Stránka 32 z 52

Napsal: 28 bře 2013, 14:29
od mykee007
jestli si umim dat jedna a jedna dohromady tak ta dioda zmeni hodnotu plniciho tlaku pro RJ tim padem by se mela hranice omezeni v realu posunout o tech 300mb dal. Nezkousel jsem to s merakem tak nevim :(


bh2: nebo se pletu ??

Napsal: 28 bře 2013, 15:38
od majkl1
I když je váha v řiti, tak ECU má i snížený požadavek pro tlak na základě těch snížených hodnot z váhy. Pravd aje ta, že problém je v regulaci turba. Když nenasaje turbo to co má, pochopitelně nepoteče ani přes váhu odpovídající hodnota.

Napsal: 28 bře 2013, 17:01
od RuleZZzz
ďakujem za tipy, nedalo mi to a po telefonáte s "misope" - za čo mu ešte raz ďakujem, som komplet rozobral všetky podtlakové hadice, všetky hrubé hadice čo idú to turba aj z turba do IC a pozapájal som to od znova.
Hneď prvý problém bol v N72 ventile, hadica, ktorá mala ísť z ventilu do turba išla z ventilu do tej hrubej vzduchovej hadice a naopak. Tieto hadice som komplet prehodil, vyčistil, prefúkal - to bol problém číslo 1.
Ďalší problém bol dole - pri turbe - hadica, ktorá išla od vzduchového filtra ku turbu držala na cca. 2mm na turbe, teda riadne som ju nasadil až na doraz. Hadičky som spätne pozapájal podľa návodu z príručky. Podtlakovú pumpu som mal tiež rozobratú, vymenil som na nej tesnenie, lebo tiekol tade olej z vačky.
Ostatné hadice boli pevné, bez poškodenia, riadne priechodné.
Pri vypnutom motore sa s tiahlom na podtlakovej banke na turbe nedalo hýbať.
Všimol som si, že EGR ventil prepúšťa olej resp. bordel popod "O" krúžok a celé EGR-ko bolo celkom dosť zasvinené - to by som chcel poriešiť v najbližšej dobe - buď ho odstaviť alebo aspoň vyčistiť.

Naštartoval som, išiel som sa previezť a mám pocit, že to ide o trošku lepšie, ale stále to nie je ono :?

Tu je LOG po oprave zapojenia hadičiek:

http://ulozto.sk/xQAtRxJ/magneti-2-csv

Ďakujem za pomoc

Napsal: 28 bře 2013, 17:21
od bh2
mykee007 píše:jestli si umim dat jedna a jedna dohromady tak ta dioda zmeni hodnotu plniciho tlaku pro RJ tim padem by se mela hranice omezeni v realu posunout o tech 300mb dal. Nezkousel jsem to s merakem tak nevim :(


bh2: nebo se pletu ??
pre mna je to hladkanie hada bosou nohou. neviem o kolko ta dioda klame rj. a ake to bude mat dlhodobe ucinky na turbo. nepada to do nudzaku?

Napsal: 28 bře 2013, 17:32
od bh2
majkl1 píše:I když je váha v řiti, tak ECU má i snížený požadavek pro tlak na základě těch snížených hodnot z váhy. Pravd aje ta, že problém je v regulaci turba. Když nenasaje turbo to co má, pochopitelně nepoteče ani přes váhu odpovídající hodnota.

ani by som nepovedal, ze ma znizenu poziadavku.

Napsal: 28 bře 2013, 17:36
od bh2
RuleZZzz píše:ďakujem za tipy, nedalo mi to a po telefonáte s "misope" - za čo mu ešte raz ďakujem, som komplet rozobral všetky podtlakové hadice, všetky hrubé hadice čo idú to turba aj z turba do IC a pozapájal som to od znova.
Hneď prvý problém bol v N72 ventile, hadica, ktorá mala ísť z ventilu do turba išla z ventilu do tej hrubej vzduchovej hadice a naopak. Tieto hadice som komplet prehodil, vyčistil, prefúkal - to bol problém číslo 1.
Ďalší problém bol dole - pri turbe - hadica, ktorá išla od vzduchového filtra ku turbu držala na cca. 2mm na turbe, teda riadne som ju nasadil až na doraz. Hadičky som spätne pozapájal podľa návodu z príručky. Podtlakovú pumpu som mal tiež rozobratú, vymenil som na nej tesnenie, lebo tiekol tade olej z vačky.
Ostatné hadice boli pevné, bez poškodenia, riadne priechodné.
Pri vypnutom motore sa s tiahlom na podtlakovej banke na turbe nedalo hýbať.

Všimol som si, že EGR ventil prepúšťa olej resp. bordel popod "O" krúžok a celé EGR-ko bolo celkom dosť zasvinené - to by som chcel poriešiť v najbližšej dobe - buď ho odstaviť alebo aspoň vyčistiť.

Naštartoval som, išiel som sa previezť a mám pocit, že to ide o trošku lepšie, ale stále to nie je ono :?

Tu je LOG po oprave zapojenia hadičiek:

http://ulozto.sk/xQAtRxJ/magneti-2-csv

Ďakujem za pomoc

vsetky hodnoty su uz ok.

Napsal: 28 bře 2013, 17:39
od RuleZZzz
vážne už je všetko v poriadku? aj tá váhu vzduchu už dáva toľko koľko má? (rofl) to by som bol veľmi ráááád :-) ďakujem

Napsal: 28 bře 2013, 17:54
od bh2
vsetko je ok.

Napsal: 28 bře 2013, 17:58
od RuleZZzz
ďakujem ešte raz všetkým za pomoc, ste machri ;)

Napsal: 28 bře 2013, 18:09
od majkl1
Mě teda až moc OK nepřijde, když je už od 3200 ot. váha pod požadavkem a i celkově průběh požadavku váhy mi přijde minimálně divný, protože podle mě to auto musí od 3000 ot. jít s výkonem dolů. Ale to je jen můj nemachrovský názor. :roll:

Napsal: 28 bře 2013, 18:13
od RuleZZzz
Hmm takže každopádne by som mal dať túto váhu vzduchu zrejme na reklamáciu a zobrať tam Bosch, že? Lebo teraz je tam Magnetti Marelli... wyprodukowana w katowiciach (LOL)

Napsal: 28 bře 2013, 19:07
od bh2
poziadavka vahy je uplne vporiadku.je to mozno este trochu kapanek slabsie od 3800rpm, ale to je zanedbatelne.

Napsal: 28 bře 2013, 19:13
od misope
vaha od 3000ot slabne, turbo sa nenatlaci poizadavka 1900mb a skutocnost 1620 po celu dobu logovania...niekde unika vzduch, rulez pozri poriadne hadicky a aj n75, najlepsie pouzi tu vahu a n75 z toho auta ktore sa ti pozdava ze ide tak ako ma

Napsal: 28 bře 2013, 19:22
od bh2
misop treba pozriet posledny log. tlak ma uz vporiadku. kapanek to je slabsie od 3800, ale pocitovo to neucitis. dovod je ze v tom momente uz vaha namera menej. nemusi byt chyba vo vahe, ale mozes tam mat niekde v sani netesnost. pripadne egr prepusta.

Napsal: 28 bře 2013, 19:26
od misope
hh ja som stale otvaral csv magnetti a nie magnetti2 :-) jj rullez mas to ok, turbo tlaci pekne s minimalnym prefukom a vaha tiez ok