Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3689
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Právě že to není nic složitýho. Sundat baterku(dva šrouby na kontaktech a jeden dole na držáku), 5 šroubů uchycení držáku, odpojit dva kabely na startéru a pak 2 šrouby který držej startér. Tam je horší přístup, ale jestli máš malou golu, tak by to neměl bejt větší problém.
Eště mě napadlo, že by to mohlo jít zjistit jen šroubovákem, kterej vrazíš do díry po krytce na převodovce, kde se kontroluje poloha klikovky.
Oct asv 2000, DieselPower
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

Ďakujem ti za návod, to s tým šrobovákom sa mi zdá reálnejšie v týchto podmienkach (sneží, zima, bez garáže), ale neviem či podľa strčenia šrobováka budem vedieť, že tam je jedno alebo 2 hmota :D síce ak to bude mať vôľu, tak je to 2 hmota a keď sa to nebude triasť, tak by to mala byť jednohmota, že?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já měl AGR z 9/1998 a mělo dvouhmotu, když jsem jí po 10ti letech km měnil tak na mě skoro vypadla (noteeth) , ale jezdí ke mě AGR z 4/1998, ještě červné budíky a má taky dvouhmotu, ty jí tam budeš mít taky, najít v Octě 1 AGR jednohmotu, těch bude jak šafránu...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

origo jednohmota je jen u prvních modelů bez chcípací klapky
jenousch
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2010, 16:19

Příspěvek od jenousch »

Alhambra '99 81kw ohraty motor na volnobeh "zakopava", je to jako by sel na 3 na 4 na 3 na 4 valce. Pri zapnuti vetsih spotrebicu jako svetla+rozmrazovani okna se motor krasne sklidni. Bylo mi receno, ze je to bud setrvak nebo volnobezka na altiku. Altik je OK. Otazka-jak vyzkouset setrvak zda je KO bez vyndavani, co riskuju kdyz necham pridat VAGem trosku otacky motoru a jake jsou moznosti pripadne vymeny za jednohmotu.
Diky moc
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemáš spíš nízkou volnoběžnou dávku?
jenousch
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2010, 16:19

Příspěvek od jenousch »

Nevim, jak to zjistim?
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Napíchni to a hned budeš vidět! :)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
jenousch
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2010, 16:19

Příspěvek od jenousch »

Mam VAG 3.04 zjistim to tim? Popripade jak? Dik
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Mám otázku na zdejší profíky přes spojky! Je mi někdo schopnej říct jestli se na Octavku I 1,9tdi dělala jako náhrada dvouhmota VALEO? Myslím tím setrvák,lamela,přítlačák,ložisko???
A nebo tří dílnej set,kterej pasoval na origo dvouh.setrvák???
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
RastoN15
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2012, 13:35

Příspěvek od RastoN15 »

Takze uz sem splasil zetrvacnik sachs 038 105 266 BB, myslim ze v aute je tiez sachs, je to iste ze tam sadne k povodnej spojkovej sade? oct1 asz 2003. diky
Passat Variant 2.0 TDI 81kw CBDC
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 04:45

Příspěvek od awalanche »

zdary, může mít jednohmota vliv na výdrž převodovky u 1,9 TDI PD 77kw? Kód BKC. Díky
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

Tiež ma to zaujíma čo sa týka tej výdrže prevodovky.Mám OII BKC a jednohmotu (nový set ATD) som dával zhruba pred dvoma rokmi (najazdil som cca 33t km) keď som začal mať problémy s radením prevodových stupňov. Najhoršie je na tom 3st.Skúsil som vymeniť olej v prevodovke ale žiadna zmena.Ono mi tá spojka od začiatku cukala okolo 2tis otáčkach,ale to sme riešili tu na fóre,že si budem musieť na to zvyknúť.Tak som to ďalej neriešil.A teraz prevodovka.Teraz neviem čo s tým, či je zlá spojka či je v ťahu celá prevodovka.Je to moja chyba,že so tam nedal to čo tam malo byť (dvojhmotu),ale myslel som si,že je to odskúšané a nemôže mi dodrbať prevodovku.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Inac Valeo robi original jednohmotu na OII. Uz netreba sustruzit z ATD.
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

su zuby na jednohmote a dvojhnote rovnake? ide mi o to, ci pri vymene bude treba menit aj starter alebo zapasuje bez problemov
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“