
Co je moc to je moc.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to stejně divné, protože tu pecku muselo něco odnést a většinou popraská hrneček pod podložkou/je tam takový věneček/, motor je hlučnější, má větší vůle a pak se to nějak projeví..Vždy jsem vyndal podložky a prohlížel zvedáky,protože jsou nejzranitelnější a většinou jsem dal všechny nové/staré dobré/..Ale když to jezdí, majitel je spokojen , co by člověk chtěl víc.. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Myslim, ze klidny spanek ... pokud si je opravar vedom onoho pravidla (alespon tak jsem to z diskuze pochopil), ze vzdy je tam toho vice, nezli bylo provedeno, melo by ho do jiste miry hryzat svedomi kvuli zakaznikovi i kvuli sobe. Tot muj byt treba subjektivni dojem.jericho-3 píše:... co by člověk chtěl víc..
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest- máš pravdu, ale pán je zákazník ..když řekne, že je spokojen , a ty mu vysvětlíš, že to dlouho nemusí být pravda a přesto nereaguje, je vše v pořádku..Naučil jsem se, že je již nepřemlouvám..Vysvětlovat někomu, že při koupi auta je důležitější zkontrolovat řemen a ne vadný levý reproduktor , je kolikrát zbytečné, na "blbce" nenarazíš..Kolikrát to nevydržím a tajně mu při jiné opravě zkontroluji řemen a případně dopnu..A že se vždy dívám na olej , to je jasný, ale několikrát se mi stalo, že když jsem upozornil majitele, že se mu měrka oleje ani nenamočí , byl podrážděn a odvětil, že mu kontrolka pravidelně zhasiná... 

nepropadat panice...
Cena opravy by převýšila 2x cenu "auta"... tady není co řešit. Už tahle oprava se zvažovala, jsetli jo, nebo to odvézt pod lis. Nebýt to známého, kterému jsem zavázán, tak takovou mrdku vůbec nepustím do dílny.Forest píše:Myslim, ze klidny spanek ... pokud si je opravar vedom onoho pravidla (alespon tak jsem to z diskuze pochopil), ze vzdy je tam toho vice, nezli bylo provedeno, melo by ho do jiste miry hryzat svedomi kvuli zakaznikovi i kvuli sobe. Tot muj byt treba subjektivni dojem.jericho-3 píše:... co by člověk chtěl víc..

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 18 črc 2011, 22:18
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 18 črc 2011, 22:18
Včera jsme se známým koupili Octu TDI /2008/a jeli domů s převoz. čísly , já vystoupil a on na mostě potkal kamion a něco z něho ulítlo , bouchlo o zem a rozlítlo se na kusy a jeden kus mu prorazil kapotu a zničil světlo..Dnes ráno jsem to viděl v kufru auta../bohužel jsem neměl foták/ a tam leželo půlka kotouče jako kráva a obrovská destička...Tohle prolítnout oknem je uřízlá hlava...destička byla pěkně sjetá... 

nepropadat panice...
Jj, už to vidím
Dneska přijel ukrajinka s P406, prasklá brzdová trubka, pedál padal na podlahu, druhý okruh šel tak na 2-3 našplápnnutí, takže hlavní brzdy nic moc, říkám fajn, jela na ručku, chci si popojet do dílny, ztopořím páku ručky a drc hned na max, hmm pak jsem zjistil že je opojenej lanovod, protože pomocný lanovody k bubnům jsou totálně zatuhlý takže bez funkce

Dneska přijel ukrajinka s P406, prasklá brzdová trubka, pedál padal na podlahu, druhý okruh šel tak na 2-3 našplápnnutí, takže hlavní brzdy nic moc, říkám fajn, jela na ručku, chci si popojet do dílny, ztopořím páku ručky a drc hned na max, hmm pak jsem zjistil že je opojenej lanovod, protože pomocný lanovody k bubnům jsou totálně zatuhlý takže bez funkce
