Oactavia II 1.9 77kw PD (údajné problémy) koupit nebo ne?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

to mas pravdu. ja vybiral auto pul roku a pak sem naboural a byl ncueny behem 2 dnu koupit neco v mem kraji co bdue malo zrat a trosku pojede a tak sem dopadl. ted bych chtel fakt vonavku a zaplatit si vypis ze skodovky plus mechanika nebo nejakyho typka z fora co auto zna lip jak mechosi.
ale asi sme si vybral moc velky sousta za 120-130 nekoupim nic jinyho nez srot rekne me si narovinu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ossci
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 09 srp 2013, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od ossci »

Opravdu se to tu rozjelo, dost zajimave pocteni :-) . Uz jsem se rozhodl. Budu brat budto 2006 za 150000 (jestli neco najdu) a nebo budu muset priplatit a vzit 2009 po FL za 200000+. U druhe moznosti by se do hry dostal motor 1.6cr a 2.0cr... no ake ted jsem v chorvatsku, tak musim jeste 7 dnu pockat nez se vrhnu na poradne hledani :-)
Naposledy upravil(a) ossci dne 15 srp 2013, 08:17, celkem upraveno 1 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Dnes jsem byl na Octavii kombi z roku 2003 s šestikvaltem, výkonem 96kw, na pohled voňavkou, najeto 120000km /tachometr/ a cena 118000 kč..Kamarád chtěl názor, nejsem na to specialista, ale jelikož jsme v Česku, rozmluvil jsem mu to. Je to po výměně rozvodů, ale jde o to kolikátých..
nepropadat panice...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to pak asi nekoupí nikdy nic (noteeth)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

divejte todle me dostalo http://www.sportovnivozy.cz/43865-skoda ... et-olomouc
nevim co na to rict jako machrovinka je to super,protoze lajk enma sanci poznat,ze nemas RSo kdyz si tam hodis hybridni turbo a vetsi vstriky dostanes se nad vykon 2,0 TDI a mas fakt krasny auto,ale na druhou stranu to je stara ku... ze...
na todle prachy ted nemam a hlavne byhc nedal 170 tis za automata,kde muze byt oprava drazsi jak za repas hlavy PDcka
takovy auto uz se musi kompletne pojistit a to se mi nechce proto radej vybiram kolem tech 100-120 tis
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Pěkná skládačka.. to bych fakt nechtěl...
Je tu taky jeden takový... vozí O2, dojebané ze všech stran megamrdky koupené bůh ví kde za málo, udělá z toho facelift, nový lak... to se pak prodává, na bazaru to vypadá jak z fabriky.. FL 2004....
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

me jo ja byhc tma chtel tu navigaci a dalsi nadstandartni vybavu,ale DSG rozhodne ne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Ta cena je ale hodně nehorázná přijde mi. A ještě to dát na sportovní vozy.

DSG ale v superbu 2 je skvělá :), s CR...jednou jsem se svezl a klidně bych se vzdal manuálu i TDI PD :P
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

s tim DSGckem sem jel taky v CR,protoze to byl 2010 tusim ten passat kterej nebyl hranatej,ale jeste jako jelo to nehorazne ,ale spotrebu mel proste 7,5. ale co ja dneska mel taky brutus zpravuji nam krzizovatky vscehno zacpany hodinove stani a spotreba 5,8 tomu uz rikam brutus na PD 74 kw:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Peter007
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 09 bře 2009, 14:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Peter007 »

Tak
Naposledy upravil(a) Peter007 dne 15 srp 2013, 21:25, celkem upraveno 1 x.
Peter007
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 09 bře 2009, 14:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Peter007 »

Tak ja sa tiež pridám.

Ja mam škoda octavia 2, rok vyr 2005, 1,9 TDi 77KW motor BJB a manuálna prevodovka. Dlhodobú spotrebu mam 4,7 L, keď ale jazdím svižne tak sa to pohybuje okolo cca 5,2L- 5,3L,

Inak mam najazdené 306 000 km. Turbo sa menilo pri 48 000km od vtedy zatiaľ OK. spojku som už menil.

Teraz som menil zadnú nápravu lebo sa mi nechcelo postupne meniť silentbloky. Inak som ešte menil jeden vetrak na chladič, a potom už klasika, kotúče, platničky, olej dávam 5W30 a mením po 15 000, vždy menim aj palivový filter. neviem čo dodať. Dúfam že ešte 300 zvládne.

jedíné čo sa mi zda, že auto je viacej hlučnejšie od podvozku. Myslím prezajzd cez jamy a prekýžky sa mi zdá hlučnejší než u tej čo mam v práci tam mam facelift s polovicou Km. Akurat teraz už by som volil DSG a ESP. ostatné sa da dorobiť
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

Tak jak tu nekdo psal, po 200 zacina odchazet jak turbo, tak spojka a dalsi prkotiny, ale zase zalezi jakym stylem a kde to jezdilo, ze ty prvni O2 hnijou, o tom zadna, nejak ale nachapu proc, mame v rodine 2 nikdy nebourany a hnijou obe a co sem tak videl, tak je to problem snad vsech

k ty 77kw, prvni BJB zerou snad pod k 5l prumeru, videl sem to na vlastni oci, ted tu mam kombi BKC a nemuzu se dostat pod 6 s prumerem.....celkove mam chut zase koupt neco ve styku O1, bora atd....tam se tyto veci treba taky resili, ale kdyz tak ty auta mely najezdy 350-500 tis, takze se to dalo odpustit, no celkove je doba zla a fakt za trest koupit tady v cechach auto
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

nevím kde na tu spotřebu chodíte. Jezdím s BLS 77kw za 7-8litru při maximální jízdě na spotřebu (hm) Pátral jsem po možné příčině, ale bez výsledku.
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Já mám takový pocit, že dnes je spíš člověk tlačen koupit něco jako renault megane nebo osekanou verzi ceedu, než ojetý auto. Ty sražený náklady se prostě u staršího auta projeví. A to O2 ještě nebyla zas taková nákladovka
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

To Fuzzyi. To že hnijú to je pravda mam to doma r.v. 2004 ale robil som doma r.v. 2010 a po podbehoch sa už nafukujú bublinky .Keď do toho zarýpeš tak tam ten zinok už oxiduje,ale s tým nič neurobíme :-(. Zo spotrebov som nad mieru spokojný priemer okolo 5,5l
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“