A neodpiska to nasledne alternator hned po par kolech?dolar100 píše:vnutri je maly jadrovy reaktor ktory púšťa energiu do systemu, a tým aktivuje alternator ktory sa zmeni na elektromotor, len musi byt zavarena volnobezkaverte mi je to tak.
Co je moc to je moc.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jo jo i remeň shoří(rofl)Forest píše:A neodpiska to nasledne alternator hned po par kolech?dolar100 píše:vnutri je maly jadrovy reaktor ktory púšťa energiu do systemu, a tým aktivuje alternator ktory sa zmeni na elektromotor, len musi byt zavarena volnobezkaverte mi je to tak.
ale píšu tam že to zvýši výkon, zníži spotrebu o 30 % a vymysleli to japonci.. no nekúp to... miesto 1000km prejdeš 1300 krása
bude to nejaký kapacitor keď to šetrí aj baterku, asi je alternátor menej zaťažený
Mercdes C cdi
tomas555 píše:Tak to som Vas sem musel dat:):)
http://www.hit-electronic.com/electroni ... automobily
To je přece KERS, při brždění se do toho ukládá energie vzniklá bržděním a při akceleraci to pohání alternátor, Já mám už 4 kusy, přes den si je nabiju v autě a pak si doma ještě svítím zadarmo.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Turbo Golf v GTI 2.0 TFSI
Auto jelo celkem normálně,na brzdě s origo softem dosahovalo továrního
výkonu,po čipu již nestíhalo tlačit,chybové hlášení o nedosažení plnícího
tlaku.Jak je to možné?Najeto 85000km.




výkonu,po čipu již nestíhalo tlačit,chybové hlášení o nedosažení plnícího
tlaku.Jak je to možné?Najeto 85000km.



-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Omlouvám se za formát, ale tohle jsou rozvody u Fiesty 1,25ccm, 16v..Majitelka chtěla, že jí něco chroupe a bouchá vzadu/ložisko/ a ať motor jen zkouknu..Po 15 km jízdě mi bylo divné, že při rozjíždění motor tak divně zabere, odtlačil jsem dekl rozvodů a tušení se potvrdilo...pro mechanika je to past..Co kdyby se to potkalo...po fnukání, že v Praze stála výměna spojky 13000kč přijeli za mnou...Moc nechybělo a byl jsem za debila, který jim rozbil auto-vždyť přece jezdilo... 
nepropadat panice...
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové



