Stránka 39 z 132

Napsal: 05 zář 2013, 06:18
od Ghaur
preto som chcel, ci to uz niekto menil a ci boli tesne pred smrtou

Napsal: 05 zář 2013, 07:16
od jericho-3
Jak píše peto 20400, ojniční dostávají nejvíc na prdel, mě vždycky kámoš "velké ucho" u Golfu 1 TD povídá,když uberu plyn z kopce, slyším mžikové zaklepání, vyměn mi ojniční šály aŤ je motor zase "utažen"..Tak jsem za necelých 500kč koupil nové, vyměnil a byl spokojen.Dnešní vozy jsou patrně tak odhlučněné, že zaklepání ani není slyšet. Mám zato, kdo si šály vymění, když má motor velký proběh, určitě tomu neublíží.

BLS

Napsal: 05 zář 2013, 18:06
od xanubysx
Hoši nedaj se někde sehnat aspon lepší pevnostní šruby ? nebo popř. zda už výrobce nezměnil tvrdost těchto za jinou ,když byl problém v šrubech ???

Napsal: 13 zář 2013, 15:05
od Pája 19
Koukal sem na video, co před časem postnul Tiger23 a tam je vidět, že prasklej šroub je OHNUTEJ!

http://www.youtube.com/watch?v=IppmZ4cfDME

Z čehož vyplývá, že se nepřetrhnul tahem, ale ohybem. Z čehož opět vyplývá, že prasknutí šroubu předcházelo prasknutí ojnice. A jestli je to chujovina, tak mě prosím někdo opravte.
Sice by to neobjasňovalo přesnou příčinu, ale vyloučilo by to chybu šroubů a jejich dotažení.

A jestli už to tady někdo zmínil, tak sem jen zabržděnej, ale toto téma má už 40 stránek...

Napsal: 13 zář 2013, 15:59
od Tiger23
Ma to svoju logiku šróby to asi nebudú.

Re: BLS

Napsal: 13 zář 2013, 16:08
od Tiger23
xanubysx píše:Hoši nedaj se někde sehnat aspon lepší pevnostní šruby ? nebo popř. zda už výrobce nezměnil tvrdost těchto za jinou ,když byl problém v šrubech ???

výrobca nič nezmenil....

Len ojničné panvy (noteeth)

Obrázek

Napsal: 08 říj 2013, 07:10
od mauditt
Menil už niekto ojničné ložiská ???

Napsal: 08 říj 2013, 10:19
od jericho-3
Pája 19- napsal jsi to přesně , řeč tady o tom byla no a tonoucí se stébla chytá..Ještě se nepřišlo na to, co je příčinou zadření ojničního ložiska a hlavně proč to trápí hlavně jen některé kody motorů..Indicie nějaké jsou, ale jistota to ještě není... :)

Napsal: 28 říj 2013, 07:28
od mauditt

Napsal: 28 říj 2013, 12:20
od Ghaur
mauditt co si myslel tym clankom ? Ze pribudol dalsi ? Ja som minule narazil na nejake pripady v Touranoch na anglickom fore :(

Napsal: 28 říj 2013, 12:47
od mauditt
Ghaur píše:mauditt co si myslel tym clankom ? Ze pribudol dalsi ? Ja som minule narazil na nejake pripady v Touranoch na anglickom fore :(
Hej že ich pribúda a škodovka len ticho mlčí. Ľudia sú ako bezmocné figúrky a nikto im nevie a nechce pomôcť.

Napsal: 28 říj 2013, 13:04
od jericho-3
Zákazníci lezou koncernu doprdele, tak na ně kašle. Mě by ten vibrátor nesměl do baráku..

Napsal: 29 říj 2013, 07:55
od mauditt
Dá sa úplne vylúčiť dôvod nedostatočného mazania ak užívateľovi vi.l.ik na fóre http://forum.skodahome.cz/topic/84877-z ... -kw/page-8 sa to stalo 14 dní po výmene oleja a filtra ????? Alebo nie ?

Napsal: 30 říj 2013, 02:57
od Ghaur
podla mna upchatemu kanaliku je jedno ci je olej novy alebo nie

Napsal: 30 říj 2013, 08:25
od marthass
mauditt: Kámo, nejlepší je tohle neřešit. Jsem z toho taky nespal, pak jsem tohle přestal číst a řešit, vyměnil ty šrouby a teď prostě buď a nebo. Nekaž si radost ze Škody:)