MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od aligi »

nie je mi celkom jasne postup na upravu MAP, co som nasiel na stranke http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 336&page=6 . Moze mi dakto vysvetli zapajanie ? mam V6 2.5 tdi, MAF je uz upraveny ,je tam aj vacsie turbo, a tento mod chcem vyskusat
tuis
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 23 pro 2011, 10:22
Odpovědi: 0

Chip

Příspěvek od tuis »

Ahoj mám ALH 66kw + chip na 87kw bosh váha vzduchu kat off erg off. Mám ted nasazenou diodu na 5 a 4 pin jede to pocitově lepe tak že velká spokojenost... Mám jen obavy jestli to neuškodí motoru.Jaké mate prosím skušenosti? Děkuji Pavel
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33857
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

maximálně ti uletí ventil na druhém válci a dáš druhý motor ;)
tuis
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 23 pro 2011, 10:22
Odpovědi: 0

Chip

Příspěvek od tuis »

Děkuji za odpověd...
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Re: Chip

Příspěvek od borelli »

Miloš je nejvtipnější člen tohoto fóra :) . Nebudeš li tomu furt šlapat na krk a využiješ plného kotle jen občas při předjíždění pak fpoho... Co ti letí z výfuku při plném zatížení ? Čadí to jak V3Ska ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
tuis
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 23 pro 2011, 10:22
Odpovědi: 0

chip

Příspěvek od tuis »

Dekuji za odpověd dnes jsem to nainstaloval a ujel jen asi 4 km a rozdíl byl znát ted jeste zaleží jak to bude se spotřebou...měla by se zvýšit nejspíš. s tím kouřením to zjistím. Pavel
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od aligi »

nikto nic k uprave MAP senzoru ?
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

aligi: dej si dosavadní poznatky do kupy a založ si vlastní téma na ten MAP, tohle je o náhradě/oblbnutí MAF, kterou bych nekombinoval ještě s oblbnutím MAP, to už je fakt koleda ...
slovacek.milos: proč zrovna na druhym? Nerejpu, zajímá mě to (dokážu si představit i horší scénář např. s novym čerpadlem, horším turbem, nohou na plynu ála "cihla" aneb "jak se jezdí se stodvácou" :) a "ať nežeru", tak ještě třeba s rozhozenym předvstřikem (noteeth) )
tuis: nevim, jestli jsi to zkoušel logovat nebo aspoň koukal na nějaký logy, atp. , ale všeobecně jde hlavně o to nešlapat tomu "drtivou většinou" "pod rozumný otáčky", tj. dle rychlosti(přev. poměru...) - chce to trošku ten motor vnímat, u mýho je to "byeye" dejme tomu 1500ot./dvojka ("plnej knedl" stejně až při max. krouťáku, tj. 1800+ podle "nadechnutí" motoru), trojka 1600-1700ot. (plnej podobně - tam je asi hlavně díky rychlosti znatelnější, byť logicky ne tak razantní, to "nadechnutí") a čtyřka plnej ideálně při přeřazení/podřazení na těch 2200-2300ot., atd. ... na okreskách sice občas "trápim na spotřebu" i pětku, často jedu/"doohřívam" i na čtyřku nebo když chci předjet, tak podřazuju rovnou za tři ... např. na pětku razantní přidání pod 1500ot. je asi největší "trápení" nejen s touhle úpravou (nejen motoru, ale i spojky, atd.)...
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Tak mi to nedalo a dal jsem včera BAV21 do mýho Golfa AHF r.98 -180.000km -je už línější a místo očekávané rakety to je SDI, ale když se dostanou otáčky přesně na 3100 tak bouchnou saze a letí jako kráva do 5000ot. To platí na všechny rychlosti... Co s tím je špatně? :? Dát dvě diody? Je tam Bosch, takže 4+5 zapojeno...Až bude čas tak to naloguju... jo a EGR je zaslepen
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
rawiri
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 27 led 2013, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od rawiri »

Taky to přihodím...
AFN, BAV 21, nicméně po vyčištění, vypodložení a seřízení turba, nedýmí a táhne. Chyby neukazuje a nepadá
Vadí něčemu že to ukazuje na vagu hodnotu 1275 na váze ??

Obrázek
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

pokud nekouří, nepíše žádnou chybu a je EGRoff, tak to ničemu nevadí (teoreticky to může víc vytěžovat čerpadlo, ale pokud je ok a nechováš se k pedálu plynu jako k "vypínači" OFF/ON, musí to s origo mapama s přehledem dávat, podobně jako turbo - btw.nemáš nějakej pomalejší nástup díky tomu vypodložení?)
pašíkombi AFN B597
rawiri
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 27 led 2013, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od rawiri »

Díky...
Pomalejší nástup - zatím jsem tam neměnil podtl. hadice, ani nekontroloval baňku. Je to originální turbo, už na to má asi nárok. Jinak jsem tam dával podložku 0,1 mm a spároměrka 0,15 mi pod to nešla dát.
Vzhledem k tomu, že to auto bylo před opravou solidně zdechlé, tak teď se dá říct že jede hodně dobře. (ty křivky se vyrovnaly jen ve vysokých otáčkách)
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

nevite jak se mere hodnoty mafu?
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
jimmy3
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 20 úno 2013, 22:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jimmy3 »

ahoj nemáte někdo navíc diodu bav 20 nebo 21? u nás v okolí není žádnej obchod s touto elektronikou a objednávat přes net diodu za 2,- a platit 100,- poštovný je blbost, díky

btw: diodu a poštovní známku bych zaplatil přes účet
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

uz dyl nad tim premejslim...proc je nutnost mit zaslepeny egr kdyz dam diodu? ...asi blba otazka ale nejak na to nemuzu prijit :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“