Co je moc to je moc.

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Největší prdel je, že jsem zjistil, že se tenhle motor patrně nepotká..u 16 V jsem to ještě neviděl... :)
nepropadat panice...
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1368
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

ale potka jeste tam ma stary napinak ten se uz tak 10 let nepouziva. dneska mas automat kladku, je to zameny
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

1.9TD XUD, léta ohlý držák vstřikovacího čerpadla co byl kdysy po nehodě zavařen, rozvoďák ubroušený, nakonec to skočilo o zub na čerpadle.

Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No papouchu , ten nový napínák jsem tam montoval a původní dopínák vyhazoval..a ani ve snu mne nenapadlo, že při stojících rozvodech protočím klikou dokola..Ten geniální nápad s jen stykovým spojem na kolečku rozvodů na klice ukazuje konstruktérskou úroveň nového "století"..Vždy jsem si naivně myslel že časování je rozvod směsi přesně "na čas", tzn. že pohon rozvodu /řemen/ je poháněn přesně fixovanými koly, aby byla zaručena přesná souslednost a spolehlivost převodu...Ale mýlil jsem se, nejdůležitější část motoru je u mnoha výrobků dnešních automobilových gigantů pěkně omrdána...VW počínaje a Renaultem konče..Ford to je firma, která není schopna vyrobit motory, které by za něco stály..Diesely musí kupovat od Peugeota, benzíny jim musela udělat Yamaha a ještě by jsi mohla koupit licenci od nějaké šroubárny, protože její záměr ztížit povolení jakéhokoli spoje se jí již mnoho let úspěšně daří... :D
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tomasi.cz, tenhle motor vydrží téměř všechno..A tak, jak vydržely u tohohle motoru kladky, to nevydrží dodneška u žádného zázraku ani náhodou..Jak to dělali, netuším... :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

podle mě všechno mělo solidní gramáž, materiál a zpracování
a taky všechno asi bylo léty prověřený kdežto dneska s těma jejich inovacema :roll:
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Mel jsem moznost pouzivat asi pet Fordu a ikdyz s nima nebyly problemy, jsem rad, ze uz s nima nejezdim. Jedine, co mi zustalo v pameti:

FORD - Furt Opravovat Ruzne Dily
... nebo tez anglicky:
FORD - Fix Or Repair Daily

(LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

A6TDI píše:podle mě všechno mělo solidní gramáž, materiál a zpracování
a taky všechno asi bylo léty prověřený kdežto dneska s těma jejich inovacema :roll:
No ono je to jednoduché, když byl průměrný plat cca 10tkč, tak auto stálo půl mega, teď když je průměrný plat cca 24tkč, tak stojí 399tkč... no někde to musí být znát 8) Je třeba inovovat = zlevňovat... ojebávat, aby to nevydrželo tak dlouho a šel jsi si koupit další... smiř se s tím, že auto je dnes spotřební materiál (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale jo, to chápu, ale co se ušetří na blbě udělaných šroubech ..Prodraží se servis a hlavně pověst firmy..Kolikrát si říkám, kdo ve firmě rozhoduje..zda technici nebo obchodní a reklamní oddělení..Např. interval výměny oleje a velikost olej. filtru, nebo nemožnost opravy spojky bez demontáže převodovky...Radím lidem, vyměnujte olej dřív, zachráníte si motor..ale v návodu je napsáno...A já se jim nedivím, nějaký vocas jim radí vyhazovat peníze, když firma to ví přece nejlépe..Kdysi jsem si to taky myslel...A motory se zadírají, zadírají a zase zadírají a firma dál kecá, pořád kecá a neustále kecá..To asi již není dlouhým vedením... :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Slavkov píše:
A6TDI píše:podle mě všechno mělo solidní gramáž, materiál a zpracování
a taky všechno asi bylo léty prověřený kdežto dneska s těma jejich inovacema :roll:
No ono je to jednoduché, když byl průměrný plat cca 10tkč, tak auto stálo půl mega, teď když je průměrný plat cca 24tkč, tak stojí 399tkč... no někde to musí být znát 8) Je třeba inovovat = zlevňovat... ojebávat, aby to nevydrželo tak dlouho a šel jsi si koupit další... smiř se s tím, že auto je dnes spotřební materiál (noteeth)
no je pravda žesem si ted prohlídl superba a opravdu se znechutil....
plast, trocha hliníku a všechno udělaný jentaktak
+ jetě to PD :roll:
Rosma
Přispěvovatel
Příspěvky: 776
Registrován: 31 bře 2007, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Rosma »

Slavkov píše:
A6TDI píše:podle mě všechno mělo solidní gramáž, materiál a zpracování
a taky všechno asi bylo léty prověřený kdežto dneska s těma jejich inovacema :roll:
No ono je to jednoduché, když byl průměrný plat cca 10tkč, tak auto stálo půl mega, teď když je průměrný plat cca 24tkč, tak stojí 399tkč... no někde to musí být znát 8) Je třeba inovovat = zlevňovat... ojebávat, aby to nevydrželo tak dlouho a šel jsi si koupit další... smiř se s tím, že auto je dnes spotřební materiál (noteeth)
nevim jak tam u vas ale malokoho znam že by mel 24tis :D vetšinou spíš tak 14tis :D
VW passat 1.9TDI 81kw
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no a u Fiatu platí Falsch In Alle Teile Foreste ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

U nás skončili /tak 2-3 roky/ 2 automechanici bráchové..nejdřív první , nastoupil jako nástrojař /vyměnuje a upravuje formy na lisech/,myslím, že to je AISIN a má přes 20 táců,vše zaplaceno /přesčas v sobotu 100%,v neděli 200%/ , za chvíli tam byl brácha i se synem...Jsou plni smíchu...a na auta ofišl kašlou... :)
nepropadat panice...
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

Ladas píše:no a u Fiatu platí Falsch In Alle Teile Foreste ;)
heh to je dobré (rofl)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Obrázek
jeden šetřivý šikula...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“