Výfuk TDI-zvuk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

tak tady je muj zvoucek..... https://www.youtube.com/watch?v=VVMj4NWvaDo

(noteeth) (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Tady je moje video :)
GIV ARL 211Ps 475Nm, 80mm downpipe + 60mm trubka + duplex

https://www.youtube.com/watch?v=dBhMTl4o6g4
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

tak jsem zkusil vykuchat tlumič na oktavce a zvuk jako série změní se něco když uříznu ty koncovky zatočený dolů a navarim tam pak koncovky normální pod nárazník?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

a mas vykuchanej katalizator?? jen koncovkama nic nezmenis....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

Mám předtím jsem měl jenom rouru ale chtěl jsem to trošku decentní tak jsem myslel když vykucham tlumič že to bude aspoň o poznání jiný než série a ono nic :-/ ale ještě předtím bylo znát když jsem měl koncovku a když jsem ji pak uříznul a měl trubku pod autem no a na tom sériovým tlumiči to je ještě směrem do země tak mi přijde že i to to trochu tlumí
Glasto
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2014, 14:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Glasto »

Zdravím .
Chlapci potrebujem radu , mám octaviu I predfacelift a dávam na ňu rs nárazníky , zadný ma otvor na výfuk , origo výfuk ma dva koncovky zahnute dole .
Neviem či dať namiesto tlmica rezonator a koncovku ,alebo len čistú ruru a koncovku .
Ide mi o to aby som nestratil ps a ani krútiaci , keďže som čítal ohľadom výfuku a nazori sa líšia ,jeden povie ze je potrebný protitlak ,iný zase ze najlepšie je výfuk bez prekážok .
Nejde mi ani tak o zvuk ako o zachovanie výkonu a estetiku .
Keď tam nebude origo tlmič nebude problém na stk alebo s policajtmi ?
Za každú radu ďakujem .
Glasto
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2014, 14:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Glasto »

Nikto nič ?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

mas pravdu kazdej říká něco jiného...ja rikam ze musí mít protitlak. Ale nejlepší bude když si to vyzkoušíš sám na svém aute.......pak budes vedet nejlíp. ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Glasto píše:Zdravím .
Chlapci potrebujem radu , mám octaviu I predfacelift a dávam na ňu rs nárazníky , zadný ma otvor na výfuk , origo výfuk ma dva koncovky zahnute dole .
Neviem či dať namiesto tlmica rezonator a koncovku ,alebo len čistú ruru a koncovku .
Ide mi o to aby som nestratil ps a ani krútiaci , keďže som čítal ohľadom výfuku a nazori sa líšia ,jeden povie ze je potrebný protitlak ,iný zase ze najlepšie je výfuk bez prekážok .
Nejde mi ani tak o zvuk ako o zachovanie výkonu a estetiku .
Keď tam nebude origo tlmič nebude problém na stk alebo s policajtmi ?
Za každú radu ďakujem .
pokud ti nejde o zvuk zanechej originalni tlumic vyfuku a sezen si jen original RS koncovku vyfuku . Nahrazky jsou odporne a nehodi se na tento typ vozu ( RS ) . Ciste muj názor .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Glasto
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2014, 14:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Glasto »

Lenže ide o to ze ja mám koncovku zahnutu dole a rs to ma rovno ,pod naraznikom .
Čo mám.zrezat pôvodné koncovky v ohybe navariť dlhšie rúry a ptm navariť koncovku ?
Alebo celý zadný diel z rs ? Je tam.rozdiel c tlmicoch ?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Pokud se ti povede koupit ciste koncovku vyfuku tak to staci urezat u tlumice . Kupovat cely zadni dil je hloupost . Je stejny jako na tdi .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Glasto
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2014, 14:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Glasto »

Dobre tak uvidím ze ako pochodim takže tdi a benzín rs majú rovnaký tlmic výfuku ?
Keby ze vyhodim zadný tlmič tak pravdepodobne stratim na krutiacom však ?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

když ho nahradis nejaky pruchozim tlumicem proc ne . Hlavne bych zbytecne nevytahoval katalizator .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Glasto
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2014, 14:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Glasto »

Takže stačí ked miesto toho zadné tlmica dám rezonator - dynamizer ?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“