MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pokus to klesa nezavisle na tom kolik je tam diod tak je to asi tak jako u me - RJ ma nastaveny mantinely a z fyzikalniho hlediska neni mozny aby auto salo pres 1000mg okolo 3500ot.!drakon píše:To je zvlaštne ze je jedno či je jedna alebo dve na volnobeh stale 1000 mg a zo zvyšujucimi otačkami menej a menej a vieme čo to znamena. Bud je to jednotkou alebo uz neviem čim a ten spodok je zdochnuty bez toho. Pripada do uvahy uz len individual soft a nova rj motora ale to planujem uz rovno s čerpadlom 132kw + trysky+turbo a individual čip lebo inak to ani nepojde ale az buduci rok. Lebo teraz pracujeme na rs kite a zabera to dost času a financii, tak to bolo len dočasne riešenie.
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
novejsi auta maji inteligentni hlidani. tzn ze uz pri zaslepenym egr to bude hazet chybu. kvuli tomu ze pri otevrenym egr ma poklesnout kolik mg saje motor. pak kdyz to ukazuje furt moc tak je to chybaWolfy píše:čau tak jsme to vyzkoušeli do VRSa a po pár kilometrech se rozsvitila kontrolka motoru.. Je mozný že je to diodou nebo mam hledat problém jinde ?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
lidi zamyslete se ze ty kabely vedou rovnou do RJ a kdyz nevite kam co vede tak metoda pokus omyl je vas hazard. staci multimetr z kramku vse za 39kc aby si aspon propisknul kde je zem a pak zmeril na jakym pinu je pri zapnutym zapalovani (nebo nastartovano) 5V napajeni vahy. pak uz jenom zjistit kde je vystup z vahy. pokud je tam teplotni cidlo tak by se melo dat zmerit.
jelikoz jsem to jeste nedelal ani neresil tak ale zbezne budou dva druhy:
elektronicke cidlo, odporove cidlo.
Odporove cidlo - mezi dvema vyvody se nameri odpor napr. 3k ohm. pokud tam zafoukate horkovzduskou a hodnota se zmeni napr o 1k tak jste na spravnych kabelech
Elektronicke cidlo - bude mit napajeni 5V (spolecny pro vahu i cidlo) a treti kabel bude vystup - u nejjedodusiho to ja napr. 20°C = 1,6V, 40°C = 2,85V atp. u slozitejsiho z toho poleze obdelnikovej signal a ten uz zmerite multimetrem obtizne ale melo by to jit...
jelikoz jsem to jeste nedelal ani neresil tak ale zbezne budou dva druhy:
elektronicke cidlo, odporove cidlo.
Odporove cidlo - mezi dvema vyvody se nameri odpor napr. 3k ohm. pokud tam zafoukate horkovzduskou a hodnota se zmeni napr o 1k tak jste na spravnych kabelech
Elektronicke cidlo - bude mit napajeni 5V (spolecny pro vahu i cidlo) a treti kabel bude vystup - u nejjedodusiho to ja napr. 20°C = 1,6V, 40°C = 2,85V atp. u slozitejsiho z toho poleze obdelnikovej signal a ten uz zmerite multimetrem obtizne ale melo by to jit...
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Je mozne timto zpusobem "diagnostikovat" (ne)fukcnost MAFu na dvoulitru BKD?
Mam chip od DP, EGR OFF a kdyz MAF odpojim uplne, rozsviti se kontrolka motoru, ale zacne to jet lip nez predtim, hlavne v nizkych otackach a na pul plynu.
Tema jsem si prosel, ale zda se, ze to lidi delali hlavne na rotackach, tak by me jen zajimalo, jestli je mozne to vyzkouset i na novejsich PDckach.
Vahu mam BOSCH.
Mam chip od DP, EGR OFF a kdyz MAF odpojim uplne, rozsviti se kontrolka motoru, ale zacne to jet lip nez predtim, hlavne v nizkych otackach a na pul plynu.
Tema jsem si prosel, ale zda se, ze to lidi delali hlavne na rotackach, tak by me jen zajimalo, jestli je mozne to vyzkouset i na novejsich PDckach.
Vahu mam BOSCH.
tiff: to je dotaz spíš na autora čipu (záleží, jak je udělaný to egr off, ale snad by to s diodou nemuselo házet chybu, co se lepší jízdy týče záleží např. na náhradní hodnotě váhy, v obou případech bych sledoval kouřivost), ale podstatně jednodušší a víc vypovídající k diagnostice váhy mi přijde to nalogovat (když bude váha horší, tak vyčistit a když ani to nepomůže a nebudeš chtít kupovat novou, pak bych teprve řešil diodu ... )
pašíkombi AFN B597
jestli myslis jeden konec na +5 druhej konec na 0V (-) a jezdec na vyvod do rj tak proc by ne.. akorat nevim co by udelalo pustit 5V do RJ. nemelo by teoreticky nic.bandbula píše:A co tam proste dat potenciometr ? aby se regulovalo podle vlastniho gusta ?vyvratte mi to nekdo
jinak misto potenciometru bych pouzil napr. odpor 3k3 (pod trimrem proti zemi) + trimr (vysokootackovy) kolem 2kohm - slo by to pak vcelku jemne nastavit. Nevim jak to vychazi proudove, to by se muselo zmerit kolik to zere a podle toho pripadne upravit hodnoty. otazka je jak to budes nastavovat, kdyz by bylo optimalni zapnout diag, drzet 2000 ot. a nastavit tam 850 + neco navic u aut co neukazujou pres 850 a u ostatnich s vnt turbem tak 1100-1200 - to urcit pak podle jizdy. furt je to ale oblbovak takze bych tam napalil diodu a srat na to

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL