Puky TT
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Docela rád bych se projel v autě, které se po osazení plných silentbloků stalo kostitřasem jak tu někdo psal. Dnes jsem bral auto ze servisu, puky nakonec od TRW, 15" kola (všechny na 2,3baru) a rozdíl v podstatě téměř žádný. Možná přes koleje to nepatrně víc drnčelo ale jinak bez problémů a podobně s řízením, že by se to nějak zásadně změnilo, to tedy nepozoruji... Řekl bych, že 15" vyfiltrují co se dá... Pokud tedy někdo váhal a měl obavu, že po výměně za plné puky se z auta stane motokára, nestane
Opravdu jsem to čekal tvrdší, žádná ztráta komfortu se nekonala.
Edit: dnes jsem nalítal 400km a potvrzují, že to řízení je přece jen lepší a přesnější, nicméně na Lancer Evo to furt nemá

Edit: dnes jsem nalítal 400km a potvrzují, že to řízení je přece jen lepší a přesnější, nicméně na Lancer Evo to furt nemá

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Máte někdo plné silentbloky na O II ? Na O I je tady názorů dost, nakonec jsem je měl i já ale jak se to chová na O II ? Není to kostitřas i na 15" ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Nedávám zcela plné, ale ty s OE číslem 1K0 199 231 K nebo Febi 38659, nejsou to známá X-ka, ale plné s dírou o průměru cca 10mm proti sobě.borelli píše:Máte někdo plné silentbloky na O II ? Na O I je tady názorů dost, nakonec jsem je měl i já ale jak se to chová na O II ? Není to kostitřas i na 15" ?
Přijde mi to jako slušný kompromis, dávám to jak na platformu OII, tak i na Fabky.
No ja mam s pukama na svojem GIV spatnu skusenost. Mal som ich na aute cca 1rok a potom som ich vytiahol a dal tam origo co tam maju byt.Auto bolo s plnyma silentblokama tvrdsie a na dobrych cestach dialniciach treba v CH boli super ale nie na cesty po slovensku kde je kazdu chvilu nejaka jama alebo nerovnost. zacali sa mi ozyvat palubovka,tapacire atd
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Jak psal Tomas.cz o příspěvek víš, zdá se, že je alternativa mezi klasikou a plnými silentbloky...


Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 21 čer 2015, 15:08
Tiez suhlasimblonn píše:Br, dej si dozadu podlozky 20 ky a mas motokaruNa 16kach...

http://www.pneumatiky.sk/rozsirovacie-podlozky/
Nechapem ako niekto moze si davat vyrabat...
S podložkama mám dobrou zkušenost a o dost levnější zde http://www.eshop-rychle.cz/kuchyracing/ ... chozi-10mm
Chystám se na repas přední nápravy O2 1,9 TDI kombi. Vypadá to na uložení ramen a stabilizátoru a kuláky. Při přejezdu nerovnosti to klepe. Samotné uložení stabilizátoru není k dostání a tak mě byl doporučen Strongflex. Dle sdělení výrobce na můj stabilizátor průměru 23,6 doporučili průměr 23. Uvažuji nad variantami:
1) uložení ramen a kuláky Lemförder + uložení stabilizátoru Strongflex červený 221665B
http://www.strongflex.eu/en/a3-03-13-8p ... t_arb-23mm
2) kuláky Lemföreder + set Strongflex http://www.strongflex.eu/en/a3-03-13-8p ... t_arb-23mm
3) puky TT a uložení stabilizátoru Strongflex červený 221665B
Můžete mě dát linky a čísla dílů Lemförder. Některé e-shopy tam v tom mají bordel:
Je to správně:
kulák levý LEMFÖRDER (LMI 26772 02)
kulák pravý LEMFÖRDER (LMI 26773 02)
uložení ramene přední LEMFÖRDER (LMI 29916 01)
uložení ramene zadní levé Lemförder?
uložení ramene zadní pravé Lemförder?
1) uložení ramen a kuláky Lemförder + uložení stabilizátoru Strongflex červený 221665B
http://www.strongflex.eu/en/a3-03-13-8p ... t_arb-23mm
2) kuláky Lemföreder + set Strongflex http://www.strongflex.eu/en/a3-03-13-8p ... t_arb-23mm
3) puky TT a uložení stabilizátoru Strongflex červený 221665B
Můžete mě dát linky a čísla dílů Lemförder. Některé e-shopy tam v tom mají bordel:
Je to správně:
kulák levý LEMFÖRDER (LMI 26772 02)
kulák pravý LEMFÖRDER (LMI 26773 02)
uložení ramene přední LEMFÖRDER (LMI 29916 01)
uložení ramene zadní levé Lemförder?
uložení ramene zadní pravé Lemförder?
Felicia 1,6 kombi LPG
->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi
.

