Stránka 34 z 52

Napsal: 15 kvě 2013, 23:50
od FandaTDI
Lumirta - tenhle přístup nechápu (ač mi to připomíná známýho) ... "hadičky později, nejdřív naplánovat repas turba" a jak tipuju, tak před nějakým podrobnějším se zabejváním příčinou (od nalogování po vyhodnocení/kontrolu nejen logu/-ů...) ... (o gramatice nemluvě - kde je ten "úchylnej hrádek"? Tam by to mohlo bejt zajímavý ... (LOL) (noteeth) )
Hadičkama bych začal (ty jsou nejlevnější ;) ), co se zásahů týče a teď si nejsem jistej, jak je na tom AHU, ale některý turba u 66kw ani nemaj naklápění ... jinak nejdřív log, do nouzáku to může padat z x důvodů od váhy, přes ty hadičky (n75) po např. prodřenej cooler, atd. ... abys pak nereklamoval turbo, že ti to pořád nejede (wallbash) ... bohužel jsou takový nejen "zákazníci" mechošů, mechoši samotní "ochotně přivykaj" výměnnýmu systému jako např. novou komfortku, která sice (zatim) aspoň částečně komunikuje, byť taky v nouzáku a se stejnejma x chybama (LOL) ... jasně, že je to jednodušší než prověřovat kabely, konektroty, mikrospínače, atd. ... ale taky dražší ... btw. 11tis. za nový turbo (origo) je imho dobrá cena (pokud máš naklápěcí lopatky)... tož asi tolik k tomu ...

Napsal: 16 kvě 2013, 05:02
od stres3d
muze se stat ze prestane tesnit obtokova klapka u wg turba? projevuje se to tak ze turbo tlaci az dyl a hodne malo?

Napsal: 16 kvě 2013, 08:19
od toefuk
moze byt prasknuty housing alebo pridrena klapka v obale housingu

Napsal: 16 kvě 2013, 13:53
od Lumirta
vubec nevím (noteeth) ale myslim že to starý... a jako mno 7 K je taky moc já pravě myslel no vyčistit ale jak se k tomu dostat a hlavně na chodníku to neudělam žejo :D nebo na chatě. mam v plánu sundat parohy a vyčistit je takže to by se dalo při tom. a jako stim naložením není problmém :D ale do omezovače nevím někdy tomu dam 4K max :D (nerad ho točím)a jinak najezdim ne moc ale ne malo 500-600km za měsic :) a jinak sem si myslel že si někdo rejpne :D ale ten cooler mě nenapad. a log sem nezminoval protože na ten du dneska ;) váhu otestuju tim že tam dam tu diodu. a jinak nechapu proč řikaš hadičky pozdeji a pak ke konci no já bych začal hadičkama ale tak cajk. nechci tady nikoho naštvat, chci je naby muj Toleďák zas jezdil jak má, popřípadě trochu lip a nebo usporněji.

Napsal: 16 kvě 2013, 15:16
od FandaTDI
"hadičky později" (v uvozovkách) byla citace ;)
Cooler jsem zmínil jako příklad netěsnosti za turbem, protože se rád prodírá o ten plast."usměrňovač vzduchu", jinak to může bejt klidně i nějaká hadice/příruba, ap. ...
ad. "(nerad ho točím)" (opět citace ;) ) - i to může bejt příčina (zanešenýho turba), občas to chce "vypálit pavouky v komíně", ale s citem k turbu (ohřev, dochlazování,...)
Jak můžeš otestovat váhu pomocí diody? :roll: Buď tam máš prostě váhu nebo diodu (a zaslepenej egr) ... btw. nemusí to bejt možná pravidlo, ale třeba já jsem zjistil, že mi regulace na turbu reguluje jinak s diodou a s váhou ... no nic, to už jsem asi napřed ;)
btw. s diodou úspornější jízdy docílíš leda při co nejefektivnějším využití celýho spektra otáček (i když hlavně okolo těch "nejoptimálnějších" vzhledem ke tření v celym motoru a dál, tj. i s ohledem na koncepci a obsah - u tdiček to bude tak 2200-2300ot. , popř. cca 1800- 2800(4000)ot. podle akt. zatížení (kopec/kvalt...), v nízkejch moc ne ...

