bmw tds po delsi jizde zlobi (nema naftu?)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..dobra cena nakolko v elite sa da vybavit 40% zlava
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

mel by teda nekdo solidni tu elektronickou hlavu? respektive zjednodusene popisu muj problem a navrhnete reseni.... pri koupi auta (neco pres 400t km) uz dele startovalo za tepla. ovsem to jsem neresil (klasicky problem tds). nedavno to zacalo blbnout jak jsem psal na zacatku tematu. stav je takovy, ze i za studena to startuje dele. pri delsi jizde (kdyz se podle me ohreje palivo a funguji teplotni roztaznosti) auto neni schopny temer nastartovat, toci a nic. nekdy chytne, nekdy ho necham odpocinout. kazdopadne az to chytne po dlouhem toceni, vyvali se ohromny oblak z vyfuku a auto jede. navic kdyz ujedu tu delsi trasu, tak pri vymacknuti spojky volnobeh spadne az na 500ot, ale hned se srovna. vyresi to jenom ta hlava nebo je uz i ten pistek tak vybehany, ze je potreba cely cerpadlo? potrebuji to uz vyresit a sehnat, abych mohl bez obav jezdit. na konci mesice bych chtel s tim k mori na dovolenou ;-)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Takto ti to prostě s jistotu si myslím nikdo neřekne. někdo bude tvrdit že jenom el. hlavice je v hajzlu, někdo zase že i rozdělovací vysokotlaká hlava, prostě těžko říct no. A v praxi to takto bohuže i je, že to někdy dělá jenom ona el. hlavice a stačí vyměnit tu, nebo to bývá i vyběhaní válec výtlačného pístku právě v té rozdělovací hlavě
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

k5ynd1 píše:mel by teda nekdo solidni tu elektronickou hlavu? respektive zjednodusene popisu muj problem a navrhnete reseni.... pri koupi auta (neco pres 400t km) uz dele startovalo za tepla. ovsem to jsem neresil (klasicky problem tds). nedavno to zacalo blbnout jak jsem psal na zacatku tematu. stav je takovy, ze i za studena to startuje dele. pri delsi jizde (kdyz se podle me ohreje palivo a funguji teplotni roztaznosti) auto neni schopny temer nastartovat, toci a nic. nekdy chytne, nekdy ho necham odpocinout. kazdopadne az to chytne po dlouhem toceni, vyvali se ohromny oblak z vyfuku a auto jede. navic kdyz ujedu tu delsi trasu, tak pri vymacknuti spojky volnobeh spadne az na 500ot, ale hned se srovna. vyresi to jenom ta hlava nebo je uz i ten pistek tak vybehany, ze je potreba cely cerpadlo? potrebuji to uz vyresit a sehnat, abych mohl bez obav jezdit. na konci mesice bych chtel s tim k mori na dovolenou ;-)
Nejdřív by to chtělo pořádně postavit rozvody a pak třeba hnout s tou elektronickou kostkou, pokud se to nezlepší tak bych to pak řešil. Abys vyzkoušel to jestli je vyběhanej pístek s hlavou tak před teplým startem polejvej rozdělovací hlavu studenou vodou aspoň dvě minuty, pokud to pak chytne pěkně tak je v háji rozdělovací hlava.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Jj, tak jak to popisuje Oldaf, jsem to slyšel už z několika zdrojů taky ;)
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

jak jsem se tu docetl, delalo se jednak vice druhu cerpadel (to jsem tak nejak vedel, dneska zjistim ktere mam, zaroven i cislo te el. kostky) a jednak se delaly 2 druhy priruby (hlinikova, litinova), to me ale prece nemusi zajimat, ne?
potom se zeptam, kdyz tu o tom tak mluvite. jak je to s tim predelanim na mechaniku? musim sehnat cerpadlo. jak napojim plynovy pedal? predpokladam, ze hadicku ze sani, co vedla do cidla tlaku napojim na "pridavac" na cerpadle (tak to bylo na vw golf td). tempomat v aute nemam, takze tohle by me netrapilo :-) naladit si to mechanicke dle potreby by nemel byt problem (delal jsem to driv na tech golfech). jak je to potom se spotrebou? neni nejaka vyrazna zmena, za kolik jezdite s mechanikou? ja jsem ted pod 7l a rad bych tak zustal :-D tim padem bych mohl vymontovat ŘJ pryc z auta?
svou zavadu nejspis vidim ve vadne el. hlave. teoreticky, protoze ma touringa 11/97, bych mel mit cerpadlo 515. nemate na nej nekdo dobrou hlavu? (kdyztak sz :-) ). pripadne kdyby to predelani na mechaniku neobnaselo dalsi slozitosti, mozna bych sel i do toho. mate nekdo (zase kdyztak sz).
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

nikde nemuzu najit hodnotu predvstriku :-( vite nekdo? urcite jsem to v minulosti nekde cetl, ale tehdy me to nezajimalo, takze si to nepamatuji.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

k5ynd1 píše:jak jsem se tu docetl, delalo se jednak vice druhu cerpadel (to jsem tak nejak vedel, dneska zjistim ktere mam, zaroven i cislo te el. kostky) a jednak se delaly 2 druhy priruby (hlinikova, litinova), to me ale prece nemusi zajimat, ne?
potom se zeptam, kdyz tu o tom tak mluvite. jak je to s tim predelanim na mechaniku? musim sehnat cerpadlo. jak napojim plynovy pedal? predpokladam, ze hadicku ze sani, co vedla do cidla tlaku napojim na "pridavac" na cerpadle (tak to bylo na vw golf td). tempomat v aute nemam, takze tohle by me netrapilo :-) naladit si to mechanicke dle potreby by nemel byt problem (delal jsem to driv na tech golfech). jak je to potom se spotrebou? neni nejaka vyrazna zmena, za kolik jezdite s mechanikou? ja jsem ted pod 7l a rad bych tak zustal :-D tim padem bych mohl vymontovat ŘJ pryc z auta?
svou zavadu nejspis vidim ve vadne el. hlave. teoreticky, protoze ma touringa 11/97, bych mel mit cerpadlo 515. nemate na nej nekdo dobrou hlavu? (kdyztak sz :-) ). pripadne kdyby to predelani na mechaniku neobnaselo dalsi slozitosti, mozna bych sel i do toho. mate nekdo (zase kdyztak sz).
Spotřeba na E39 touring s mechanikou mimo město s rychlostma do 160km/h jezdím do 7 litrů, pokud jezdím jen ve městě tak se to pohybuje okolo 9litrů. Při plnícím tlaku 2,1B. Na E34 to nezměřím protože tam jezdím někdy prázdnej, někdy mám v kufru i 400kg, a hodně městskej provoz, delší trasy jen po okrskách, a nijak to nešetřím se spotřebou okolo 8,5l , Vše mám počítáno při tankování do plný.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

To s tou 12mm hlavou jezdíš za 8,5 jo? :o
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

takze spotreba je fajn. a kdybych mel mechaniku s origo pistkem, jakej vykon orientacne z toho dostanu? mam kat a egr off. auto mam chipovane. tak jestli bych si nepohorsil....
zkousel jsem to polivani studenou vodou -> nalil jsem na tu rozdelovaci hlavu 3l vody z kohoutku (studene) a start se zlepsil z 10s na 4s toceni. takze pistek ma uz svoje za sebou :-( takze oficialne shanim cerpadlo... na cerpadle je 515 a to dlouhy cislo na kocici xxxx966. no a na te el kostce je jedno cislo jakoze z boku : s 149 6s a potom je tam druhy cislo (na te plosne nejvetsi strane) 2 464 463 270 snad jsem ho dobre opsal. prepad mam z boku. prosim tim znale, jestli se jedna o cely kus cerpadla typu 515.
jeste dotaz na tu mechaniku, jake dalsi upravy by byly nutne, kdybych to chtel predelat?
dalsi dnesni poznatek... vyndal jsem cidlo nasavaneho vzduchu, procistil ho, multimetrem zmeril odpor. minus jsem nechal na jednom pinu a pluskem jsme zkousel merit hodnoty na ostatnich. no a na nekterych pinech byly hodnoty jednotky kiloohmu, coz by melo byt fajn, avsak myslim na 2 byly hodnoty mimo rozsah (nad 20Mohm) coz zase vypada, ze je cislo v pr.... proc je tam tolik dratu? ten odpor by mel byt na vsech pinech podobny? zitra to zkusim projet s vypojenym konektorem a tim bych mel zjistit, jestli to funguje nebo je po nem, ne?
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Míšánek píše:To s tou 12mm hlavou jezdíš za 8,5 jo? :o
Jasně, ta hlava vliv na spotřebu nemá pokud budu jezdit stejným stylem jako před montáží 12mm hlavy. Zeptej se Daweho s omegou za kolik jel chorvatsko, jestli to měřil.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

oldaf píše:
Míšánek píše:To s tou 12mm hlavou jezdíš za 8,5 jo? :o
Jasně, ta hlava vliv na spotřebu nemá pokud budu jezdit stejným stylem jako před montáží 12mm hlavy. Zeptej se Daweho s omegou za kolik jel chorvatsko, jestli to měřil.
To je vlastně v podstatě pravda no... Nicméně jde o to, jestli to taky dokáže každý člověk jezdit s tím stejným stylem a nevyužívat celý potenciál této hlavy :-D
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Míšánek píše:
oldaf píše:
Míšánek píše:To s tou 12mm hlavou jezdíš za 8,5 jo? :o
Jasně, ta hlava vliv na spotřebu nemá pokud budu jezdit stejným stylem jako před montáží 12mm hlavy. Zeptej se Daweho s omegou za kolik jel chorvatsko, jestli to měřil.
To je vlastně v podstatě pravda no... Nicméně jde o to, jestli to taky dokáže každý člověk jezdit s tím stejným stylem a nevyužívat celý potenciál této hlavy :-D
Nemyslím že bys furt využíval celý potenciál hlavy, hlavně na tý mechanice to ani nejde, to bys musel přezouvat denně zadní gumy. :D Teď laboruju na E39 jen s 10mm hlavou, s upraveným přidavačem a jede to o 50% líp jak s origo elektrikou a s docela dobrou spotřebou
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Počkej, to mi zas neřikej, že se to třeba na trojku v klidu rozhoří :-D
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Míšánek píše:Počkej, to mi zas neřikej, že se to třeba na trojku v klidu rozhoří :-D
Na trojku a na galuskách to ještě na trojku zahoří. Na E34 to bylo normál. Teď už s tou spojkou co tam mám to pokoušet moc nemůžu. Na E39 to na trojku zahoří jen v zatáčce ale to je na kolech 235/45/17 a ještě k tomu to mám s rychlým diferákem takže to už pak takovou sílu nemá.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Odpovědět

Zpět na „BMW“