
P.S. a napiš nám ze zajímavosti , je tady auto se spalovákem, které by tvoji Teslu spraskalo, že by jsi se začervenal?Díky

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Asi pred tromi týždňami som bol v Magne v Grazi. Na Superchargeri som sa tam bavil s taxikárom, ktorý mal najazdených 460 tisíc km na Tesle Model S. Vieš akú mal degradáciu batérie? 10 percent presne. Pretdým mal dojazd 400km, teraz 360. Po 460 tisíc km.rudy5 píše:Po 4 rokoch jazdenia už baterka na tej tesle bude v takom stave že bude do nej treba investovať ,tam zase stupňu náklady .ak jazdis čo píšeš 10tis mesačne tak možno nevydrží ani tie tri roky.
Takto, ekologická výroba energie nemá nič spoločné s elektrickými autami. Ekologická energia by mala byť cieľom s e-autami ale aj bez nich. Jasné. Ideál je fotovolt na streche a ísť offgrid (odpojenie od siete). To je však zatiaľ utópia. Ale ako som povedal, energie je dosť len ju musíme vedieť rozumne využiť. Nerobme neefektívne ropné palivá ale použime tú energiu efektívnejšie, do elektromobilov.jericho-3 píše:ivuso- rád si čtu přímé zkušenosti, jen mi trochu zaráží, že když se zeptají experta - ekologa, jak to třeba Němci zvládnou až vše vypnou, nebo jak by to bylo u nás, kdybychom odpískali atom , tak neochotně odpoví, že na to mají prognozy, že už okolo 2030 bychom byli schopni/ U nás/ jet z 90% na obnovitelné zdroje..Já třeba tomu fandím, bohužel věřit prognozám je trochu ošidné...Ale chápal bych, kdyby byla snaha na většině baráků udělat kolektory pro vlastní využití/ i když hnus by to byl/, bohužel zrovna zasrat celou už takhle zničenou přírodu větrníky, když u nás větru moc není , by asi nenahradilo ty staré zdroje..Ale možná a údajně mají vědci něco schováno jako velkou bombu - zdroj elektřiny, bohužel není to nic jistého. Na druhé straně čehůni chtějí levný atom proud, bohužel kdykoliv je snaha o vybudování skladu vyhořelého paliva, tak protestují..Oni protestují vlastně vždycky..![]()
P.S. a napiš nám ze zajímavosti , je tady auto se spalovákem, které by tvoji Teslu spraskalo, že by jsi se začervenal?Díky
Tomu neverím ,batéria je batéria a koľko krát sa musela nabíjať koľko nabíjacích cyklov keď najazdil 460tis km a pokles o 10%? Pri viac ako 1100 nabíjacích cyklov?ivuso píše:Asi pred tromi týždňami som bol v Magne v Grazi. Na Superchargeri som sa tam bavil s taxikárom, ktorý mal najazdených 460 tisíc km na Tesle Model S. Vieš akú mal degradáciu batérie? 10 percent presne. Pretdým mal dojazd 400km, teraz 360. Po 460 tisíc km.rudy5 píše:Po 4 rokoch jazdenia už baterka na tej tesle bude v takom stave že bude do nej treba investovať ,tam zase stupňu náklady .ak jazdis čo píšeš 10tis mesačne tak možno nevydrží ani tie tri roky.
Ešte nejaký blud chceš povedať??
A keď vlastnis Teslu mal by si si zmeniť fotku ci sa ti páči O1?ivuso píše:Asi pred tromi týždňami som bol v Magne v Grazi. Na Superchargeri som sa tam bavil s taxikárom, ktorý mal najazdených 460 tisíc km na Tesle Model S. Vieš akú mal degradáciu batérie? 10 percent presne. Pretdým mal dojazd 400km, teraz 360. Po 460 tisíc km.rudy5 píše:Po 4 rokoch jazdenia už baterka na tej tesle bude v takom stave že bude do nej treba investovať ,tam zase stupňu náklady .ak jazdis čo píšeš 10tis mesačne tak možno nevydrží ani tie tri roky.
Ešte nejaký blud chceš povedať??
https://cleantechnica.com/2019/06/03/50 ... ery-fires/Forest píše:@ivuso: Děkujeme za informace. Prosím o odkaz na tu statistiku. Věřím, že je tam uvedeno, jaké procentní zastoupení shořelo z celkového počtu aut se spalovacími motory a elektromobilů.
Dále by bylo zajímavé posouzení kolik z těch se spalovacím motorem, které shořely tak byly stejného stáří jako ony elektromobily protože asi jak sám zajisté uznáš, tak by nebylo správné ze statistického hlediska, když by se porovnávaly nová auta a stará auta která mají zajisté větší předpoklady pro to že shoří, že?
K tvému porovnání s Porsche by mě zajímalo, o kolik procent se snížil dojezd u tvého a jeho vozu při takové pomyslné zátěži.
Až budeš vlastnit tu Teslu pět let, můžeme něco hodnotit. Prozatím není co hodnotit. Známý, kterého jsem zde zmiňoval tak byl jeden z prvních vlastníků Tesly v České republice a pravdou je že náklady na provoz pomineme-li servis a údržbu tak značně vychvaluje ale zároveň dodává že servis a údržba v České republice jsou děs běs hrůza a utrpení. Je tak zoufalý, že nabídl Tesle, že zde, v v České republice buduje kvalitní servis se zaměřením pouze na Teslu. Jejich stanovisko bylo jednoznačně zamítavé.
Takže mu nezbylo nic jiného, nežli servisovat v Německu což na celé vlastnictví a provoz Tesly vrhá dost negativní úhel pohledu. Taková je realita.
Čomu veríš je tvoja vec. Sám by som takým číslam neveril, keby som to nevidel na vlasté oči. Za mňa: Tesla, good job!!rudy5 píše:Tomu neverím ,batéria je batéria a koľko krát sa musela nabíjať koľko nabíjacích cyklov keď najazdil 460tis km a pokles o 10%? Pri viac ako 1100 nabíjacích cyklov?
Na fórum vôbec nechodím, vlastne aj dnes som tu len kôli tomu, že zháňam VAG kábel pre kolegu. O1 bola moje prvé auto, prvá láskarudy5 píše:A keď vlastnis Teslu mal by si si zmeniť fotku ci sa ti páči O1? Velmi ??astn? A inak v Magne v Grazi poznám min dvoch ľudí čo tam pracujú
Děkuji za upřímnost. Vážím si a oceňuji upřímnosti nejen v diskuzi. Dovolím si tvrdit, že lež (pro Andreho: pokřivování reality) je krátkozraké řešení.ivuso píše: https://cleantechnica.com/2019/06/03/50 ... ery-fires/
Ten dojazd klesol dosť razantne, v podstate sme sa blbli asi 50 km a spadlo mi to o 40 percent cca.
Čo sa týka servisu, dávam ti za pravdu. Je to na Svk/Cz naozaj bieda. Ale ako som spomínal, pracujem v DE čiže pre mňa to nieje až taký problém. Je však pravda, že na servis (ktorý nieje neodkladný) čakáš aj mesiac. Treba však povedať aj to, že do servisu ideš len keď sa niečo pokazí.