Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3731
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Až tu doživotní náplň vypustíš, tak ti bude hned všechno jasnější...
Oct asv 2000, DieselPower
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

OK, a dať tam akú špecifikáciu? jedná sa o 5-stupňový manuál s dvojhmotou
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

tomino píše:doživotní koho? Tebe, Tvých dětí nebo auta? zajdi do škodovky ať Ti řeknou jaká je podle nich životnost auta ..... 8let?
Ja čo som rozprával s mechanikom, ktorý chodí aj na školenia a vymývanie mozgov rôznych predajcov oleja, tak doživotnosť berú údajne 200tisíc km. Ak kecal, tak kecám aj ja. No a moja učiteľka zo základnej predávala teraz Favorit r.v 1991, 25tisíc km podctivých, fúzy na pneumatikách, auto nevidelo, sneh dážď a dostala za neho 1000€rokorún v bazári a na druhý deň ho nebolo. Ona by mala náplň určite doživotne. (LOL) (LOL) (LOL)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3731
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

RuleZZzz píše:OK, a dať tam akú špecifikáciu? jedná sa o 5-stupňový manuál s dvojhmotou
Dej tam origo od VW. Koupíš ho v autorizáku dle VIN za cca 200kč/litr. Sou potřeba necelý dva litry.
Oct asv 2000, DieselPower
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

okej, ďakujem.

A aký máte názor na jednohmota - dvojhmota na moje auto?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3731
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

A seš si jistej, že tam máš dvouhmotu?
Oct asv 2000, DieselPower
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Áno, podľa čísla motora áno. Rok je 08/1999 a číslo motora mám AGR26079, teda už by tam mala byť dvojhmota :?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

RuleZZzz píše:okej, ďakujem.

A aký máte názor na jednohmota - dvojhmota na moje auto?
Veď to musíš vedieť ty, či planuješ 500koní a tak. Ja by som išiel do jednohmoty tak, či tak. Nepozorujem nejak rozdiel. Neviem síce ako sa pohybujú ceny dvojhmoty, no myslím, že jednohmota je min. o polovicu lacnejšia. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Práveže chipovanie neplánujem, auto mám na prácu, teda potrebujem skôr aby bolo max. spoľahlivé, aby ma nikde nenechalo. Čo sa týka kompletného setu s dvojhmotou, tak ten vychádza od LUK Germany na cca. 280€, jednohmotný set od Valeo vychádza na cca. 240€ (ale Valeo nechcem) a vyskladanie spojky od LUK vyychádza na cca. 260€, teda v tomto prípade asi skôr tá dvojhmota... ale neviem sa rozhodnúť (noteeth)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

RuleZZzz píše:Práveže chipovanie neplánujem, auto mám na prácu, teda potrebujem skôr aby bolo max. spoľahlivé, aby ma nikde nenechalo. Čo sa týka kompletného setu s dvojhmotou, tak ten vychádza od LUK Germany na cca. 280€, jednohmotný set od Valeo vychádza na cca. 240€ (ale Valeo nechcem) a vyskladanie spojky od LUK vyychádza na cca. 260€, teda v tomto prípade asi skôr tá dvojhmota... ale neviem sa rozhodnúť (noteeth)
Ak neuvažuješ o extrém. úpravach, riešil by som to tak čo, je pre mňa finančne výhodnejšie. A keď už, tak aj na dvojhmote sa dá jazdiť so 140-150koníkmi.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

No, uvažujem, ale skôr sa prikláňam k tej dvojhmote, lebo cenový rozdiel nie je až taký vysoký a zase je lepšie tam dať to, čo predpísal výrobca. Jeden známy ma upozornil na nevydarený set od Valeo, vraj že nedokáže absobovať otrasy a potom údajne môže dôjsť k poškodeniu kľukového hriadeľa - toho sa bojím.
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3731
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

RuleZZzz píše:Áno, podľa čísla motora áno. Rok je 08/1999 a číslo motora mám AGR26079, teda už by tam mala byť dvojhmota :?
Sundej startér a mrkni se, co tam je. Jestli ti tam nehrká náhodou něco jinýho.
Oct asv 2000, DieselPower
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Dám dole štartér a mal by som tam niečo vidieť? :) ono keď ten zotrvačník "šuchoce" tak vtedy má motor aj nepravidelný chod a otáčky lietajú z 800 - 950 a po jemnom pridaní plynu to prestane robiť a potom znova dokola.... odobratím štarétra čo presne zistím?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3731
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Uvidíš setrvák s přítlačákem. Kdo to zná, tak pozná dvouhmotu hned. Kdo ne, tak si s ní zkusí zahejbat sem a tam a pokud to jde, tak je to dvouhmota. Pokud ne, tak je to jednohmota nebo zaseklá dvouhmota.
V nejlepšim případě bys viděl i číslo přítlačáku a podle toho zjistil, jestli je to dvouhmota nebo ne.
Já jen abys nebádal nějakej problém s dbvouhmotou a nakonec neměl na autě jednohmotu.
Oct asv 2000, DieselPower
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Dobre, vyskúšam to dať dole a uvidím. Viem ako vyzerá jednohmota a ako dvojhmota a viem, že nová dvojhmota sa má trošku hýbať, keď je vyloganá tak sa hýbe celá. Uvidím, čo sa s tým bude dať (v tomto počasí) robiť. Ale ja si myslím, že na 99% je tam dvojhmota, lebo podľa čísla motora tam je... Ďakujem.

PS: ešte som chcel jednu vec vedieť - že odobrať štartér bude asi dosť drina, že?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“