Stránka 5 z 5

Napsal: 03 kvě 2013, 20:42
od Speeder
Jiskru nepotřebuje, tady je to o dieselech VW group ;)

Napsal: 03 kvě 2013, 21:29
od slovacek.milos
Speeder píše:Jiskru nepotřebuje, tady je to o dieselech VW group ;)
copak benzinoví motory nejedou na naftu?

Napsal: 04 kvě 2013, 06:05
od karter
slovacek.milos píše:
Speeder píše:Jiskru nepotřebuje, tady je to o dieselech VW group ;)
copak benzinoví motory nejedou na naftu?
Tak vyřešeno dal sem nový palec rozdělovače a vičko rozdělovače a světe div se ono to chytá :)

Napsal: 04 kvě 2013, 07:20
od slovacek.milos
karter píše:
slovacek.milos píše:
Speeder píše:Jiskru nepotřebuje, tady je to o dieselech VW group ;)
copak benzinoví motory nejedou na naftu?
Tak vyřešeno dal sem nový palec rozdělovače a vičko rozdělovače a světe div se ono to chytá :)
ono v tom ani nic jného nebylo než že to v motoru neházelo jiskru

akorát nechápu když si dělal test zcívky na kostru a pak z rozdělovače na kostru že to z těch kabelů házelo stejné šlehy,
při poruše rozdělovače de taková modrá jiskra a při oddálení se ztratí protože prošlehne v tom rozdělovači a je to u slyšet

a taky jsi nezksil dát kabel z cívky přímo na jednu svíčku

aspon máš zkušenost jak nad prckem matízem zvítězit
;)

Napsal: 04 kvě 2013, 07:35
od karter
slovacek.milos píše:
karter píše:
slovacek.milos píše: copak benzinoví motory nejedou na naftu?
Tak vyřešeno dal sem nový palec rozdělovače a vičko rozdělovače a světe div se ono to chytá :)
ono v tom ani nic jného nebylo než že to v motoru neházelo jiskru

akorát nechápu když si dělal test zcívky na kostru a pak z rozdělovače na kostru že to z těch kabelů házelo stejné šlehy,
při poruše rozdělovače de taková modrá jiskra a při oddálení se ztratí protože prošlehne v tom rozdělovači a je to u slyšet

a taky jsi nezksil dát kabel z cívky přímo na jednu svíčku

aspon máš zkušenost jak nad prckem matízem zvítězit
;)
no ten malí hajzlik mě stal tak pět let života co se tyka nervu :-D

Napsal: 04 kvě 2013, 08:03
od slovacek.milos
[quote="karter"]

nejsi první ani poslední který spravil hlavu a pak nenatočil a skončil na zapalování které před tím spolehlivě makalo,

známý tonda tomu měnil filtry a taky rozdělovač KO na dílnu mu to normálně přijelo,


před dvaceti lety mě tak vytočil maluch, že jsem vzal krumpáč a chtěl ho zatnout do střechy abych se mu pomstil
no přešlo mě to :)

Napsal: 04 kvě 2013, 12:35
od jericho-3
Je to přesně jak píšete, auto normálně jezdí, pak má nějakou jasnou závadu, která se odstraní a auto nejde oživit..Zásada je, zapomenout, že auto normálně přijelo a neříkat...vždyť to jelo. Přistupovat k autu, jako kdyby jej přitáhli před chvílí na laně..NIČEMU NEVĚŘIT...Protože s něčím se hne, popotáhneme načnutý kabel nebo prošlehlý palec oškrábneme, popř. zaklapneme víčko, které mělo mapu a začne jiskra utíkat...Tyhle průsery člověka naserou, ale zárověň zocelí..Proto nemám rád, když někdo řekne, co se s tím jednoduchým sráčem tak sereš..? Vím, že ten člověk ví hovno.. :)

Napsal: 04 kvě 2013, 17:44
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Je to přesně jak píšete, auto normálně jezdí, pak má nějakou jasnou závadu, která se odstraní a auto nejde oživit..Zásada je, zapomenout, že auto normálně přijelo a neříkat...vždyť to jelo. Přistupovat k autu, jako kdyby jej přitáhli před chvílí na laně..NIČEMU NEVĚŘIT...Protože s něčím se hne, popotáhneme načnutý kabel nebo prošlehlý palec oškrábneme, popř. zaklapneme víčko, které mělo mapu a začne jiskra utíkat...Tyhle průsery člověka naserou, ale zárověň zocelí..Proto nemám rád, když někdo řekne, co se s tím jednoduchým sráčem tak sereš..? Vím, že ten člověk ví hovno.. :)
ještě na kunu si zapoměl i ta umí dobře dodělat třeba potkaný motor, posledne u laguny dokázala vytahat hadice z N75 (wallbash)

