MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chip
Ahoj mám ALH 66kw + chip na 87kw bosh váha vzduchu kat off erg off. Mám ted nasazenou diodu na 5 a 4 pin jede to pocitově lepe tak že velká spokojenost... Mám jen obavy jestli to neuškodí motoru.Jaké mate prosím skušenosti? Děkuji Pavel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33857
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Chip
Miloš je nejvtipnější člen tohoto fóra
. Nebudeš li tomu furt šlapat na krk a využiješ plného kotle jen občas při předjíždění pak fpoho... Co ti letí z výfuku při plném zatížení ? Čadí to jak V3Ska ?

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
aligi: dej si dosavadní poznatky do kupy a založ si vlastní téma na ten MAP, tohle je o náhradě/oblbnutí MAF, kterou bych nekombinoval ještě s oblbnutím MAP, to už je fakt koleda ...
slovacek.milos: proč zrovna na druhym? Nerejpu, zajímá mě to (dokážu si představit i horší scénář např. s novym čerpadlem, horším turbem, nohou na plynu ála "cihla" aneb "jak se jezdí se stodvácou"
a "ať nežeru", tak ještě třeba s rozhozenym předvstřikem
)
tuis: nevim, jestli jsi to zkoušel logovat nebo aspoň koukal na nějaký logy, atp. , ale všeobecně jde hlavně o to nešlapat tomu "drtivou většinou" "pod rozumný otáčky", tj. dle rychlosti(přev. poměru...) - chce to trošku ten motor vnímat, u mýho je to "byeye" dejme tomu 1500ot./dvojka ("plnej knedl" stejně až při max. krouťáku, tj. 1800+ podle "nadechnutí" motoru), trojka 1600-1700ot. (plnej podobně - tam je asi hlavně díky rychlosti znatelnější, byť logicky ne tak razantní, to "nadechnutí") a čtyřka plnej ideálně při přeřazení/podřazení na těch 2200-2300ot., atd. ... na okreskách sice občas "trápim na spotřebu" i pětku, často jedu/"doohřívam" i na čtyřku nebo když chci předjet, tak podřazuju rovnou za tři ... např. na pětku razantní přidání pod 1500ot. je asi největší "trápení" nejen s touhle úpravou (nejen motoru, ale i spojky, atd.)...
slovacek.milos: proč zrovna na druhym? Nerejpu, zajímá mě to (dokážu si představit i horší scénář např. s novym čerpadlem, horším turbem, nohou na plynu ála "cihla" aneb "jak se jezdí se stodvácou"


tuis: nevim, jestli jsi to zkoušel logovat nebo aspoň koukal na nějaký logy, atp. , ale všeobecně jde hlavně o to nešlapat tomu "drtivou většinou" "pod rozumný otáčky", tj. dle rychlosti(přev. poměru...) - chce to trošku ten motor vnímat, u mýho je to "byeye" dejme tomu 1500ot./dvojka ("plnej knedl" stejně až při max. krouťáku, tj. 1800+ podle "nadechnutí" motoru), trojka 1600-1700ot. (plnej podobně - tam je asi hlavně díky rychlosti znatelnější, byť logicky ne tak razantní, to "nadechnutí") a čtyřka plnej ideálně při přeřazení/podřazení na těch 2200-2300ot., atd. ... na okreskách sice občas "trápim na spotřebu" i pětku, často jedu/"doohřívam" i na čtyřku nebo když chci předjet, tak podřazuju rovnou za tři ... např. na pětku razantní přidání pod 1500ot. je asi největší "trápení" nejen s touhle úpravou (nejen motoru, ale i spojky, atd.)...
pašíkombi AFN B597
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Tak mi to nedalo a dal jsem včera BAV21 do mýho Golfa AHF r.98 -180.000km -je už línější a místo očekávané rakety to je SDI, ale když se dostanou otáčky přesně na 3100 tak bouchnou saze a letí jako kráva do 5000ot. To platí na všechny rychlosti... Co s tím je špatně?
Dát dvě diody? Je tam Bosch, takže 4+5 zapojeno...Až bude čas tak to naloguju... jo a EGR je zaslepen

pokud nekouří, nepíše žádnou chybu a je EGRoff, tak to ničemu nevadí (teoreticky to může víc vytěžovat čerpadlo, ale pokud je ok a nechováš se k pedálu plynu jako k "vypínači" OFF/ON, musí to s origo mapama s přehledem dávat, podobně jako turbo - btw.nemáš nějakej pomalejší nástup díky tomu vypodložení?)
pašíkombi AFN B597
Díky...
Pomalejší nástup - zatím jsem tam neměnil podtl. hadice, ani nekontroloval baňku. Je to originální turbo, už na to má asi nárok. Jinak jsem tam dával podložku 0,1 mm a spároměrka 0,15 mi pod to nešla dát.
Vzhledem k tomu, že to auto bylo před opravou solidně zdechlé, tak teď se dá říct že jede hodně dobře. (ty křivky se vyrovnaly jen ve vysokých otáčkách)
Pomalejší nástup - zatím jsem tam neměnil podtl. hadice, ani nekontroloval baňku. Je to originální turbo, už na to má asi nárok. Jinak jsem tam dával podložku 0,1 mm a spároměrka 0,15 mi pod to nešla dát.
Vzhledem k tomu, že to auto bylo před opravou solidně zdechlé, tak teď se dá říct že jede hodně dobře. (ty křivky se vyrovnaly jen ve vysokých otáčkách)