Stránka 4 z 4
Napsal: 01 kvě 2012, 19:00
od Toreto
Napsal: 01 kvě 2012, 19:03
od Tomas.cz
JOKINO1982 píše:je to navedsia hovadina namontovat plne sinenbloky na nase cesty
A co pak třeba u Peugeotu 307, kde jsou na předních ramenech zadní silentbloky plné už v sérii?
Napsal: 17 kvě 2013, 16:33
od borelli
Docela rád bych se projel v autě, které se po osazení plných silentbloků stalo kostitřasem jak tu někdo psal. Dnes jsem bral auto ze servisu, puky nakonec od TRW, 15" kola (všechny na 2,3baru) a rozdíl v podstatě téměř žádný. Možná přes koleje to nepatrně víc drnčelo ale jinak bez problémů a podobně s řízením, že by se to nějak zásadně změnilo, to tedy nepozoruji... Řekl bych, že 15" vyfiltrují co se dá... Pokud tedy někdo váhal a měl obavu, že po výměně za plné puky se z auta stane motokára, nestane

Opravdu jsem to čekal tvrdší, žádná ztráta komfortu se nekonala.
Edit: dnes jsem nalítal 400km a potvrzují, že to řízení je přece jen lepší a přesnější, nicméně na Lancer Evo to furt nemá

Napsal: 02 kvě 2015, 20:58
od borelli
Máte někdo plné silentbloky na O II ? Na O I je tady názorů dost, nakonec jsem je měl i já ale jak se to chová na O II ? Není to kostitřas i na 15" ?
Napsal: 02 kvě 2015, 21:24
od blonn
Br, dej si dozadu podlozky 20 ky a mas motokaru

Na 16kach...
Napsal: 02 kvě 2015, 21:41
od Tomas.cz
borelli píše:Máte někdo plné silentbloky na O II ? Na O I je tady názorů dost, nakonec jsem je měl i já ale jak se to chová na O II ? Není to kostitřas i na 15" ?
Nedávám zcela plné, ale ty s OE číslem 1K0 199 231 K nebo Febi 38659, nejsou to známá X-ka, ale plné s dírou o průměru cca 10mm proti sobě.
Přijde mi to jako slušný kompromis, dávám to jak na platformu OII, tak i na Fabky.
Napsal: 03 kvě 2015, 06:28
od ROMEK
No ja mam s pukama na svojem GIV spatnu skusenost. Mal som ich na aute cca 1rok a potom som ich vytiahol a dal tam origo co tam maju byt.Auto bolo s plnyma silentblokama tvrdsie a na dobrych cestach dialniciach treba v CH boli super ale nie na cesty po slovensku kde je kazdu chvilu nejaka jama alebo nerovnost. zacali sa mi ozyvat palubovka,tapacire atd
Napsal: 16 kvě 2015, 21:10
od borelli
Jak psal Tomas.cz o příspěvek víš, zdá se, že je alternativa mezi klasikou a plnými silentbloky...

Napsal: 21 čer 2015, 15:13
od mechanic123
blonn píše:Br, dej si dozadu podlozky 20 ky a mas motokaru

Na 16kach...
Tiez suhlasim

podlozky su genialna vec na som bral na moj opel tieto:
http://www.pneumatiky.sk/rozsirovacie-podlozky/
Nechapem ako niekto moze si davat vyrabat...
Napsal: 21 čer 2015, 17:15
od xshreck
S podložkama mám dobrou zkušenost a o dost levnější zde
http://www.eshop-rychle.cz/kuchyracing/ ... chozi-10mm
Napsal: 08 črc 2015, 20:45
od ka-spel
Chystám se na repas přední nápravy O2 1,9 TDI kombi. Vypadá to na uložení ramen a stabilizátoru a kuláky. Při přejezdu nerovnosti to klepe. Samotné uložení stabilizátoru není k dostání a tak mě byl doporučen Strongflex. Dle sdělení výrobce na můj stabilizátor průměru 23,6 doporučili průměr 23. Uvažuji nad variantami:
1) uložení ramen a kuláky Lemförder + uložení stabilizátoru Strongflex červený 221665B
http://www.strongflex.eu/en/a3-03-13-8p ... t_arb-23mm
2) kuláky Lemföreder + set Strongflex
http://www.strongflex.eu/en/a3-03-13-8p ... t_arb-23mm
3) puky TT a uložení stabilizátoru Strongflex červený 221665B
Můžete mě dát linky a čísla dílů Lemförder. Některé e-shopy tam v tom mají bordel:
Je to správně:
kulák levý LEMFÖRDER (LMI 26772 02)
kulák pravý LEMFÖRDER (LMI 26773 02)
uložení ramene přední LEMFÖRDER (LMI 29916 01)
uložení ramene zadní levé Lemförder?
uložení ramene zadní pravé Lemförder?