Stránka 4 z 4
Napsal: 03 led 2012, 09:35
od luciana
Asi najspíš ten sám problem jako mám já.Pokud si měnil těsnění pod hlavou co všechno jsi vlastně vyměnil.Já řešil to samé.Výměna turba bylo K.O a pak to začlo prdlo těsnění pod hlavou,ale ne moc jen to sem tam netopilo respektive při vyšším výkonu.Takže rozborka.Hlava rovná ventily O.K na bloku nerovnost odstraněno smontováno.následně nové hydra nové tandem čerpadlo rozvody nastavení vstřiku 225.proběhl test ze startu dýmu jak avie po chvilce co se to odvzdušnilo vše O.k zkušební jízda paráda nový tandem lépe to brzdí motor ani neklepne.druhý den ráno točím točím chytne tak po pěti sekundách na jeden dva pak třetí a čtvrtému to trvá přidám plyn držím 2000 otáček jede po minutě normální chod.A co dál nevím.je to passat 85kw rok 99
Napsal: 03 led 2012, 09:56
od luciana
Ještě jedna věc mne udivila.Když jsem to měl rozebrané foukl jsem do prívodní naftové hadice u tandemu.žádný větší odpor to nekladlo.Nejsem si jistý jestli tam nemá být spětný ventil.Podle etky by tam měl být.Ještě jsem nedodal,že když už mi motor běží normálně a nechám ho jen schladnout cca 1 až 2 hodinky chytne na brnk.Má někdo zkušenosti kde ten spětný ventil má být?
Napsal: 03 led 2012, 10:14
od honzas1
nějaky ventil je na zpatečce hned za tandemem.. jak moc to je ventil nevim.. ale profouknout to nešlo...tak asi funkční
Napsal: 03 led 2012, 19:53
od Mirin4motion
ventil tam mám je na hadici kousek za filtrem přívodní takovej černý nenápadný...já do něj foukal a zdál se mi že funguje...já už nevím co stím

Napsal: 03 led 2012, 23:03
od koldarbk
Ahoj, asi stále řešíte PDčka. Dnes jsem mluvil ohledně toho mého špatného startování z místním vyhlášeným diesel opravářem a prý bych mohl mít po tom mém dračení s autem
třihlej klínek na (klice?) a mírně pootočeno....

Napsal: 03 led 2012, 23:57
od Zdenda27
Mě zacal Passik blbe startovat. Vymenil jsem žhavičky, palivak, nechal vystydnout a start OK. Druhy den rano jsem prisel a start zase na prd. Natankoval jsem plnou a auto jsem nechal stat cumakem dolu v domeni, že pada nafta. Dalsi den rano start Ok. Tak si rikam, ze zavada vyresena a jeste se pojistim Vagem. To uz auto slo pri volnobehu na 3-4-3-4 valce i za tepla což bylo divný. Vag oznamil chybu na 3 tim valci. Vyměněn vstřik, gumičky a jezdí jak bejk. Jak je možný, že někdy ten vstřik šel, někdy ne na studený starty...
Napsal: 14 led 2012, 19:54
od luciana
Tak jsem vyměnil i spětný ventil byl na prd a nafta padá dál.prostě startuju chytne po 5 až 10 sekundách trochu tarokuje a za chvilku jede v pohodě.vag žádná chyba.přijdu za hodinu chytne na brnk.už mě napadá jen palivový filtr.když jsem ho měnil tak jsem si všiml,že na šroubu ktery vše spojuje je gumička a ta svině asi netěsní.V pondělí ji vyměním a v uterý napíšu.
Napsal: 17 led 2012, 22:30
od koldarbk
Ahoj klucii, tak ten můj problém "špatně startuje a kouří" je KO motor. Na dvou válcích není tlak a má za sebou 320 000km, tak prý oprava nemá cenu, tak sháním motor 1.9TDi 81KW AHF. Nemáte prosím někdo na prodej? Nebo nevíte o někom? Děkuji
koldarbk@seznam.cz 
Napsal: 18 led 2012, 07:06
od luciana
takže auto už startuje.gumku jsem dal rozměr vnitřní 10mm tlouštka 3mm.Jde to pěkně natěsno.Koupil jsem za 20 kč ve firmě Wafarex v Třinci.pozor musí to být z materialu který nafta nerozpouští.Filtr mam na našroubování.Z vrchu je šroub na imbus tuším 12 a na něm je ta gumka.Jinak předtím jsem vyměnil nadzdvihátka.o kroužky na vstřikách,následně tandemové čerpadlo a ještě spětný ventil.Po okroužkách se zlepšilo to ,že už mi nejde nafta do oleje.potom tandemovka líp to brzdí.spětný ventil beze změny až ta posraná gumka a dobré.nadzdvihátka to byla jen prevence.