problém el. pohonu

Diskuze pro nadšence do elektrických aut - technika a vše o nich bez rozlišení značky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No, zatím jsou akce typu Gréta, kdy moje a generace našich rodičů si odmítá přiznat, ŽE ONI ZKURVILIˇČESKO A JEHO PŘÍRODU a ta 14 letá Gréta to řekla na plnou hubu..A globální oteplování ANO či NE je téma dneška.. A hlavně se hodí té generaci poručíme větru dešti, všem zeměmrdům, myslivcům a budovatelům socialismu všeobecně..Mohou totiž tvrdit, že za vše může oteplování..Ne to, že perou miliony tun jedů do polí , vystříleli a otrávili většinu malých zvířat, a čehůni jako správní zahrádkáři používají Rundapp a velkou sekačku, takže se nedá nikde koupat a vše je vymydleno a zastřiženo...To co já pamatuji z mládí a to co je dnes, je katastrofa a jak to bývá u mnoha lidí, hledají viníka jinde než u sebe..Takže když se podíváme do českého zrcadla, vidíme jak jeden z největších škůdců přírody Babiš má projev na sympoziu o životním prostředí a jeho pobočník a v minulosti ředitel chemické továrny Brabec je ministrem životního prostředí a poučuje nás o tom JAK NA TO..A tak demokracie v národě, který si nevidí do huby a velká množina národa je jak s oblibou píši rudá pakáž, která přírodou pohrdá,tak podle toho vypadá....Ale mohu vás uklidnit, postupně to končí a vracíme se k systému , kde bylo těm, které jsem nazval tou pakáží nejlépe. Už nám zakázali téměř vše, pivo si nedá ani nikdo na lodi a na kole, a dokonce nám vezmou i řidičák, všude jsou radary, kamery, každý policajt ví o nás vše, atd. atd. A PROČ BY ONI PODPOROVALI NĚJAKÉ EV, vždy jim bylo tohle ukradeno a jejich heslo je ZA NÁMI POTOPA..Nedivím se mladým, že jsou nasraní , bohužel naskočí i na velké nesmysly, a chtějí abychom se pásli jako krávy, které oni chtějí zlikvidovat... :(

https://video.info.cz/strunc/atapana-gr ... -internetu
doporučuji...
nepropadat panice...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Já si myslím, že toto je dostatečně objektivní pohled, ne? Pan Vaculík, ať je jakýkoli, vždy se snaží přistupovat systematicky a důkladně co nejobjektivněji.

V tomto případu je ale jeden zásadní problém ... srovnávat Scalu a Zoe mi přijde zcestné, neboť Zoe nemá šanci v užitečnosti (pomineme-li šikovnost při parkování) konkurovat.

Tak přemýšlím, jak je možné, že se to neprodává ani za výrazně nížší cenu, když nám tu Andre tvrdil, že se elektromobily nestíhají ani vyrábět jaká je poptávka. Zjevně se nejedná o "ty elekromobily", které by byly součástí zmiňované skupiny.

Pro Andreho zdroj, aby si jednak procvičil němčinu ale hlavně netvrdil, že se jedná o výmysl Autofora. Nebo snad i Focus.de podle něj lže? :roll:

Andre, já (a jsem hluboce přesvědčen, že nejen já) stále čekám na odpověď. :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Jistě, porovnávat vzájemně emisní stopu různých typů pohonu s tím, že u jednoho započítám celkovou produkci primární energie z nejšpinavějšího zdroje včetně ztrát při přenosu a prdů vrátného a u druhého celý tento proces vynechám je naprosto ukázkový příklad objektivity (LOL)

Opravdu věříš tomu, že se ta ropa ze Sibiře dostane k tobě do nádrže lousknutím prstu? Ono vlastně vůbec rafinace je jednoduchý a energeticky nenáročný proces, pro který energie z uhelných elektráren není vůbec potřeba že? Třeba z ropných písků to jde úplně samo :D Věřím, že to zvládneš doma na střeše taky ;)
A ty cisterny distribuující finální PHM jezdí na vítr? A co benzínky, ty nepotřebují energii z uhelných elektráren?

Tu sračku z autofora je škoda komentovat. Že jsi línej dohledat si fakta a navíc postrádáš schopnost tvorby vlastního názoru je pouze tvůj problém. Jen to ukazuje odkud vítr vane a jak jednoduchou práci mají vymývači mozků s některými jedinci.

