Pravdapodobne to budes mat zagrcane, tak zober ocelovu kefu a drhni

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Soukolí ti neporadím, ale tempomat mě po výměně funguje dál. Nemuselo se nic měnitsahara píše:Ahoj. Mám GIV tdi 66kw ALH. Jezdim převážně dálnice. Motor nijak upravený nemám. Když bych vyměnil 5-té soukolí za soukolí s převodem 0,625 tak se mi zmenší tažná síla asi o 20%,což nechci. Ideální pro moje ježdění by bylo soukolí s převodem 0,658(T4) nebo 0,681(T5) a vyměnit ho za 0,756.Tažná síla se také zmenší, ale je to nějak pod 10%, což by mi nevadilo. Ale já nevím jaký soukolí bude pasovat na můj typ převodovky(a taky nevím jak se zjistí typ převodovky). A někde jsem jenom zahlídl, že po výměně nefunguje tempomat, tak se chci zeptat jak to tedy je. Díky za všechny rady a poznámky...
predelat to jde . jezdi mi takhle jedna OC II 77kw vetsi turbo a soft na 160 ps. puvodne na 5kvalt pri 3000 ot/min. to jelo 140 km/h ted po prestavbe 166 km/h.kam225 píše:Taky bych to potřeboval vědět...sedan píše:Lama otázka: jde předělat ta EWT převodovka i na OII 77kw BXE (jiné turbo a vstřiky). Přečetl jsem to celý a našel jsem jen že to někdo má na G5 jinak hlavně OI. Dík moc Mirek
Myslím že ASDToreto píše:Nenašiel som to tu tak sa spitam aka najdlhšia prevodovka je na golf 3? alebo čo tam pasuje bez uprav.dakujem
No co sa tyka toho mat pri 130 2000ot. je dost malo otacok a trpel by dost motor ako aj zotrvak.Tak cca 2150 aspon.A za dalsie keby si mal 130 pri 2000ot tak pri 4000ot mas dvojnasobok cize 260km/h a ano existuje tato prevodovka je to 6 kvalt z prvych fabii RS Tdi ked ju das do octavky budes mat podobne udaje ale nanej sa jazdi fajn ale treba ist takych 160km/h inak ti bude zrat na sestke pri 130 viac ako ked tam hodis 5 lebo je to uz prilis do rychla. EWT je fajn akurat skoda ze je tak odstupnovana daleko od seba no asi najlacnejsie riesenie.mati.pc píše:Ahoj lidičky... pročítám pomaličku tuto diskuzi.
Můžu říct že jsem měl Fabii 1 - 1,9TDi 101PS, měl jsem jí dotáhnutou z německa v takové výbavě že se to moc nevidí... ale ježdění super... převodovka na 130km měla něco kolem 2500ot. najezdil jsem na ní více jak 100 000 km bez větších investic... auto mělo taky něco nalítáno, u mě to bylo jedno z nejlepších aut! I když tomu dnes sám nevěřím
Nyní jsem přesedlal do Octavie 1 - 1,9TDi 110PS 2001 (z důvodu většího kufru)
no ale co mi opravdu štve že na 2500ot mám 120km/h.
Prý se nechá rozpůlit pětka má to stát kolem 6000kč a potřebuji abych jel dálnici měl jsem 2000ot a jel kolem 130km/h.
Jak toho mohu docílit? Vím že fabiácká tam de... to jsem se dočetl, ale ta mi tohle taky neumožní a pokud mám investovat peníze abych mohl točit méně a jelo to více, tak za tímto účelem. Nejsem závodník!! Ale jezdím 95% jen dálnici a chci mít v autě klid při jízdě.
Slišel jste někdo více o nějakým chastníkovy z Prahy co půlí převodovky a umí to upravit???
Nebo nějaký šestikvalt který dokáže to co říkám 2000ot/130km/h???
pokud se tam dá šestikvalt co se k němu musí ještě sehant?
Díky za typ!!!
Marcel