Stránka 33 z 34
Napsal: 20 srp 2014, 07:49
od sineDko
filtrovanie v tychto teplotach cez vak je v podstate nerealne. skor to prekvapkava ako filtruje. s tym bude treba nieco poriesit.
co sa tyka vykonu: auto ide cim dalej tym lepsie
par dni dozadu som si isiel na moju klasicku zmes (co je v sude to tankujem - bez dalsich aditiv) na vylet. dialnica 160 na tacho a auto ani nevedelo ze nema naftu v nadrzi. a to som nemal podlahu ale bezproblemu stale bol priestor na zrychlovanie. 160 tempomat a bolo to ako pribite ziadne problemy ze by to niekedy zacal so sbeou mykat alebo ine problemy na ten styl.
za mna TDS jednoznacne odporucam na taketo palivo

Napsal: 20 srp 2014, 14:59
od Petr H.
No tak to jsme na tom z filtrováním stejně, taky už mi WMO neleze přes filtr. Ale u mně to bude spíš tím tím, že dávám ty opičí kapky a on se bordel v olej sráží na větší částice. Když naleju plný filtr na kafe tak prokape tak 2 až 3 cm a je to ucpané. A to už z té sklenice co to vyleju už je docela slušná vrstva bordelu na dně. Koukám, že těch částic ve vznosu není v oleji předepsaných 4% nebo kolik, ale klidně 10 % možná i víc. Zvlášt když stím jezdíš jenom po městě jako já. Takže někteří jezdí částečně na uhlí...

. To uměly motory s žárovou hlavou, běžet na uhelný prach...

. Tak to opravdu bude jen o gravitaci a čase. Obojí je zdarma...

.
Napsal: 21 srp 2014, 09:56
od slovacek.milos
Petr H. píše:
jak ti mohl ztuhnout motorový olej v nádrži??? To jako, že máme v motoru všichni sulc ???

podle mě nic neztuhne prostě sedne hromada bordelu a ucpe sací trubku, přesně to se mi stalo
olej jinak sedimentuje v oleji a jinak naředěný naftou,
ale hledat logiku mezi nádrží a olejovou vanou to bych raději neslučoval nechce se mi to vysvětlovat ale kdybys jezdil na vyjěták tak na to přijdeš

Napsal: 31 srp 2014, 23:28
od matoa
Zdar!
takze nove potrehy, e28 stale jazdi. Vyskusal som takmer cisty olej - iba trocha nafty to je na 24l oleja 4l nafty. Autu sa to vobec nelubilo, starty uplne zle, dym jak lokomotiva, vykon upadol. Tak som to vycapoval von. Skusil som naspet osvedceny pomer s vecsim mnozstvom prisad - olej 22l, benzin 1,5l, riedilo 0,5l, nafta 7l.Je to krasne tekute ako nafta z DE. Vsetko to miesam v 30l bandaske takze akurat na tyzden aby si to moc nesadalo v nadrzi. Idealny pomer, starty super trosky zadymi, vykon akurat a prislo mi ze pri prudkej akceleracii sa pridanim vecsieho mnoztva benzinu a riedila sa dymivost znizila(este zistit ci to je benzinom alebo riedidlom). Pre rypalov, takto ma vyde jeden L mixu na 0,40€, radost tankovat.
Napsal: 01 zář 2014, 06:30
od slovacek.milos
slovacek.milos píše:
mám ještě ty tři vzorky, nafta, benál, a koktejl techničák, brzdovka, ředidlo vždy půl na půl s vyjetíákem,
tak uvidíme co z toho bude

včera jsem tankoval a vzal tu flašku vyjeták techničák ředidlo brzdovka,
dal jsem to před bílý hadr celkem okem slušné palivo, na spodu minimum úsad
složení bylo litr vyjeteho oleje, a litr slivky ředidlo, techničák, brzdovka,
Napsal: 01 zář 2014, 13:02
od sineDko
Napsal: 01 zář 2014, 17:26
od lamberet2563
nazdar mam dotaz k olejom chcem si kupit auto s elektricky ovladanym rotacnim cerpadlem a piami vstrek a skusit ho na vijetak co vi na to?som cital ze to karbonuje trysky ale to aj pri komorkaci...predsa piami vstrek lepsie startuje aj lepsie rozprasi palivo....dik za radu

Napsal: 01 zář 2014, 17:42
od sineDko
pozri v tejto teme prispevky od UchoTD on to jazdi na priamovstreku.
ja jazdim komorku bmw tds a nejakym zazrakom to nema ziadne problemy s karbonovanim ani nicim.
Napsal: 01 zář 2014, 17:55
od UchoTD
na priamovstreku typu nemeckého TDI nepoužitelné.
Napsal: 01 zář 2014, 20:10
od sineDko
co myslis ako dlho by vydrzal taky stary CR? 2,4jtd z roku pana
ja hovorim (tomu co to chce vyskusat) ze ani cez mesto to neprejde a ostane stat v jedinom podjazde co tu mame

Napsal: 02 zář 2014, 05:57
od lamberet2563
ale preco priamy vstrek zanasa a komorku nie az tak mooc,,,nevie niekto?
ak chodite s autami na ten vijetak nezanasa vam to katalizator pokial ho tam mate ?
Napsal: 02 zář 2014, 10:49
od sineDko
Kat je tam uz nejake tisice kilometrov a neni su kvoli nemu ziadne problemy.
Napsal: 05 zář 2014, 22:29
od UchoTD
Napsal: 06 zář 2014, 12:08
od sineDko
no vidis ja tam ten kat mam a nemam ziadny problem. tomu motoru je to uplne jedno co tam tankujem. 400 000 zleho zaobchadzania a pochutnava si

Napsal: 06 zář 2014, 12:33
od mayecek5395
Neviete akú komôrku má 1.7td isuzu, čo sa dával do oplov? Nemáte niekto skúsenosti, jak to šlape na motorák?