Nevím na jakou odpověď stále čekáš. Chápu, že zrovna pro tebe je naprosto nepochopitelné, jak může někdo vyjadřovat názory podle svého přesvědčení, a nikoliv podle toho, co zrovna nejvíc "sype".
I přestože jsi se spálil už nesčetněkrát, tak pevně doufám, že ještě v tomto životě dojde u tebe k prozření a pochopení, že šíření názorů pouze na základě možnosti osobního obohacení je velmi krátkozraké a dotyčného to činí nedůvěryhodným.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše:
Nevím na jakou odpověď stále čekáš. Chápu, že zrovna pro tebe je naprosto nepochopitelné, jak může někdo vyjadřovat názory podle svého přesvědčení, a nikoliv podle toho, co zrovna nejvíc "sype".
I přestože jsi se spálil už nesčetněkrát, tak pevně doufám, že ještě v tomto životě dojde u tebe k prozření a pochopení, že šíření názorů pouze na základě možnosti osobního obohacení je velmi krátkozraké a dotyčného to činí nedůvěryhodným.
Děkuji za reakci. Ano, to je jeden z důvodů, které považuji za zdroj tvé nedůvěryhodnosti. Ale to odbočujeme ...

Těch otázek na tebe směřovaných zůstalo (obávám se, že záměrně) nezodpovězených více, ale v tomto případě se jedná o tuto, kterou jsem ti ještě zvýraznil i velikostí písma.

Nacházím pochopení (a je to pro mě i vysvětlení), že se přímé a jasné odpovědi vyhýváš, používáš opisy, obezličky a kličky ale já (a věřím, že nejsem sám) stále čekám na odpověď, nejlépe uzavřenou, tedy s možnostmi ANO nebo NE.
Důvodem je sama definice uzavřené otázky: Uzavřené otázky jsou takové, které respondent může zodpovědět pouze výběrem s předem připravených hodnot (např. "ano" "ne"). Uzavřené otázky používáme, chceme-li získat přesnou jednoznačnou odpověď.
A co se mojí reakce týče, tak ano, věřím, že někdo takový může být a dokonce existuje (ostatně, zfanatizovaná Greta Thunberg je toho zářným příkladem, ale jak jsem již napsal ve svém předchozím příspěvku, vzhledem ke zkušenostem nejen osobním ale i cizím pochybuji, že je to tvůj přístup.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Modelová situace, rozhodnu se že si koupím elektrické auto a nebudu řešit to kolik stojí, nebudu řešit jeho následný prodej dalšímu majiteli, nebudu řešit jeho reálný dojezd, nic z toho co si spousta lidí klade za otázky když auto kupují,prostě to el. auto chci, líbí se mi a chci přispět k záchraně planety.
Mám jen jedinou a to zásadní otázku, denně najedu cca 65 km, převážně v zácpách, takže o plynulosti jízdy se mluvit nedá, kde to auto budu nabíjet.
Bydlím na měnším sídlišti v bytě v osobním vlastnictví bez vlastní garáže, takže celoročně auto na ulici. Co s autem které mohu dobíjet je o víkendu a to ještě za předpokladu, že přijedu k rodičům na vesnici do rodinného domu. V celém našem městě vznikla jediná nabíjecí stanice a to ještě na druhém konci města u obchodního domu Kaufland, takže z investice soukromého sektoru.
Elektrický auta jsou nám vnucována už nyní jako jediná možná alternativa a zelená budoucnost, ale nabíjecí stanice jsou jen někde a to ve směšně malém množství, pokud vůbec, tak co s autem ve kterém nemohu jezdit ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

favo: chápeš že tvůj názor je všem těm nahoře ukradenej.

Na tady máš bateriový auto a na ostatní se neptej.

Neboli: "Drž hubu a plav!"

Stejně tady do roku 2030 bude evropský chalifát a budeš jezdit na velbloudovi, teda pokud nebudeš prdět podříznutej do hlíny.

Bude válka, na to se připrav.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

(offtopic)
@WOB: WOBe, ve vší úctě, nedá mi to, abych se nezeptal, neboť mám nedobytný dojem, že zatímco na počátku tohoto tématu jsi se elektromobilů zastával a hájil je, nyní mi připadá, že jsi názor změnil.

