Octavia RS 1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Potřeboval bych ještě poradit k teto upravě. Už se chystám že to tam opravdu dám =) vše domluveno, úprava jednotky domluvena. Jen bych potřeboval vyřešit spojku protože dvouhmotu utrhnu =) nemá někdo nějakou radu? třeba spojka VR6 nebo nějakej kyt? aby to nebyla raketa
octavia 1RS 100edition 87/100 + cimbu chip
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
Tak vše potřebné opravdu doma jen. Nevím kdo mi k tomu odladí soft? Nemuže někdo někoho doporučit? jedná se o to že na octavii mám z audi S3 turbo, vstřiky cooler, výfuk, atd.. Nevíte kdo by uměl dobře odladit jednotku u benzína?
octavia 1RS 100edition 87/100 + cimbu chip
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
odladit jednotku
mám víc než dobrý zkušenosti s Alešem z http://www.r32turbomotors.cz/
skvělý jednání, upřímnost, preciznost.
Neodkládej radost
Re: odladit jednotku
Přesně tak!knopis píše:mám víc než dobrý zkušenosti s Alešem z http://www.r32turbomotors.cz/skvělý jednání, upřímnost, preciznost.
Ibiza mk3 230hp 440nm
Jestli můžu poradit tak určitě na motory 1,8t k TDIchip... Specializuje se na ně, a co mě dostalo, od známého co se pohybuje na různých závodech a mezi úplně jinými lidmi (doslova odborníky z těch závodních teamů), tak mi právě z úplně jiné strany potvrdil, že na tyto motory je prý TDIchip asi nejlepší v republice
Fakt jsem to slyšl z různých stran co se vůbec neznají, tak na tom asi něco bude 
No moment
To fakt není reklama, ale říkám jak jsem slyšel
Mimochodem mi ukažte někoho kdo odladil tolik těhle motorů?
Je pravda že některý fóra jsou o tom že někdo něco napíše a ostatní ho vysmějou, je to o lidech, každej se vyjadřuje za sebe a o něčem to svědčí
Já zkušenosti s 1,8t nemám, prostě fakt říkám co jsem slyšel. Mám zkušenosti s naftou, a to u něj a i u Camp Performance, kde jsem byl se dvěma omegama a kámoši asi s 5ti, možná více autama. Ale tady se řeší 1,8t, tak se jen snažím poradit. To se teda omlouvám...
Každej ať si udělá svůj názor na příspěvky co tohle komentujou a podívaj se na reference různých firem v oblasti 1,8t.
Od čeho ty fóra teda jsou když člověk nemůže napsat že slyšel že tamhle a tamhle jsou tak a tak dobrý? Když ti někdo udělá kuchyň, ty budeš s firmou spokojenej a někdo se tě zeptá jestli o někom nevíš, řekneš mu, nene, to by byla reklama, si to zjisti sám?
To fakt není reklama, ale říkám jak jsem slyšel Od čeho ty fóra teda jsou když člověk nemůže napsat že slyšel že tamhle a tamhle jsou tak a tak dobrý? Když ti někdo udělá kuchyň, ty budeš s firmou spokojenej a někdo se tě zeptá jestli o někom nevíš, řekneš mu, nene, to by byla reklama, si to zjisti sám?
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Mnel jsem 1.8t ary série 132kw predelane na etanol a 240ps a400nm a musim říct že nafta je lepší zvuk jsem si na kroutak přes 500nm a to je jiné kafe. Benzín jsou vyhozené peníze, je to jen názor ale mám co porovnat
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
pisal som este davnejsie do tdichip.cz na kolko vedia naladit seriovu S3/cupraR,prisla mi odpoved,ze 300 az 320ps...tomu ale neuverim nikdy,no mozno sa to da,ale turbo vydrzi par tyzdnov a vstreky aj tak tolko nedaju aby tam bolo tolko koni
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
No tak když ti to doloží grafem z brzdy a ty u tý brzdy budeš stát, tak to možná tak bude ne?
Jinak znovu říkám, že v benzínech se nevyznám, takže nevím jestli je to možné. Jediné co vím je, že majitel sám má Audi TT 165kw série a má v něm určitě přes 300koní. Dejme tomu že je tam nárůst oproti sérii 60kw, což u nafťáka na extrem čip jde pomalu taky. Ano píšu pomalu- to znamená skoro
U 96kw verze PD. Takže nevím jak ubenzína, ale na % ze 165kw je to menší nárust než u toho nafťáka.
Na 300koní je to nárust oproti sérii 35%, vážně nevím, ale u přeplňovanýho motoru to vidím reálně
Toť jen teorie, nevím.
Jinak znovu říkám, že v benzínech se nevyznám, takže nevím jestli je to možné. Jediné co vím je, že majitel sám má Audi TT 165kw série a má v něm určitě přes 300koní. Dejme tomu že je tam nárůst oproti sérii 60kw, což u nafťáka na extrem čip jde pomalu taky. Ano píšu pomalu- to znamená skoro
Na 300koní je to nárust oproti sérii 35%, vážně nevím, ale u přeplňovanýho motoru to vidím reálně
Toť jen teorie, nevím.
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex