MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Wolfy
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 05 úno 2011, 13:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wolfy »

čau tak jsme to vyzkoušeli do VRSa a po pár kilometrech se rozsvitila kontrolka motoru.. Je mozný že je to diodou nebo mam hledat problém jinde ?
Golf IV 81kw + pár upgrejdu
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

máte zaslepený egr ?
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

drakon píše:To je zvlaštne ze je jedno či je jedna alebo dve na volnobeh stale 1000 mg a zo zvyšujucimi otačkami menej a menej a vieme čo to znamena. Bud je to jednotkou alebo uz neviem čim a ten spodok je zdochnuty bez toho. Pripada do uvahy uz len individual soft a nova rj motora ale to planujem uz rovno s čerpadlom 132kw + trysky+turbo a individual čip lebo inak to ani nepojde ale az buduci rok. Lebo teraz pracujeme na rs kite a zabera to dost času a financii, tak to bolo len dočasne riešenie. (wallbash)
pokus to klesa nezavisle na tom kolik je tam diod tak je to asi tak jako u me - RJ ma nastaveny mantinely a z fyzikalniho hlediska neni mozny aby auto salo pres 1000mg okolo 3500ot.!
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

Wolfy píše:čau tak jsme to vyzkoušeli do VRSa a po pár kilometrech se rozsvitila kontrolka motoru.. Je mozný že je to diodou nebo mam hledat problém jinde ?
novejsi auta maji inteligentni hlidani. tzn ze uz pri zaslepenym egr to bude hazet chybu. kvuli tomu ze pri otevrenym egr ma poklesnout kolik mg saje motor. pak kdyz to ukazuje furt moc tak je to chyba
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
karlos.28
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12 čer 2010, 10:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od karlos.28 »

Prosím o radu. Mám Volvo v70 2.5TDi (AEL) rv1998. Váha vzduchu je tam hliníková BOSCH s klapkou a 4pinový konektor. Zkoušel jsem místo ni připojit BAV21 ale auto jede jak bez turba. Zkoušel jsem pin 3a4, taky 2a4 a pořád stejný. Kde dělám chybu?
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1116
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

dává se to mezi piny 4a5 na tý 4ce by mělo bejt po zapnutí klíčku 5V a na 5ce po té co dáš diodu naměříš asi 4,6V
radši si to změř at si něco neodpálíš
jinak to tu je vše popsaný ;)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

lidi zamyslete se ze ty kabely vedou rovnou do RJ a kdyz nevite kam co vede tak metoda pokus omyl je vas hazard. staci multimetr z kramku vse za 39kc aby si aspon propisknul kde je zem a pak zmeril na jakym pinu je pri zapnutym zapalovani (nebo nastartovano) 5V napajeni vahy. pak uz jenom zjistit kde je vystup z vahy. pokud je tam teplotni cidlo tak by se melo dat zmerit.

jelikoz jsem to jeste nedelal ani neresil tak ale zbezne budou dva druhy:
elektronicke cidlo, odporove cidlo.
Odporove cidlo - mezi dvema vyvody se nameri odpor napr. 3k ohm. pokud tam zafoukate horkovzduskou a hodnota se zmeni napr o 1k tak jste na spravnych kabelech
Elektronicke cidlo - bude mit napajeni 5V (spolecny pro vahu i cidlo) a treti kabel bude vystup - u nejjedodusiho to ja napr. 20°C = 1,6V, 40°C = 2,85V atp. u slozitejsiho z toho poleze obdelnikovej signal a ten uz zmerite multimetrem obtizne ale melo by to jit...
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
karlos.28
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12 čer 2010, 10:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od karlos.28 »

V PINU 2 i v 3, je po otočení klíčku +5V. PIN 4 je nejpsíš ZEM. Měřil jsem to i tu 2a3 proti 4 a taky na nich +5V. Ale když píchnu BAV21 jak 2-4 nebo 3-4 tak porád nic

Obrázek
Obrázek je ilustrativní z jiného vozu ale s podobnou váhou.
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

pin 3---------!>--------- pin 2
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Je mozne timto zpusobem "diagnostikovat" (ne)fukcnost MAFu na dvoulitru BKD?
Mam chip od DP, EGR OFF a kdyz MAF odpojim uplne, rozsviti se kontrolka motoru, ale zacne to jet lip nez predtim, hlavne v nizkych otackach a na pul plynu.

Tema jsem si prosel, ale zda se, ze to lidi delali hlavne na rotackach, tak by me jen zajimalo, jestli je mozne to vyzkouset i na novejsich PDckach.
Vahu mam BOSCH.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

tiff: to je dotaz spíš na autora čipu (záleží, jak je udělaný to egr off, ale snad by to s diodou nemuselo házet chybu, co se lepší jízdy týče záleží např. na náhradní hodnotě váhy, v obou případech bych sledoval kouřivost), ale podstatně jednodušší a víc vypovídající k diagnostice váhy mi přijde to nalogovat (když bude váha horší, tak vyčistit a když ani to nepomůže a nebudeš chtít kupovat novou, pak bych teprve řešil diodu ... )
pašíkombi AFN B597
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Audi 80 TDI 1Z 1992-uplne stará vaha vzduchu,medzi ktoré piny DIODA?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 25 čer 2013, 22:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bandbula »

A co tam proste dat potenciometr ? aby se regulovalo podle vlastniho gusta ?vyvratte mi to nekdo :)
leon 1m ALH body by CUPRA !! :)
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

bandbula píše:A co tam proste dat potenciometr ? aby se regulovalo podle vlastniho gusta ?vyvratte mi to nekdo :)
jestli myslis jeden konec na +5 druhej konec na 0V (-) a jezdec na vyvod do rj tak proc by ne.. akorat nevim co by udelalo pustit 5V do RJ. nemelo by teoreticky nic.

jinak misto potenciometru bych pouzil napr. odpor 3k3 (pod trimrem proti zemi) + trimr (vysokootackovy) kolem 2kohm - slo by to pak vcelku jemne nastavit. Nevim jak to vychazi proudove, to by se muselo zmerit kolik to zere a podle toho pripadne upravit hodnoty. otazka je jak to budes nastavovat, kdyz by bylo optimalni zapnout diag, drzet 2000 ot. a nastavit tam 850 + neco navic u aut co neukazujou pres 850 a u ostatnich s vnt turbem tak 1100-1200 - to urcit pak podle jizdy. furt je to ale oblbovak takze bych tam napalil diodu a srat na to (noteeth)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
lukas94
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 29 led 2013, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas94 »

zdravím chlapi zkoušel tady někdo dávat diodu na AXR rok 2003 jestli to pujde ? :)
Golf IV PD 74kw AXR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“