Ja ti to ani v nejmenším nezazlívám a vážím si lidí, kteří jsou schopni změnit názor na základě diskuze, fakt a podkladů ale nedá mi to: Co se u tebe změnilo? Nebo se mi to jenom zdá?


Jinak k tebou zmiňované válce: napadla mě "paranoidní myšlenka". USA je zadlužená a v háji, Evropa je jí trnem v oku, zvláště pak soběstačné Německo. Otevřená válka není řešením, Dieselgate (a pokus, jak VE dostat na kolena) nevyšel, přistěhovalecká krize se vyvíjí pomalu.

Nemůže být násilné vnucení elektromobilů (a s tím související násilné postavení vozů se spalovacími motory) způsob, jak ochromit Evropu, zajistit nepokoje, rozložení společnosti zevnitř? To jistojistě povede k válce a té bude USA ušetřeno, takže se domnívám, že tohle by mohl být velice účinný plán jak destabilizovat a nebo dokonce dostat Evropu na kolena, ne?

A jakmile bude Evropa na kolenou, zruší násilím EU a poté budou potřebovat pomoc USA k revitalizaci Evropy, což bude USA hrát do karet a pozvedne jí to a dojde na Trumpovo "Make America Strong Again" ... co? :roll:
(offtopic)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

favo píše:Modelová situace, rozhodnu se že si koupím elektrické auto a nebudu řešit to kolik stojí, nebudu řešit jeho následný prodej dalšímu majiteli, nebudu řešit jeho reálný dojezd, nic z toho co si spousta lidí klade za otázky když auto kupují,prostě to el. auto chci, líbí se mi a chci přispět k záchraně planety.
Mám jen jedinou a to zásadní otázku, denně najedu cca 65 km, převážně v zácpách, takže o plynulosti jízdy se mluvit nedá, kde to auto budu nabíjet.
Bydlím na měnším sídlišti v bytě v osobním vlastnictví bez vlastní garáže, takže celoročně auto na ulici. Co s autem které mohu dobíjet je o víkendu a to ještě za předpokladu, že přijedu k rodičům na vesnici do rodinného domu. V celém našem městě vznikla jediná nabíjecí stanice a to ještě na druhém konci města u obchodního domu Kaufland, takže z investice soukromého sektoru.
Elektrický auta jsou nám vnucována už nyní jako jediná možná alternativa a zelená budoucnost, ale nabíjecí stanice jsou jen někde a to ve směšně malém množství, pokud vůbec, tak co s autem ve kterém nemohu jezdit ?
Kým a jak je ti vnucován elektromobil, prosím uveď konkrétní příklad.

Co se týče možnosti nabíjení, existuje pro tebe x variant:

1. Nejjednodušší způsob je požádat si o čip od ČEZu za 450,- Kč + DPH měsíčně. Následně máš možnost nabíjet NEOMEZENĚ v celé jejich síti, která je dnes už dostatečně hustá. Jen v okruhu 30km okolo Blanska je asi 15 nabíjecích bodů, z toho asi 10 DC včetně toho u Kauflandu, který také patří ČEZu. Pokud jezdíš do Kaufu nakupovat, tak nemusíš nikam zajíždět a zabere to méně času než tankování u benzínek. Vzhledem k tomu, že aktuálně připadá jedna VEŘEJNÁ nabíjecí stanice na 4 u nás registrované EV, tak bych se nebál ani obsazenosti.

https://www.elektromobilita.cz/cs/mapa- ... tanic.html

2. Pokud chceš ušetřit i těch 450kč měsíčně, tak některé veřejně stanice jedou stále zdarma, jsou to třeba AC u Kauflandů, některé DC u Lídlů atd, to vyžaduje trochu víc plánování, zjišťování a času, ale dá se i takto fungovat.

3. Domluvit si nabíjení u zaměstnavatele např. jako firemní bonus.

4. Sehnat garáž s elektrikou, nejlépe koupit, do budoucna jistě dobrá investice.

5. Domluvit si na schůzi vlastníků bytů možnost instalace venkovní zásuvky s podružným měřením na fasádu vašeho domu, nebo někam k parkovacímu stání. Instalace vlastními silami tak za 2000,- Kč. Na 65km/den stačí bohatě 1f/16A.

