Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dobry den.
Rozhucal sa mi dvojhmotny zotrvak na 1.9 TDi PD ARL (komplet kit od LUK) po asi pol roku. mlati to s celym motorom a je to dost neprijemne. Na skodu je to, ze to menil predchadzjuci majitel ktory nema blocek takze reklamacia je bohuzial nemozna.
Co by ste doporucili ko vymennu sadu? Ist opat do LUK alebo si zohnat SACHS. robi sa na ARL/ASZ uz jednohmota taka ktora nemlati?
Dakujem
Rozhucal sa mi dvojhmotny zotrvak na 1.9 TDi PD ARL (komplet kit od LUK) po asi pol roku. mlati to s celym motorom a je to dost neprijemne. Na skodu je to, ze to menil predchadzjuci majitel ktory nema blocek takze reklamacia je bohuzial nemozna.
Co by ste doporucili ko vymennu sadu? Ist opat do LUK alebo si zohnat SACHS. robi sa na ARL/ASZ uz jednohmota taka ktora nemlati?
Dakujem
Ja bych jednohmotu urcite nedaval, bude ti hrozne rachotit a rehtat prevodovka (uz se to tady probiralo) a vim to i z vlastni zkusenosti
, dej novou dvouhmotovou sadu SACHS a nech pro jistotu preoblozit lamelu organikou a uvidis ze budes spokojeny
, ja jsem kupoval zde a nejen ja jsem spokojeny zakaznik http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=


O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
No mam tam teraz LUK ktory po polroku zacal rachotit. velmi mi to prekaza ak na aute nieco rachoti. Bohuzial vyreklamovat sa to neda takze zhanam nahradu.
jednohmota original od valea bude rachotit aj napriek tomu, ze tam je 4x odpruzena lamela?
takze luk vylucujem. sachs si viem zohnat ale bez preoblozenej lamely. Vie mi niekto vysvetlit o co je lepsia preoblozena lamela ako OEM?
jednohmota original od valea bude rachotit aj napriek tomu, ze tam je 4x odpruzena lamela?
takze luk vylucujem. sachs si viem zohnat ale bez preoblozenej lamely. Vie mi niekto vysvetlit o co je lepsia preoblozena lamela ako OEM?
. Vie mi niekto vysvetlit o co je lepsia preoblozena lamela ako OEM?[/quote]
preoblozena lamela ti prenese vetsi kroutici moment a vykon nez seriova, kde by serie uz klouzala, organika drzi
, stoji to v Renovaku cca 800,-kc, takze v pripade investice do nove sady a s tvym silnym motorem ARL, bych ani nepremyslel a urcite nechal preoblozit
preoblozena lamela ti prenese vetsi kroutici moment a vykon nez seriova, kde by serie uz klouzala, organika drzi

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Zdravim, potreboval bych poradit s vymenou spojky. Mam Octavii combi 1.9tdi, 81kw, r.v. 2001, chip na 105kw, najeto cca 370 000km. Nedavno jsem chipoval auto a vyskytnul se problem s vibracemi motoru. Vibrace se objevuji jen kdyz jedu cca 70-80km/h, dam pedal na podlahu. Toto se mi deje kdyz mam zarazenou 4ku a 5ku, ostatni rychlostni stupne to nedelaji. Obcas se mi stane ze mi spojka prokluzne. Rad bych vedel jaky setrvacnik u teto octavky se pouziva jestli jednohmota nebo dvouhmota a hlavne jeste by mne zajimalo, ktery setrvacnik pouzit a jake jsou plusy a minusy.
jednohmotu ATD kdyžtak set mám přeobložíš lamelu na HDS 57 a v pohodě to udrží klady neklouže funguje zápory ti tady objasní spoustu lidí ovšem tipy jako vibrace či poškození převodovky neber v pozaz osobně jsem měl 170ps a 450nm krouťák a nic jsem nepociťoval teď mám víc a stále vibrace nemám...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
a kolik Nm teď máš pokud to není tajné?ale koukám,že asi jeLadas píše:jednohmotu ATD kdyžtak set mám přeobložíš lamelu na HDS 57 a v pohodě to udrží klady neklouže funguje zápory ti tady objasní spoustu lidí ovšem tipy jako vibrace či poškození převodovky neber v pozaz osobně jsem měl 170ps a 450nm krouťák a nic jsem nepociťoval teď mám víc a stále vibrace nemám...