Stránka 31 z 32
Napsal: 03 kvě 2013, 21:31
od jericho-3
Ono to kolikrát klame, namontoval bych na trubky z čerpadla vstřiky mimo motor,/trubky je třeba trochu přetočit /motor bez vstřiků se bude volně točit, takže při startování motoru máš jistotu, že se systém odvzdušní a poznáš, zda čerpadlo vstřiky protlačí a budou prášit...Ale zjednodušeně řečeno, jakmile startuješ a nejde ti kouř z výfuku, vstřikovače nevstřikují naftu..Jestli to nechytne ani na spray, motor nemá kompresi nebo jsou špatně rozvody..
Napsal: 04 kvě 2013, 07:29
od cepanek3
no jo ale s motorom sa nuic nerobilo ani s rozvodami motora len sa nastavili podla teciek na sukolesach rozvodmi cerpalom a motorom
cerpadlo som dal robit preto lebo prepustalo cez spoje cešrpadla aby ho pretesnili
ked bolo na motore cerpadlo tak to jazdilo noprmalne a malo to tah
po repasovany cerpadla som to namontoval a zesteloval podla predpisu rozvody .vobec to nezadymi ani na roztiahnutie ani na ten sprej
aj trysky boli 2x na skusanie a su dobbre
Moze to byt cerpadlom ze by to slabo davkovalo
Bol som aj pri nom ;ked to mal na stolicin to cerpadlo a ukazoval mi to ze to funguje ale mne sa to nezda ci vnutry nieco nepotocil anedal opaccne . ked to jazdilo normalne pred opravou a teraz niiccccccccccccccccc porad dakka
Napsal: 04 kvě 2013, 09:48
od cepanek3
no teraz som to daval cez bandasku privod paliva z cerpadla do bandasky snaftou a odpad do druheho vkanistra
prva a druha tryska davala slabo a tretia a stvrta nic
a DAL SOM SETKY TRYSKY DOLE PRVE DVE DAVALI TRRUBKY A TRETIA STVRTA NIC
NA PRIVODE SOM CEZ HADICKU VIDEL AKO PUMPUJE CERPADIELKO DO CERPADLA CERPADLO MA SVCOJJE CERPADIELKO
Napsal: 04 kvě 2013, 10:13
od cepanek3
DOBRY DEN toto je typ cerpadla na Land Rover s mototom alfa romeo 2.5motor 83 kw rok vyroby 1989::::: s MADEIN GERMANI 0460404042 ---- 168-1
dal som ho repasovat lebo mi tieklo pred tynm mi jazdilo dobre aj tahalo po repasacii mi automechanik nastavil rozvody motora s rozvododom cerpadla tak ako to ma byt ale prva a druha tryska mi davala a 3a4 tryskami nic nedava skusal som to aj na priamo som to daval cez bandasku privod paliva z cerpadla do bandasky snaftou a odpad do druheho vkanistra
prva a druha tryska davala slabo a tretia a stvrta nic
a DAL SOM SETKY TRYSKY DOLE PRVE DVE DAVALI TRRUBKY A TRETIA STVRTA NIC
NA PRIVODE SOM CEZ HADICKU VIDEL AKO PUMPUJE CERPADIELKO DO CERPADLA CERPADLO MA SVCOJJE CErpadlo
smotorom sa nic nerobilo
poradite mi dakujem
Napsal: 04 kvě 2013, 17:33
od jericho-3
Asi Tě nemine čerpadlo nechat překontrolovat na stolici , jestli má dost nafty a do přepadu jde čistá nafta,/ tzn., že je čerpadlo zahlceno/, aby mohlo fungovat..a přesto nefunguje.
Napsal: 04 kvě 2013, 18:20
od cepanek3
ano ide ide cista nafta do prepadu tak ho dat na stolicu znova
Napsal: 25 kvě 2013, 20:34
od cepanek3
ahojte poradte kde bych zohnal na motor alfa romeo 2,5 83kw r.v 89 valce a piestne kruzka+piesty ojnocne loziska
Re: VM motori
Napsal: 27 kvě 2013, 19:46
od cepanek3
ahojte chcel by som sa spitat na nove sucastky t.j 4 valce kruzka z piestami a ojnicne loziska je to land rover r.v. 1989 s motorom alfa romeo diskoveri 2.5/83KW cislo bloku motora je 00420603716996
ALEBO TAKY ISTY MOTOR ZOHNAT
Napsal: 03 črc 2013, 13:43
od 67gtman
mate niekto tipa co moze sposobovat u VMka ze ma slaby tah pri nizkych otackach do cca 1800 ot/min napr. pri jazde do kopca na 3. ho dusi az zacne klepat, turbo neroztoci, akoby mal v tom momente prilis kratky predvstrek....?
je to mechanika 95 cherokee (RJ akurat upravuje predvstrek)
Napsal: 07 črc 2013, 21:50
od Milo75
ano může být špatný předvstřik
Napsal: 08 črc 2013, 08:41
od 67gtman
problem je ze postupne mi prestalo asi fungovat cidlo rychlosti (to na prid. prevodovke) teda aj rychlomer...
je sanca ze signal z neho pouziva rj pri riadeni dlzky predvstreku? cize to casuje pri urcitom plyne kratsie ako ked ma signal o rychlosti z tohto senzora?
je to sice skoroamerican (95 td cherokee) ale malo by to byt podobne aj u ost. aut s VM.
Napsal: 08 črc 2013, 08:54
od Milo75
myslím, že s tím čidlem souvislost není, spíš je možné že si ti vibracemi hnulo čerpadlo (povolené matky) a změnil se předvstřik - chtělo by to přeměřit (práce na 10minut)
tuším že 2,5 VMko s EDC má 0,6mm na úchylkoměru
Napsal: 10 črc 2013, 07:47
od 67gtman
no neviem, keby sa pohlo cerpadlo tak to RJ ureguluje, resp. by to tazko startovalo keby sa pohlo az prilis...
a blbo to ide len v tomto jednom rezime (vysoka davka tj velky plyn, nizky boost).
nepoznas nejaky link kde su vsetky krivky ktore maju zabudovane tieto RJ? minimalne vstupy: senzor plynu (na cerpadle), senzor na 1. vstreku, CPS, senzor rychlosti, vs. vystupy: casovaci solenoid, EGR
Napsal: 29 zář 2013, 18:15
od jožin.l
nazdar pánove.Mam jeep 2.5 td vm udělal jsem si na motoru go klika,pisty kruhy,hlavy,ale ted jsem zustal stat na turbu je k.o.kamarad ma v garaži turbo k24 je o něco větší a tak nevim jestli by to motour vdržel a jestli by to vubec fungovalo. dik
Napsal: 29 zář 2013, 19:11
od Milo75
ta 2,5TD je s řídící jednotkou nebo bez??
a na kolik tě všechno vyšlo???