6. Domluvit se na obci o možnosti instalace nabíjecího bodu u parkoviště.

7. Kombinace výše uvedeného.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

A nebo nic neřešit, jezdit spalovákem a ušetřit spoustu času a peněz... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Takhle to zní strašně jednoduše, ale do třeba zmíněného Kauflandu jezdím cca 1x max 2x týdně a strávím tam max 10 minut (fakt nemám potřebu prolízat celý obchod 2x), takže na kolik km asi za 10 minut auto dobiji ?
Koupit garáž zní fajn, ale ani za 350 000 Kč nejsou ochotní majité těchto garáží je prodat, raději je pronajímají za 1200,- Kč/měsíčně a moc často se nabídky neobjevují.
Požádat obecní úřad o zřízení nabíjecí stanice na místním parkovišti by bylo nejlepší řešení, ale obecní uřad v Blansku není ochotný ani vyhradit jedno parkovací místo pro invalidy i když na něj má ze zákona nárok. A i kdyby mi vyšli vstříc tak se obávám toho, že vzhledem k nedostatku parkovacích míst, bych je měl nejspíš neustále obsazené.
To že je dnes lehké nabít auto na veřejné stanici je jen díky tomu že aut na elektriku tolik nejezdí, ale postupem času se to může změnit.
Mě konkrétně elektrický auto zatím nikdo nevnucuje, v tom máš pravdu, ale automibilky k jejich výrobě nuceny jsou a to nepopřeš, problém je ale v tom, že se auta na elektriku nijak valně neprodávají a pokud se nezačnou prodávat, nebudou státy moc splnit svoje uhlíkový závazky a začnou nám auta nutit a nebo minimálně zakážou ty se spalovacími motory a snaha oto už tu je.
Nabíječka v zaměstnání by byla taky řešení, při mé pracovní době bych měl auto denně plně nabité, ale zhrnuto, zaměstnavatel mi nekoupí ani to co potřebuji ke své práci, takže čekat od něj investici v podobě nabíjecí stanice na moje soukromé auto je hodně bláhové, obzvláště když jsme v podmájmu a jsem jediný zaměstnanec.
Jezdit po veřejných nabíječkách bych byl ochotný jen za předpokladu že mě to nezdrží na déle jak 20 minut, ale i tak by mě to brzo přestalo bavít, takže dokud si takové auto nebudu moc nabít v klidu přes noc u svého domu, tak je pro mě nepoužitelný.
U svého auta tankuji cca 1x za deset dní plnou a zdrží mě to cca 5 minut a to mám ve svém okolí (cca 3 km) 4 čerpací stanice a po cestě do práce jich míjím asi 9 ale ani jednu s el. nabíječkou.
Ty jsou většinou v areálech firem a nebo u obchodů. To už je snažší hledat čerpací stanici se CNG a ani to není žádný med.
Bude se muset ještě spoustu věcí změnit, než bude el. auto skutečně plnohodnotným nástupce nýnějších aut.
Ono to ale stejně skončí tak, že auta budou opět jen pro vyvolené a nebo bohaté.
A propo v mém blízkém okolí je pouze 1 nabíjecí stanice a všechny ostatní znamenají zajížďku, ono 30km tam a zase zpět znamená 60 km z dojezdu dolů a to je už sakra poznat a to jen kvůli nabití vozu. Na cesty do práce už mi toho moc nezbyde.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Favo, i ostatní, kterým to ušlo: Andre vaše problémy nezná z praxe. Bydlí ve svém, v maloměstě, pracuje ve své firmě. To není ani v nejmenším výtka nebo snad závist ale pouhé vysvětlení proč v tomto směru postrádá kontakt s realitou.

V rámci tohoto tématu jsem se ho opakovaně tázal kolik toho prožil ve velkém městě a na tuto otázku také nereagoval. Důvod je prostý: nic takového nezažil a z jeho odpovědi by vyplynulo, že pomyslně "káže vodu a sám pije víno".

Na to, co jsi to zmínil jsem upozorňoval již dávno. André a ani ti kteří o tom rozhodují jsi zcela zjevně neuvědomují, že nemají koncepční řešení založené na realitě a schopnostech, respektive možnostech zajistit lidem stávající úroveň i v případě celoplošného využití elektromobilů v rámci nahrazení automobilů se spalovacím motorem.

