Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

Tak, precital som 40 stran renault fora o zadierani dci motorov a pricina sice este stale nebola odhalena ale prevencia je vymenit ojnicne salky. Zopar uzivatelov to tam spravilo a vacsinou boli vydrete a tesne pred smrtou. Menil ich uz niekto na BXE ?
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

U renaultu je to tím že ten motor není dimenzován na takový výkon. Přece jenom je to motor z renaultu 19 možna ještě starší a už tam stál za hovno.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Ghaur píše:Tak, precital som 40 stran renault fora o zadierani dci motorov a pricina sice este stale nebola odhalena ale prevencia je vymenit ojnicne salky. Zopar uzivatelov to tam spravilo a vacsinou boli vydrete a tesne pred smrtou. Menil ich uz niekto na BXE ?
Dobrý príspevok...vie ich niekto pozrieť pri cca 100000 km na aute pri pravidelenej výmene oleja ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

Na pozretie ich treba odmontovat tak to ich uz moze rovno vymenit...inak vymena na renaulte je do 200€ aj s robotou co je len zlomok sumy pri zadreti a siel by som do toho ihned keby som sa nebal, ze to nacnem prave tou vymenou...porozpravam s mechanikom a mozno to dam vymenit ked to uz predtym robil
TS
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 14 dub 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od TS »

BXE 2007, 110 000km, při výměně ojničních šroubů jsem šály prohlížel a podle mne nenesou známky nějak nadměrného opotřebení, nechal jsem je tam...

Obrázek
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

No vypadaji docela dobre, nicmene kdyz uz to takle rozdelas, vymenil bych je ... Olej jak casto menen? LL ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ten příklad Renaultu trochu mate, když bude základ motoru slabý, tak je dříve opotřeben, horní šály budou viditelně opotřebené,/např. bude prosvítat červená nebo už plech,/ a se vzniklou vůlí vznikne nebezpečí, že při náhlém zpomalení nebo zrychlení se šála s klikovým čepem "políbí"nasucho a ojnice začne klepat nebo se i ůplně zadře..Když se sejde několik negativních vlivů jako je horko, špatný/starý/ olej /LL/ vůle a např. nadměrné zatížení je průser. Ale když je u jinak spolehlivého motoru jen u jeho modifikace třeba BXe atd. nějaký častý problém, je třeba zjišťovat, v čem se toto provedení liší od spolehlivého základu..V tom je patrně ten problém, nebo že by ty písmena BXE byla začarovaná..?
nepropadat panice...
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Presne, jen najit cim to je ... je jasny ze u Renaultu to je krapet jinak, tam jde o to ze pry ty naftove jsou delane na zakladu z benzinu a tam je jasne ze to je proste poddimenzovane. Jen jak jsem tu psal, posledni 2 mesice vyroby BXE se dle Etky davaji jine horni saly, maji jiny index ... Proc? Vim ze je to u kupy dilu caste, ale na tak malou chvilku na konci vyroby?
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

jericho-3 píše:Ten příklad Renaultu trochu mate, když bude základ motoru slabý, tak je dříve opotřeben, horní šály budou viditelně opotřebené,/např. bude prosvítat červená nebo už plech,/ a se vzniklou vůlí vznikne nebezpečí, že při náhlém zpomalení nebo zrychlení se šála s klikovým čepem "políbí"nasucho a ojnice začne klepat nebo se i ůplně zadře..Když se sejde několik negativních vlivů jako je horko, špatný/starý/ olej /LL/ vůle a např. nadměrné zatížení je průser. Ale když je u jinak spolehlivého motoru jen u jeho modifikace třeba BXe atd. nějaký častý problém, je třeba zjišťovat, v čem se toto provedení liší od spolehlivého základu..V tom je patrně ten problém, nebo že by ty písmena BXE byla začarovaná..?
dyť to dělá nejenom BXE ale i BLS. Na BKC a BJB se to nestává,protože se montovaly do MR05 resp. 06. Stejně jako u prvních BXE.který byly MR 06 nebo ještě výroba 06 ale MR 07. Pak přišla nějaká změna dodavatele šál nebo šroubů, nebo změna materiálu ve výrobě a nastal problém. Ale mě se už pomalu nechce věřit že by to bylo jen šroubama. To že je někdo vytočí natažený o 2mm je normální,stejně jako je to u šroubů co drží vačku nebo vstřiky
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

jericho-3 píše:Ten příklad Renaultu trochu mate, když bude základ motoru slabý, tak je dříve opotřeben, horní šály budou viditelně opotřebené,/např. bude prosvítat červená nebo už plech,/ a se vzniklou vůlí vznikne nebezpečí, že při náhlém zpomalení nebo zrychlení se šála s klikovým čepem "políbí"nasucho a ojnice začne klepat nebo se i ůplně zadře..Když se sejde několik negativních vlivů jako je horko, špatný/starý/ olej /LL/ vůle a např. nadměrné zatížení je průser. Ale když je u jinak spolehlivého motoru jen u jeho modifikace třeba BXe atd. nějaký častý problém, je třeba zjišťovat, v čem se toto provedení liší od spolehlivého základu..V tom je patrně ten problém, nebo že by ty písmena BXE byla začarovaná..?
dyť to dělá nejenom BXE ale i BLS. Na BKC a BJB se to nestává,protože se montovaly do MR05 resp. 06. Stejně jako u prvních BXE.který byly MR 06 nebo ještě výroba 06 ale MR 07. Pak přišla nějaká změna dodavatele šál nebo šroubů, nebo změna materiálu ve výrobě a nastal problém. Ale mě se už pomalu nechce věřit že by to bylo jen šroubama. To že je někdo vytočí natažený o 2mm je normální,stejně jako je to u šroubů co drží vačku nebo vstřiky
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
TS
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 14 dub 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od TS »

danikd píše:No vypadaji docela dobre, nicmene kdyz uz to takle rozdelas, vymenil bych je ... Olej jak casto menen? LL ?
Vzhledem k tomu, ze to zas tak narocne neni, da se to zkouknoun znova treba za 60 000 tis. s tim problem nemam. Vymena oleje dvakrat po 30000, pak v 80000 a pak po 15000,celou dobu LL.Jinak nevyndaval jsem panve z ulozeni,takze oznaceni sal nevim.Co se tyka starych sroubu,oznacil jsem puvodni polohy a znovu dotahl na moment, na ty znacky jsem se dostal uz skoro pri 30Nm, takze mezi ctvrtkou a az osminkou by to bylo potreba dal,ale ten finalni moment je velky a srouby se asi opravdu natahnou,takze tahle metoda nema moc vypovidaci hodnotu. Shrnuto taky by mne zajimalo, proc se to deje :)
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

TS a aky mesiac vyroby to mas ? Zo zaciatku 2007
boli vraj spolahlivejsie. A ake auto ?
TS
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 14 dub 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od TS »

O2 combi, registrace 04/2007
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peto20400 »

mal som lagunu 2 19.Dci a saly som menil preventivne pri 200000 a boli riadne vprdeli,Kompozicia uz bola zodrata.Kluka bola ako nova tak som vymenil saly a auto funguje dalej.Mozno dalsich 20000 by to uz nezvladla motor mal 79kw
ka-spel
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 06 črc 2012, 05:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od ka-spel »

BXE výroba 10/2007 už není OK?
Felicia 1,6 kombi LPGObrázek->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi Obrázek.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“