zbytková hodnota bude pořád slušná, kdežto u teho phaetonu poletí strmě dolů

...
Minulej týden jsem si jednu prohlížel v Říši, byl to rok konec 2009, záruka 4 roky/100t km, měl najeto 50t km a chtěli za něj 45t Eur... a určitě by se ještě něco ukecalo

...
Nebo třeba tohle:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Napsal: 30 lis 2011, 13:54
od und3ath
Rider.23 píše:Bez se s tou 730D svézt, budeš mile překvapen, to auto je nádherný, jede skvěle, automat vynikající a ber to i z té stránky, že budeš mít skroo nové auto, které vzbudí daleko větší respekt, než starší Phaeton, nebo tedy takhle, určitě se za tím otočí víc lidí než za tím phaetonem... Navíc podle mě největší roli hraje to, že budeš mít skoro nové auto, kde odpadá riziko nějakých zásadních oprav (navíc bude ještě v záruce) a těch 150t km určitě dokáže najet bez zásadních oprav a větších investic a hlavně zbytková hodnota bude pořád slušná, kdežto u teho phaetonu poletí strmě dolů

...
Minulej týden jsem si jednu prohlížel v Říši, byl to rok konec 2009, záruka 4 roky/100t km, měl najeto 50t km a chtěli za něj 45t Eur... a určitě by se ještě něco ukecalo

...
Nebo třeba tohle:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
No auto je to krasne, len moj problem je v tom, ze som "koncernista".
Ale necham si to prejst hlavou. Kazdopadne argument nakupna cena vs. predajna cena Phaetonu urcite stoji za zvazenie (5.5mil. Sk vs 11tis €)
Napsal: 30 lis 2011, 13:56
od Rider.23
Nebo tenhle, ať to teda lítá, výkon 306PS a krouťák 600Nm

...
O tom jak to vypadá ani nemluvím

...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Napsal: 30 lis 2011, 14:01
od Rider.23
[/quote]
No auto je to krasne, len moj problem je v tom, ze som "koncernista".
Ale necham si to prejst hlavou. Kazdopadne argument nakupna cena vs. predajna cena Phaetonu urcite stoji za zvazenie (5.5mil. Sk vs 11tis €)[/quote]
Taky sem vždycky jezdíval v koncernu (byť teda o pár tříd jinde

), ale pak sem si koupil BMW a totálně sem s do toho pobláznil!!! Po tem BMW ti všechny ostatní auta přijdou takové nijaké, nebo aspoň u mě to tak bylo... Já až dostavím a budu mít volné prostředky, tak si koupím určitě zase BMW, jednak jsou ty auta pěkný, ale hlavně jsou bezkonkurenční v jízdních vlastnostech... Ale nic ti nenutím samozřejmě, jen sem ti chtěl dát jinej pohled na věc a přidal názor do diskuze

...
Napsal: 30 lis 2011, 15:11
od cooler
No hej, taliga je to pekna, ale chybaju jej predne poloosy
Asi nepoznas tajomstvo medzinapravoveho diferencialu, a cena/dostupnost xD je niekde uplne inde...

Napsal: 30 lis 2011, 16:06
od Rider.23
cooler píše:No hej, taliga je to pekna, ale chybaju jej predne poloosy
Asi nepoznas tajomstvo medzinapravoveho diferencialu, a cena/dostupnost xD je niekde uplne inde...

Ne ne, tady právě ty zadní poloosy hrajou prim!!! Je to otázka pohledu na věc... A nějaký výmluvy na použitelnost v zimě, ty nepovažuji za argument, pokud nebydlím někde v horách kde je sníh 4 měsíce v tahu, tak těch cca 5-7 dní za rok, kdy v nížinách leží na silnicích sníh, než ho silničáři uklidí, tak ty se s tím dají přežít úplně v pohodě... Stačí mít dobré obutí a umět s tím zacháze

...
Napsal: 30 lis 2011, 21:23
od milazar
slovacek.milos píše:se mrkni na konto pokud tam máš půl mega eček jdi a kup to,
pokud ležíš na posteli a žiješ od výplatě k výplatě jdi do nejbližšího šenku a nápad rozchlastej
já mám věčně přiblé nápady přiznám se že jsem je vživotě taky nedokázal ukočírovat
jednou přijdem o všechno i o život

ale jsme jednou tady a hned tak spátky nepudem

dá se sehnat od 270.000kč..údržba opravy balík...asi bych do toho nešel...
Napsal: 30 lis 2011, 22:34
od titan0306
Ale zase si to koupit na nějaké ty výlety a pro radost ne na každodenní ježdění, tolik to zase nestojí 11e
Napsal: 01 pro 2011, 08:37
od jordee_23
a co A7 ... ?
jazdne vlastnosti su zaujimave v porovnani s aj s BMW