Napsal: 04 kvě 2013, 20:29
od ThrashTheTrash
karter píše:
slovacek.milos píše:
Speeder píše:Jiskru nepotřebuje, tady je to o dieselech VW group ;)
copak benzinoví motory nejedou na naftu?
Tak vyřešeno dal sem nový palec rozdělovače a vičko rozdělovače a světe div se ono to chytá :)
šak sem psal že i já sem dával všecko preventivně nový,ale u mě to byl ten kroužek na immo,ale kdybys to dal hned všecko nový,asi bylo rychlejší,ale plně chápu situaci, člověk neví co kdy kde a jak dřív udělat :)

Hlavně že to je OK :)

Napsal: 04 kvě 2013, 21:10
od este
jericho-3 píše:Je to přesně jak píšete, auto normálně jezdí, pak má nějakou jasnou závadu, která se odstraní a auto nejde oživit..Zásada je, zapomenout, že auto normálně přijelo a neříkat...vždyť to jelo. Přistupovat k autu, jako kdyby jej přitáhli před chvílí na laně..NIČEMU NEVĚŘIT...Protože s něčím se hne, popotáhneme načnutý kabel nebo prošlehlý palec oškrábneme, popř. zaklapneme víčko, které mělo mapu a začne jiskra utíkat...Tyhle průsery člověka naserou, ale zárověň zocelí..Proto nemám rád, když někdo řekne, co se s tím jednoduchým sráčem tak sereš..? Vím, že ten člověk ví hovno.. :)
:kol111:

Napsal: 05 kvě 2013, 08:33
od karter
este píše:
jericho-3 píše:Je to přesně jak píšete, auto normálně jezdí, pak má nějakou jasnou závadu, která se odstraní a auto nejde oživit..Zásada je, zapomenout, že auto normálně přijelo a neříkat...vždyť to jelo. Přistupovat k autu, jako kdyby jej přitáhli před chvílí na laně..NIČEMU NEVĚŘIT...Protože s něčím se hne, popotáhneme načnutý kabel nebo prošlehlý palec oškrábneme, popř. zaklapneme víčko, které mělo mapu a začne jiskra utíkat...Tyhle průsery člověka naserou, ale zárověň zocelí..Proto nemám rád, když někdo řekne, co se s tím jednoduchým sráčem tak sereš..? Vím, že ten člověk ví hovno.. :)
:kol111:
Ono je to někdy těžky těm lidem vysvětlit že když přijel z pojizdným autem a najednou je znej nepojizdny že je to vlastně jen stroj do kterého nikdo nevydí a posere se z ničeho nic.Tak jak když vám doma běži pračka x let a najednou ji vypnete a chcete zapnout a ono nic :) Pořád je to jen elktronika která dostane třeba v ten moment špatně napěti a je po ni.Ale sou lidi a lidi občas to někteři vyjmečně pochopi.

Napsal: 05 kvě 2013, 09:15
od jericho-3
Proto třeba jízdu se zákazníkovým autem minimalizuji. Může se stát leccos a samozřejmě čert nikdy nespí..Takže když má někdo třeba rozv. řemen ještě z továrny, spadne s vysokou pravděpodobností mě. Nezapomenu, jak jsem chvátal a pak sundal víko u rozvodů a zděsil jsem se..Ale zrovna v těchto případech čert topil pod kotlem takže neměl zrovna čas..Takže první co je, i kdyby auto mělo upadlé kolo je, že ,se kouknu, kolik je oleje v motoru a vody, když to jde, kouknu na řemen, zda tam nejsou kšandy..A že dnes nikdo nevěří nikomu, že naše společná vina.. Když navrhnu výměnu třeba zrovna řemenu u vozu, který sousedka koupila za 8000 kč, s tím , že s ním bude denně jezdit, tak se zeptá na cenu a když jí sdělím, jsem automaticky halzl, který jí chce ožebračit... :)

Napsal: 05 kvě 2013, 09:25
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Proto třeba jízdu se zákazníkovým autem minimalizuji.

ani jízdou

stačí vytáhnout na pašíku pás a ten se nezatáhne pak si zvolat kolik stojí :(