tak nejak, zhrubanejsem-naivka píše:Jako třeba 2.5 baru přetlak s 1.25 baru emp a 2.5/2.5 na konci?netopier píše:EMP by podla moznosti v idealnyom stave malo byt v pomere tlak 2:1 EMP , na redline sa moze EMP tlaku vyrovnat - treba sa tomuto aspon priblizit...
GTB2260 Tlak turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Odpovědi: 0
nezlob se, ale tohle je blud jako prase.netopier píše:tak nejak, zhrubanejsem-naivka píše:Jako třeba 2.5 baru přetlak s 1.25 baru emp a 2.5/2.5 na konci?netopier píše:EMP by podla moznosti v idealnyom stave malo byt v pomere tlak 2:1 EMP , na redline sa moze EMP tlaku vyrovnat - treba sa tomuto aspon priblizit...
:-@
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
preco? myslis ze emp nizsie ako plniaci tlak je nedosiahnutelne?nejsem-naivka píše:nezlob se, ale tohle je blud jako prase.netopier píše:tak nejak, zhrubanejsem-naivka píše: Jako třeba 2.5 baru přetlak s 1.25 baru emp a 2.5/2.5 na konci?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Odpovědi: 0
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ved ja som pisal ze v idealnom pripade .nejsem-naivka píše:Samozřejmě že ano, vím jak se to chová, ale né boost 2:1 emp a na konci určitě ne 1:1, to je prostě hloupost, zvlášť když se tady bavíme o plnícím tlaku 2 bary+. Radek by asi rád nějakej postřeh z praxe.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Teoria bokom, to EMP je u Radka evidentne problem preco to nejde. Symptomy su jasne -> vid. moja otazka a jeho odpoved. Cize jednoznacne to treba zrazit dolu, bud mechanickym nastavenim turba, alebo vyfukovym traktom... plus samozrejme doladenim. Idealne aj-aj 
Viktor ma v jednom setsakramentsku pravdu ktoru stale vela ludi nechape.... trochu matematiky: ked je EMP > MAP (rapidne vyssie) tak efektivita turba >> 0 (prudko klesa), tym padom je ozaj zelany konecny stav 1:1, tzn. pohybujeme sa max. na hranici oblasti efektivity turba - nie za nou. V praxi sa 90% aut pohybuje min. 50% casu za touto hranicou... a jazdia... ALE... netreba to prehanat a orientovat sa prave tym pocitom (ci to auto s dalsim zvysenim plniaceho tlaku ide, alebo len buraca)

Viktor ma v jednom setsakramentsku pravdu ktoru stale vela ludi nechape.... trochu matematiky: ked je EMP > MAP (rapidne vyssie) tak efektivita turba >> 0 (prudko klesa), tym padom je ozaj zelany konecny stav 1:1, tzn. pohybujeme sa max. na hranici oblasti efektivity turba - nie za nou. V praxi sa 90% aut pohybuje min. 50% casu za touto hranicou... a jazdia... ALE... netreba to prehanat a orientovat sa prave tym pocitom (ci to auto s dalsim zvysenim plniaceho tlaku ide, alebo len buraca)

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ideal EMP vs. plnící tlak bude asi 1:1 , ale to je těžko dosažitelné. Byl mi doporučen glycerinový manometr, pro přesnější měření, přeci jenom na tomhle manometru ta ručička lítá. S novým manometrem provedu i přesnější nastavení protitlaku na volnoběh.
Výfuk mám jen trubku 60mm bez katů a tlumičů.
PS : Měřil jste někdo v praxi na svém voze EMP ?
Výfuk mám jen trubku 60mm bez katů a tlumičů.
PS : Měřil jste někdo v praxi na svém voze EMP ?



_____
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Fabriku VW by meli zavrit a vyvojove stredisko postrilet a popravit
Pac tim padem maji vse spatne.

Pac tim padem maji vse spatne.

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Tym padom treba hladat problem pred turbom, resp. v nastaveni geometrie lopatiek.... mozno si to nakoniec s tym skratenim tiahla trosku prehnalRadek156 píše:Výfuk mám jen trubku 60mm bez katů a tlumičů

Uz ked mas budik tak si to EMP mozes sledovat, ako sa sprava. Pomer 1:1 je samozrejme v praxi vacsinou nemozne udrzat... ide o to najst optimalnu hranicu, za ktrorou uz MAP nerastie umerne s EMP, resp. EMP rastie exponencialne...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
myslim ze vyfukovy exducer je mensi ako 60mm, tak by ten priemer potrubia mal stacit.Radek156 píše:Ideal EMP vs. plnící tlak bude asi 1:1 , ale to je těžko dosažitelné. Byl mi doporučen glycerinový manometr, pro přesnější měření, přeci jenom na tomhle manometru ta ručička lítá. S novým manometrem provedu i přesnější nastavení protitlaku na volnoběh.
Výfuk mám jen trubku 60mm bez katů a tlumičů.
PS : Měřil jste někdo v praxi na svém voze EMP ?
Necakaj, ze ti niekto kompetentny poradi, skus zahranicne fora, tam su ,,ladici zhovorcivejsi".
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
@toefuk: Vyf. exducer u GTB2260VK by mal byt 45mm, pokial sa nemylim, cize podla tvojej teorie by tomu bohate stacilo aj seriove 1.9tdi potrubie
V tych 2 priemeroch netreba hladat ziadnu suvislost. 60mm vyfukove potrubie je sice dostacujuce, na druhej strane treba povedat ze na to turbo (jeho vykonovy potencial) urcite casom limitujuce....

V tych 2 priemeroch netreba hladat ziadnu suvislost. 60mm vyfukove potrubie je sice dostacujuce, na druhej strane treba povedat ze na to turbo (jeho vykonovy potencial) urcite casom limitujuce....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Jakou souvislost ma vystup z turba s prumerem vyfuku? Rychlost, teplota a tlak spalin jsou smerodatne 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jedno video z testu EMP. Tlak turba 1,8bar a EMP 2,5 bar ve 4800ot.
Na 4rs 1500-4800ot.
http://youtu.be/QJuo1khgVyM
Na 4rs 1500-4800ot.
http://youtu.be/QJuo1khgVyM



_____