Stránka 33 z 187
Napsal: 10 čer 2011, 20:56
od jericho-3
Největší prdel je, že jsem zjistil, že se tenhle motor patrně nepotká..u 16 V jsem to ještě neviděl...

Napsal: 10 čer 2011, 21:14
od papouch22
ale potka jeste tam ma stary napinak ten se uz tak 10 let nepouziva. dneska mas automat kladku, je to zameny
Napsal: 10 čer 2011, 21:31
od Tomas.cz
1.9TD XUD, léta ohlý držák vstřikovacího čerpadla co byl kdysy po nehodě zavařen, rozvoďák ubroušený, nakonec to skočilo o zub na čerpadle.

Napsal: 11 čer 2011, 15:14
od jericho-3
No papouchu , ten nový napínák jsem tam montoval a původní dopínák vyhazoval..a ani ve snu mne nenapadlo, že při stojících rozvodech protočím klikou dokola..Ten geniální nápad s jen stykovým spojem na kolečku rozvodů na klice ukazuje konstruktérskou úroveň nového "století"..Vždy jsem si naivně myslel že časování je rozvod směsi přesně "na čas", tzn. že pohon rozvodu /řemen/ je poháněn přesně fixovanými koly, aby byla zaručena přesná souslednost a spolehlivost převodu...Ale mýlil jsem se, nejdůležitější část motoru je u mnoha výrobků dnešních automobilových gigantů pěkně omrdána...VW počínaje a Renaultem konče..Ford to je firma, která není schopna vyrobit motory, které by za něco stály..Diesely musí kupovat od Peugeota, benzíny jim musela udělat Yamaha a ještě by jsi mohla koupit licenci od nějaké šroubárny, protože její záměr ztížit povolení jakéhokoli spoje se jí již mnoho let úspěšně daří...

Napsal: 11 čer 2011, 15:17
od jericho-3
Tomasi.cz, tenhle motor vydrží téměř všechno..A tak, jak vydržely u tohohle motoru kladky, to nevydrží dodneška u žádného zázraku ani náhodou..Jak to dělali, netuším...

Napsal: 11 čer 2011, 19:48
od A6TDI
podle mě všechno mělo solidní gramáž, materiál a zpracování
a taky všechno asi bylo léty prověřený kdežto dneska s těma jejich inovacema

Napsal: 13 čer 2011, 12:59
od Forest
Mel jsem moznost pouzivat asi pet Fordu a ikdyz s nima nebyly problemy, jsem rad, ze uz s nima nejezdim. Jedine, co mi zustalo v pameti:
FORD - Furt Opravovat Ruzne Dily
... nebo tez anglicky:
FORD - Fix Or Repair Daily

Napsal: 13 čer 2011, 13:24
od Slavkov
A6TDI píše:podle mě všechno mělo solidní gramáž, materiál a zpracování
a taky všechno asi bylo léty prověřený kdežto dneska s těma jejich inovacema

No ono je to jednoduché, když byl průměrný plat cca 10tkč, tak auto stálo půl mega, teď když je průměrný plat cca 24tkč, tak stojí 399tkč... no někde to musí být znát

Je třeba inovovat = zlevňovat... ojebávat, aby to nevydrželo tak dlouho a šel jsi si koupit další... smiř se s tím, že auto je dnes spotřební materiál

Napsal: 13 čer 2011, 15:18
od jericho-3
Ale jo, to chápu, ale co se ušetří na blbě udělaných šroubech ..Prodraží se servis a hlavně pověst firmy..Kolikrát si říkám, kdo ve firmě rozhoduje..zda technici nebo obchodní a reklamní oddělení..Např. interval výměny oleje a velikost olej. filtru, nebo nemožnost opravy spojky bez demontáže převodovky...Radím lidem, vyměnujte olej dřív, zachráníte si motor..ale v návodu je napsáno...A já se jim nedivím, nějaký vocas jim radí vyhazovat peníze, když firma to ví přece nejlépe..Kdysi jsem si to taky myslel...A motory se zadírají, zadírají a zase zadírají a firma dál kecá, pořád kecá a neustále kecá..To asi již není dlouhým vedením...

Napsal: 13 čer 2011, 16:05
od A6TDI
Slavkov píše:A6TDI píše:podle mě všechno mělo solidní gramáž, materiál a zpracování
a taky všechno asi bylo léty prověřený kdežto dneska s těma jejich inovacema

No ono je to jednoduché, když byl průměrný plat cca 10tkč, tak auto stálo půl mega, teď když je průměrný plat cca 24tkč, tak stojí 399tkč... no někde to musí být znát

Je třeba inovovat = zlevňovat... ojebávat, aby to nevydrželo tak dlouho a šel jsi si koupit další... smiř se s tím, že auto je dnes spotřební materiál

no je pravda žesem si ted prohlídl superba a opravdu se znechutil....
plast, trocha hliníku a všechno udělaný jentaktak
+ jetě to PD

Napsal: 13 čer 2011, 16:51
od Rosma
Slavkov píše:A6TDI píše:podle mě všechno mělo solidní gramáž, materiál a zpracování
a taky všechno asi bylo léty prověřený kdežto dneska s těma jejich inovacema

No ono je to jednoduché, když byl průměrný plat cca 10tkč, tak auto stálo půl mega, teď když je průměrný plat cca 24tkč, tak stojí 399tkč... no někde to musí být znát

Je třeba inovovat = zlevňovat... ojebávat, aby to nevydrželo tak dlouho a šel jsi si koupit další... smiř se s tím, že auto je dnes spotřební materiál

nevim jak tam u vas ale malokoho znam že by mel 24tis

vetšinou spíš tak 14tis

Napsal: 13 čer 2011, 19:57
od Ladas
no a u Fiatu platí Falsch In Alle Teile Foreste

Napsal: 13 čer 2011, 20:36
od jericho-3
U nás skončili /tak 2-3 roky/ 2 automechanici bráchové..nejdřív první , nastoupil jako nástrojař /vyměnuje a upravuje formy na lisech/,myslím, že to je AISIN a má přes 20 táců,vše zaplaceno /přesčas v sobotu 100%,v neděli 200%/ , za chvíli tam byl brácha i se synem...Jsou plni smíchu...a na auta ofišl kašlou...

Napsal: 13 čer 2011, 22:04
od bombastiq
Ladas píše:no a u Fiatu platí Falsch In Alle Teile Foreste

heh to je dobré

Napsal: 13 čer 2011, 22:16
od Ladas

jeden šetřivý šikula...