Stránka 31 z 38

Napsal: 04 led 2017, 22:44
od Vici
Nj láďo,ale kdo ty opravy zaplatí?
jak třeba vyřešit bkc co mu nevyšla kouřivost..

Napsal: 05 led 2017, 00:09
od Forest
Vici píše:Nj láďo,ale kdo ty opravy zaplatí?
jak třeba vyřešit bkc co mu nevyšla kouřivost..
Vici, jestli jsem to dobre pochopil, tak ty opravujes auta nebo proste resis STK casto, nebo se mylim?

Pokud ano, porid si proste jeden filtr pevnych castic a ruzne adaptery na ruzne vyfuky (chapej treba celych nahrad prvniho dilu vyfuku, verim, ze chapes kam tim mirim takze se v tom nebudes pitvat) a proste to za poplatek pujcuj (s odvolanim na to, ze "ten system je teda fakt blbe nastavenej a my s tim nic neudelame, vidte paninko" a dodatkem "zapujcka vc. montaze je za 1500").

Sice tam budes mit nejake porizovaci naklady na vyrobu tech adapteru a obcas budes muset nechat ten filtr vycistit ale verim, ze to nebude trvat dlouho a zacne ti to sypat.

Napsal: 05 led 2017, 06:45
od dreizig5
mimochodem už v čr jsou firmy co tohle nabízí

Napsal: 05 led 2017, 07:28
od denny
Ladas píše:jj to si piš a hlavně řešení readinnesů protože když to někdo smaže pře měřením stejně se musí vyvolat test účinnosti katu a najednou děláš benzínový emise půl hodiny a to to ještě nemusí vyjít OK
Pokud není Readiness,tak musíš udělat lambda test.U všech značek to docela jde .Jen pozor ,ŠKODA \ne celý koncern!!!!\ má jasně v pravidlech ,že Readiness "pouze v nulách" a žádný další test není povolen!!!!
Vychází se jasně ze zákona,který mimochodem platí mnoho let a to z

§ 41


Pravidelné měření emisí


Provozovatel silničního motorového vozidla uvedeného v § 40, s výjimkou motocyklu, jehož provozní hmotnost je nižší než 400 kg, a elektromobilu přistaví toto silniční vozidlo k pravidelnému měření emisí jeden měsíc před ukončením platnosti technické prohlídky ve lhůtách stanovených pro jeho pravidelnou technickou prohlídku



Takže ,pokud je problém,tak je měsíc na opravu,pokud lidi zase nebudou srát na propadlé STK a ME.
Po opravě lze Readiness "vytvořit",ale ne vždy a je to pořádnej vopruz.

Napsal: 05 led 2017, 09:39
od Ladas
jj to znám ale dá se to ;)

Napsal: 05 led 2017, 09:40
od Ladas
kdo to bude platit? no samozřejmě majitel a já jsem nikomu nedporučoval ať si ten skvělý stroj za 100 koupí konečně lidi pochopí proč jsou ty auta tak levný (noteeth)

Napsal: 05 led 2017, 12:11
od lucasto
Právě jsem se vrátil z měření emisí podle nového způsobu a auto bez problému prošlo oficiální cestou. Dle mého názoru zůstali tolerance +- stejné, akorát už nikdo neudělá ME bez toho, aby se nepřistavilo konkrétní vozidlo. Např. hodnota kouřivosti u mě naměřena 0,03 / povolena 0,25.

Napsal: 05 led 2017, 12:21
od Ladas
jestli je to auto v podpise tak klobouk dolů kdo to měřil...

Napsal: 05 led 2017, 12:24
od WOB
Nesolidní prodejce (LOL)

Napsal: 05 led 2017, 12:31
od lucasto
WOB píše:Nesolidní prodejce (LOL)
Jo bacha na mě 😄👍👍

Napsal: 05 led 2017, 12:36
od Jarda S.
lucasto píše: akorát už nikdo neudělá ME bez toho, aby se nepřistavilo konkrétní vozidlo. Např. hodnota kouřivosti u mě naměřena 0,03 / povolena 0,25.
před rokem a půl běžný měření žádná protekce kouřivost 0.05 (noteeth) (noteeth)

Napsal: 05 led 2017, 13:20
od borelli
Ladas píše:jestli je to auto v podpise tak klobouk dolů kdo to měřil...
;)
Začínám zvažovat, zda-li nepožádat správce fóra, aby vytvořil uzavřená vlákna, ve kterých se budou podobné věci probírat :-). Přístup do nich pak budou mít samozřejmě pouze a jen registrovaní a ověření uživatelé. :-)

Napsal: 05 led 2017, 14:49
od hansdob
Ono kazde odvetvi co ma sedou "kuru" a to ma skoro kazde tak dokud se tohle sirilo jen mezi vyvolenymi osobne fungovalo to ve chvily kdy se tam dostal upovidanej pepik z hospody tak to byl vzdy konec jednoho krasneho obdobi od chvile co se zverejnuje na netu je to jen horsi.

Napsal: 05 led 2017, 14:50
od hansdob
borelli píše:
Ladas píše:jestli je to auto v podpise tak klobouk dolů kdo to měřil...
;)
Začínám zvažovat, zda-li nepožádat správce fóra, aby vytvořil uzavřená vlákna, ve kterých se budou podobné věci probírat :-). Přístup do nich pak budou mít samozřejmě pouze a jen registrovaní a ověření uživatelé. :-)

Jsk chces definovat overene?? Vzdyt se nas tu zna osobne jen par 😉😉

Napsal: 05 led 2017, 15:43
od marena tdi
borelli píše:
Ladas píše:jestli je to auto v podpise tak klobouk dolů kdo to měřil...
;)
Začínám zvažovat, zda-li nepožádat správce fóra, aby vytvořil uzavřená vlákna, ve kterých se budou podobné věci probírat :-). Přístup do nich pak budou mít samozřejmě pouze a jen registrovaní a ověření uživatelé. :-)
A co se tim docili ? Navod kde nebo kdo to umi na emisich ( obejit ) .To snad tady nikdo ani nemuze napsat - Pokuty jsou velke a hlavu do opratky strka clovek co se pod tim na emisich podepise .
A vstup do uzavrene skupiny budou mit jen dlouhodobi clenove nebo snad s vice jak 1000 prispevky nebo jak overeni uzivatele ? Stejne VELKY BRATR je nastrceny vsude , tak by to bylo stejne k nicemu .