Stránka 35 z 39
Napsal: 27 říj 2014, 18:23
od Jeny
hehe nevím no, několikrát jsem startoval auto úplně bez výfuku a že by hůř chytalo nevím nevím.....
Napsal: 24 pro 2014, 17:59
od MiroMNE
Napsal: 24 pro 2014, 18:44
od milda100
Za me pruchozi vyfuk ani nahodou, prestalo to jet, zralo to jak tank a hure startovalo. Nejlepsi reseni, je trubka od svodu az dozadu a nechat origo zadni tlumic. Mozna se to lepe vytacelo, ale jinak to i dost hucelo do auta. Tuto zkusenost maji i mnozi moji znamy..
Napsal: 24 pro 2014, 19:16
od Jeny
Možná by to vyřešila SW uprava ale vyzkoušeno nemám ale všeobecně je známo, že po zásahu do HW by to chtělo změnu SW
Napsal: 24 pro 2014, 19:32
od milda100
Je to mozny...
Napsal: 24 pro 2014, 21:14
od standa123
záleží co chces softwarově upravovat...jestli spodek NM, nebo výkon.....Navíc ja sem se dozvedel ze to moc softwarově upravit nejde a ze ve výfuku musí být nejaky odpor...nejlepe seriovej zadní tlumic.....

Napsal: 24 pro 2014, 21:39
od milda100
Ano,asi tak

Napsal: 24 pro 2014, 23:32
od Jeny
Já si chci udělat klapajznu na výfuk s takovým bajpásem a až to pojede na soft tak změřit s tlumičem a bez
Napsal: 25 pro 2014, 08:45
od jirka.p

7
fabie 1.9 TDI 74kw. EGR off katt off , stredni tlumic off... pred zadnim tlumicem klapka...mereno se zavrenou a pote mereno s otevrenou. ten propad byl zapricinen SW chybou... byl tam propad na nafte. jinak doporucuju nechat koncovej tlumic...
Napsal: 25 pro 2014, 11:01
od marena tdi
standa123 píše:záleží co chces softwarově upravovat...jestli spodek NM, nebo výkon.....Navíc ja sem se dozvedel ze to moc softwarově upravit nejde a ze ve výfuku musí být nejaky odpor...nejlepe seriovej zadní tlumic.....

Nemuzu souhlasit .

.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=135012
Napsal: 25 pro 2014, 11:26
od MiroMNE
A to ze to vic zere... hm.. zere to proto ze ty se ten zvuk paci tak na to porad slapas a hces sliset kravat, tak proto to zere... taky je to porad stejna storry a i u benznovzch aut gdzy tam das sportovni filtr a porad slapas protoze ty se libi ten yvuk a potom to musi mejt veci potrebu

Napsal: 25 pro 2014, 11:33
od standa123
to je možná pravda že na to clovek víc šlape když se mu ten zvuk líbí........Ale taky hlavní důvod je ze když ti spadne spodek a byl jsi zvyklej přeřazovat ve 2000ot a ted najednou musíš vytocit az třeba k 2400ot. aby to mělo stejnej výkon tak to musí zákonite žrát více.........navíc tohle je má vlastní zkušenost....

Napsal: 25 pro 2014, 11:41
od milda100
Presne, spadne spodek a tudiz to vic zere, nejsem zas takovej blazen, abych na to slapal jen kvuli tomu huceni. Popsal jsem zde svou zkusenost a tez zkusenost dalsich cca peti lidi, co to maji podobne upravene. Neco jineho asi bude nejak modifikovany cely vyfuk od Mareny, ale to si tam radeji necham jen koncovy tlumic, kterej funguje paradne a ozelim ty 4ps. Jinak nic proti, mit X tisic na vyfuk od Mareny, tak do nej asi pujdu, ale jak rikam, tak jak to mam ted to funguje dobre.
Napsal: 25 pro 2014, 12:03
od standa123
samozřejme uznávám...je rozdíl udelat vyfuk a pak jet na soft. než udelat soft a pak upravit výfuk. Nastesti plánuju udelat FMIC + 12hlavu do čerpadla a jet na soft. takže se to vyresi tímhle

možná i turbo větší.......

Napsal: 25 pro 2014, 12:29
od marena tdi
Treba AMA dela krasnou praci na kterou se rad podivam . To same Milltek . Kdyz mas penize a chces se necim odlisovat koupis si to . Kdyz mne nekdo oslovi pokusim se taky neco vyrobit.Proc by se potom takove veci delaly ze .A jestli to neco pomuze pri vykonu ? Vyrabejte, kupujte a testujte Ja si vyrobil namontoval a otestoval . Graf pred a po jsem dodal.Jinak zalezi na rozsahu upravy . Od urcitych uprav je nutnost zmenit vyfukovy system .