Vždyť města nejsou schopná ani zajistit dostatek parkovacích míst pro všechna auta. Auta jejichž majitelé potřebuji jediné: zaparkovat a ponechat vůz zaparkovaný do chvíle kdy s zregenerují aby se znovu mohli zapojit do pracovního procesu. Ani toto nejsou města schopná zajistit... Tak jak by chtěli lidem zajistit možnost si ještě tato auta dobíjet?! :wink:

Favo, dej si tu práci a pročti si celé toto vlákno a zjistíš, jakým způsobem bylo na moje podněty reagováno ale mnohdy se ani s odpovědí nesetkalo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

favo píše:
Já tedy občas s manželkou do Kaufu také jezdím, a těch 10min, spíš tedy více, stojíme jen frontu na pokladně. Nicméně nebudu slovíčkařit. Za 30min nabiješ na 50kW DC standartní (e-Golf, i3 a pod.) EV na cca 200km dojezdu.
Loni byla celá síť ČEZu zhruba půl roku úplně zdarma a v podstatě jsem celou dobu fungoval jen na jejich DC nabíječkách, jezdil jsem do PHY, byl jsem třeba i u vás v Boskovicích. Dalo se s tím normálně fungovat, chce to trochu změnu myšlení, možná to občas sebere trochu času navíc, ale úspora na PHM je značná a pohodlí ovládání nesrovnatelné.
Tvůj zaměstnavatel nemusí žádnou nabíjecí stanici pořizovat, stačí jen zpřístupnit 220V zásuvku. Při 65km/den ho to přijde na elektrice asi na 900Kč měsíčně.
Nevím o tom, že by někdo nutil legislativně vyrábět automobilky elektromobily. Pokud je mi známo, tak dojde pouze k omezení max. množství vypouštěných emisí. Žádný zákon neříká nikomu nic o elektromobilech. Jakou cestou k tomu výrobci dojdou je jen na nich.
Z čeho ale mají dle mého názoru výrobci aut větší vrásky, než ze zpřísňující se legislativy, je jistý "blázen" z druhé strany Atlantiku, který během pár let dokázal nabídnout to, co se oni celou dobu nabídnout zdráhali. Zatím co ho dinosauři zesměšňovali, utekl jim minimálně technologicky o několik levelů a náskok se postupně spíš zvyšuje. Na drtivé většině trhů, kam Tesla Model 3 vstoupila, naprosto drtivě dominuje ve svém segmentu, někde nejen v kategorii elektrických aut, ale i celkově, a někde jde dokonce o nejprodávanější model auta vůbec. A to je pro dinosaury velmi tvrdý oříšek na příštích pár let, na to jednoduše nejde nereagovat, pokud chtějí přežít. Někde jim už teď padají prodeje spalováků o 10ky %, zatím co EV stále rostou. To mi nějak nekoresponduje s tím, jak se tu snažíte papouškovat ty chujoviny z autofora o nechtěných elektromobilech.
A to příští rok bude Model Y, na který čeká další hromada lidí. Brzy má následovat levnější model a továrna v Evropě... v Číně postavili a zprovoznili GF za 3/4 roku, to si v Čechách můžeme nechat jen zdát.
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

Foreste, kdy jsi naposledy slyšel o Merklové ?
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

WOB píše:Foreste, kdy jsi naposledy slyšel o Merklové ?
WOBe, přiznávám otevřeně, že o politiku se snažím nestarat. Jedná se o preventivní krok, neboť jsem z toho vždy byl tak neskutečně nasraný, že jsem nemohl pořádně spát.

Nicméně, naposledy jsem o ní slyšel v moment kdy se v rámci toho veřejného projevu klepala jako osika.

... jsem upřímně zvědav na souvislost s mojí otázkou.

@Andre: Myslíš toho, co dokázal vyprodukovat pouze pár, většinou prvních kusů Tesle? :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

Sme v prdeli.

Alespoň jižní morava, část vysočiny a jížní čechy, tam kde vládne E.ON.

E.ON drtil firmy tlakem na cenu. Vedení firem vyhořelo, zaměstnanci vyhořeli, prakticky jsou firmy zajišťující provoz distribuční sítě zoombie, které žijí jen díky socialistickým výrobkům: Toyota, Avia a V3S. Bez těchto strojů by jste dnes na uzemí E.ONu nesvítili.