Napsal: 16 kvě 2013, 16:17
od Lumirta
Ok mno hadičky pozdej pač je neměli, jsou objednany a co jsme se na to koukli tak par vypadá dost v haji .. jinak log bude co nejdřiv jak budu přezouvat. jinak z turba mi teče no :( ne nějak zavratně ale myslim že toho má dost. rozhodně rozebrat a vyčistit a uvidime co stim no. ted musim prozměnu vyřešit řizení :(. ale protahnu ho a uvidim. tak díky za rady. :)

Napsal: 04 čer 2013, 11:09
od nisde1122
Hosi kde mam napojit tu diodu na mojom aute tu je konektor Obrázek

Napsal: 04 čer 2013, 11:31
od slovacek.milos
[quote="nisde1122"]Hosi kde mam napojit tu diodu na mojom aute tu je konektor [img]http:/ čtyři piny to je nějak málo

Napsal: 04 čer 2013, 11:55
od vlacek
nisde1122 píše:Hosi kde mam napojit tu diodu na mojom aute tu je konektor Obrázek
4-5 ? maš to na prvni strane

Napsal: 04 čer 2013, 12:53
od nisde1122
Mam tam 4 piny tak ktory je ktory lebo bud tam nemam piaty alebo prvy co vi nato

Napsal: 04 čer 2013, 15:20
od vlacek
nisde1122 píše:Mam tam 4 piny tak ktory je ktory lebo bud tam nemam piaty alebo prvy co vi nato
vem měřák a začni měřit 1 pin neni zapojen ,2 pin 12V, 3pin hneda kostra ,4 pin 5V a pokud to má tyhle hodnoty ?tak to máš na první straně :)

Napsal: 04 čer 2013, 18:00
od nisde1122
vlacek píše:
nisde1122 píše:Mam tam 4 piny tak ktory je ktory lebo bud tam nemam piaty alebo prvy co vi nato
vem měřák a začni měřit 1 pin neni zapojen ,2 pin 12V, 3pin hneda kostra ,4 pin 5V a pokud to má tyhle hodnoty ?tak to máš na první straně :)
Takze mam to takto z prava do lava je 12345 a stoho ja nemam napojenu jednotku dobre chapem takze to napojim na 4 a 5 z prava do lava ...

Napsal: 04 čer 2013, 20:17
od losmiros
jo, nejak tak by to melo byt, od 4 k 5tce
vse je na prvni strance... predpokladam ze mas vahu bosch, tudiz diodu zapojit v propustnem smeru mezi 4 a 5, katoda (ta oznacena na diode - cerny prouzek vetsinou) je jakoby na pinu 5

a kdyz to das obracene, tak ti to nebude fungovat a to poznas...

ikdyz me to nefungovalo ta jak ostatnim tady na foru

Napsal: 05 čer 2013, 05:20
od vlacek
nisde1122 píše:
vlacek píše:
nisde1122 píše:Mam tam 4 piny tak ktory je ktory lebo bud tam nemam piaty alebo prvy co vi nato
vem měřák a začni měřit 1 pin neni zapojen ,2 pin 12V, 3pin hneda kostra ,4 pin 5V a pokud to má tyhle hodnoty ?tak to máš na první straně :)
Takze mam to takto z prava do lava je 12345 a stoho ja nemam napojenu jednotku dobre chapem takze to napojim na 4 a 5 z prava do lava ...
pin 1 / Výstup teplotního čidla / ano zapojit mezi 4 -5 Obrázek

Napsal: 05 čer 2013, 10:10
od slovacek.milos
tak jsem to připojil nic, připojil na váhu odstříhl pětku a taky nic, pak jsem si podal vag no zrovna baterky KO tak majitel jel sehnat druhou váhu a už to lítá, pak jsem to ukoušel na transporteru taky nic nepomohlo

na šestipinové váze třeba u audi vše OK ta lítala jak raketa ;)