V tento moment tyto firmy včetně nás skupuje Křetínský, vypadá to že chce odkoupit i E.ON, protože německo jde do píče a budou se potřebovat zbavit svých aktiv v zahraničí. E.ON si chce nechat jen větrníky a zbavil se solárů a konvenčních elektráren, výměnou s RWE. Nevím přesně jak to je, to není teď důležité.

Důležité je, že se to zhroutí.

Protože, lidi do energetiky nejdou, základní plat 30.000,-Kč je hezkej, ale za to lidi dělat nebudou, když jim konkurence nabízí 60+. Kor mladí dneska chtějí nulovou odpovědnost, minimálně těch třicet měsíčně, telefon, počítač, vlastní kancelář a firemní auto.

Takže tu máme několik faktorů které se potkávají.

1. faktor:
Staří lidé odchází do důchodu, je to taková ta stará škola, která tomu rozumí a dělá to logicky a je to studnice znalostí.
2. faktor:
dobíhá 50 let od zakopání prvních kabelů s plastovou izolací do země ve městech. Jenže ve městech se kabely takřka nevyměnují. I ten kabel stárne, né že ne. A je to časováná bomba, protože jenom Brno jsou tisíce kilometrů kabelů, které budou potřebovat vyměnit. E.On to nedělá.
3. faktor:
všechny ty elektrický auta budou potřebovat víc šťávy, tím pádem bude potřeba všude nainstalovat další kabely, kdo to bude dělat? Kdo to bude projektovat? Kdo to bude zapojovat?
A kdy to bude dělat?
4. faktor:
Vláda schválila dostavbu dukovan. To znamená desetitisíce pracovních sil, převážně elektrotechnického zaměření na moravě sežere tahle dostavba, která tyhle lidi z trhu vysaje jak nic, protože co si vybereš:
makat u E.ONu za 30-40 měsíčně nebo
makat na dukovanech za 160 měsíčně ?
Na deset let! Dukovany se budou stavět deset let.
5. faktor:
distribuce není pečení housek, kdy ti příjdou lidi, ukážeš jim to a druhej den už jsou všichni zaučení jedeš ve velkým. Člověk než pochytí vůbec základní pravidla a normy a systém, trvá minimálně dva roky, samostatnej je tak po pěti letech. E.On Ztratil celou jednu možná dvě generace lidí, prakticky teď už to nedožene.
_____________________

A až se tohle všechno potka tak do roku 2025, tak bude po prdeli a budeme svítit svíčkama pánové a dámy.

Už teď aktuálně chybí na Brněnsku přes 200 lidí jen "kancelářských krys" v energetice E.ONu.
Kolik chybí lidí v terénu si nedokážu odhadnout.
_____________________

Němci masivně kácí lesy aby les nebrzdil vzduch pro pohon větrných elektráren a tyto lesy mohutně pálí v uhelných elektrárnách které předělali na dřevo a pálí tam gigantické množství dřeva. Podobně chce postupovat i slovensko.
Co to udělá s klimatem ti asi nemusím vysvětlovat, to snad chápeš, že holina vyzařuje mnohem víc tepla a nezadržuje vodu, nezpomaluje proudění vzduchu, netvoří teplotní setrvačnost ani mraky.

Do toho se ze Švédska stal chalifát. Jak jsem psal, Německo se propadá do recese protože už nestíhá utáhnout migrační krizi, následovat bude Francie, kde to už dost dlouho doutná. Dneska zaútočilo Turecko na sýrii, USA dělají mejdan v Honk-Kongu, Pákistán je sud se střelným prachem a to stejný stále nestabilní Irák-Izraelská oblast s amíkama míchající smrtelný kokotejl.

Něco se chystá a proto říkám, že elektrický auta bude to poslední co budeme řešit. Buď EU padne a vrátíme se zpět na zem a budeme si 60 sát let lízat rány a nebo se tomu nedokážeme bránit a bude tady Evropský chalifát kdy na nějakou ekologii bude mít každej u prdele.

Bude občanská válka, do roku 2030.
Optimista se učí anglicky, Pesimista se učí Arabsky, Realista se učí střílet...

S Merklovou to byla taková narážka na to, že už je v píči, že vidí že Německo je v píči, proto ji uklidili.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Odpovědět

Zpět na „Auta na elektriku“