
jaky diesel je podle vas ten nej......
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No AJM má větší krouťák takže v kopcích jede líp a má ty 4kW navíc ale myslím si že je ten motor složitější teda částečně. Máš čtyři vstřikovací jednotky poháněné vačkou takže je víc namáhanej rozvoďák a mění se u AJM po 60000 ale u 96kW snad už po 90000. Musíš tam lejt 505.01 olej a u 81kW máš větší výběr olejů. Řekl bych že každej motor má svý osobně bych bral 96kW. Co vydrží víc to nevím a kolik pro porovnání stojí čtyři vstřiky a kolik čerpadlo to nevím. Čtyři vstřikovače pro 96kW se dají sehnat kolem 12000 ale čerpadlo? Pak záleží na tom co jak často odchází.....vlagik píše:Jaké jsou vůbec přesné rozdíly mezi 81 kW a AJM.
Tzn. mezi (podle vás) nejlepší motorem s ještě "klasickým" vstřikováním nafty a prvním PD?
To už si musí každej srovnat sám co chce.......jestli větší výkon nebo jednodužší motor....

VW Passat 3C2 2.0TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 412
- Registrován: 19 dub 2006, 14:50
- Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih
Odpovědi: 0
U AJM se mění od m.r. 2000 po 90 000 rozvody...romanx píše:No AJM má větší krouťák takže v kopcích jede líp a má ty 4kW navíc ale myslím si že je ten motor složitější teda částečně. Máš čtyři vstřikovací jednotky poháněné vačkou takže je víc namáhanej rozvoďák a mění se u AJM po 60000 ale u 96kW snad už po 90000. Musíš tam lejt 505.01 olej a u 81kW máš větší výběr olejů. Řekl bych že každej motor má svý osobně bych bral 96kW. Co vydrží víc to nevím a kolik pro porovnání stojí čtyři vstřiky a kolik čerpadlo to nevím. Čtyři vstřikovače pro 96kW se dají sehnat kolem 12000 ale čerpadlo? Pak záleží na tom co jak často odchází.....vlagik píše:Jaké jsou vůbec přesné rozdíly mezi 81 kW a AJM.
Tzn. mezi (podle vás) nejlepší motorem s ještě "klasickým" vstřikováním nafty a prvním PD?
To už si musí každej srovnat sám co chce.......jestli větší výkon nebo jednodužší motor....
Olej je kapitola sama pro sebe... Hlavně cena. Já si tam ten základní 505.01 měl snad jednou... Jinak na zimu si dávám LLII s 0W 30, ale teď už je LLIII, tak ho tam teĎ mám. A měním po 15 tis.
Myslel jsem jaké konkrétní konstrukční změny oproti 81. JEstli jiná klikovka, ložiska atd...
Jinak taky bych asi bral nejraději 96 kW. Kvůli Turbu hlavně.
romanx píše:To bych neřek když 81kW má krouťák 225 a 85kW má 285.........radimes píše:romanx píše:Já mám 85kW AJM a vrní taky v pohodě a ten krouťák co to má na 2000 to z 81kW bez úprav nedostaneš. Táhne pěkně od spoda a v pohodě.![]()
![]()
myslím,že ne,to PD je slabé
aspoň teda odhadem ale myslím že je to tak správné....

Já nevím hoši,jel jsem s kámošovým passatem s 96kw a zdálo se to slabé na to,jaká je to těžká kára. Na závodění to není. A hlavně ta složitost celého auta,jak motoru,náprav atd..... A Ty plasty uvnitř....To je hrůza,takové světlé,jako v prvních octach. No,byl jsem nemile překvapen.

VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 412
- Registrován: 19 dub 2006, 14:50
- Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih
Odpovědi: 0
Tak jasně... Pašík je velký a těžký oproti G a O.radimes píše:romanx píše:To bych neřek když 81kW má krouťák 225 a 85kW má 285.........radimes píše:![]()
![]()
myslím,že ne,to PD je slabé
aspoň teda odhadem ale myslím že je to tak správné....
![]()
Já nevím hoši,jel jsem s kámošovým passatem s 96kw a zdálo se to slabé na to,jaká je to těžká kára. Na závodění to není. A hlavně ta složitost celého auta,jak motoru,náprav atd..... A Ty plasty uvnitř....To je hrůza,takové světlé,jako v prvních octach. No,byl jsem nemile překvapen.
Jenže těch 96 ve Fabce RS je dooost hustý...
radimes píše:romanx píše:To bych neřek když 81kW má krouťák 225 a 85kW má 285.........radimes píše:![]()
![]()
myslím,že ne,to PD je slabé
aspoň teda odhadem ale myslím že je to tak správné....
![]()
Já nevím hoši,jel jsem s kámošovým passatem s 96kw a zdálo se to slabé na to,jaká je to těžká kára. Na závodění to není. A hlavně ta složitost celého auta,jak motoru,náprav atd..... A Ty plasty uvnitř....To je hrůza,takové světlé,jako v prvních octach. No,byl jsem nemile překvapen.
No ono je to jednoduchý buď chceš "nákupní tašku" a ta Ti bude lítat jak zběsilá nebo chceš velký prostorný a pohodlný auto a lítat bude o něco míň.......dyť Ti Passáta nikdo nevnucuje .....klidně si kup Polo......


A plasty??? Vždyť nemusíš mít světlý můžeš mít tmavý.......a zase tolik jich tam není......s první Octou bych to rozhodně nesrovnával....
A ještě k tý nápravě......zkus si někdy projet Octu a pak Passata....oni vědí proč je ta náprava složitější a lepší.....je teda pravda že odcházejí časem ale každý auto má něco...
A složitost auta a motoru???O co je to auto složitější než jiný auta ve stejný třídě??? A motor? Je to PD no a co jiné zas mají Comonn Rail (nebo jak se to píše) a taky je to složitý....

VW Passat 3C2 2.0TDI
Taktiež mám 81 kW AFN a bol som nadmieru spokojný až kým si brácho nekúpil Leon Top Sport 110 kW a to už je iná káva. ide ako diabol. Teraz keď sadnem do mojho šlapnem na podlahu a nič.
POUČENIE: Keď ste spokojný so svojím vozením tak radšej neskúšajte silnejšie káry lebo vás to omrzí

POUČENIE: Keď ste spokojný so svojím vozením tak radšej neskúšajte silnejšie káry lebo vás to omrzí

Seat Ibiza AFN 81 kW
SOUHLAS!!!kares píše:Taktiež mám 81 kW AFN a bol som nadmieru spokojný až kým si brácho nekúpil Leon Top Sport 110 kW a to už je iná káva. ide ako diabol. Teraz keď sadnem do mojho šlapnem na podlahu a nič.![]()
POUČENIE: Keď ste spokojný so svojím vozením tak radšej neskúšajte silnejšie káry lebo vás to omrzí


VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 26
- Registrován: 07 čer 2007, 06:18
- Bydliště: Brno
Odpovědi: 0
Mám pocit, že se tu nějak opomíjejí staré klasické komůrkové motory. Myslím, že co do životnosti, spolehlivosti a servisních nákladů je naprosto nepřekonatelný klasický MB (řadové čerpadlo, bez turba) a Peugeot (1,9 d a td) Sice to nebyly žihadla, ale téměř nezničitelné. Jinak souhlasím s názorem že na poměr výkon/náklady/kvalita vyhrává 1,9 TDI 81 kW.
Nové BMW 330 d jede sice jak z praku a navíc s malou spotřebou, ale co ten motor udělá až bude mít 10 let nebo po 300 tkm? Navíc potřebuje kvalitní servis, naftu,...
Nové BMW 330 d jede sice jak z praku a navíc s malou spotřebou, ale co ten motor udělá až bude mít 10 let nebo po 300 tkm? Navíc potřebuje kvalitní servis, naftu,...
Mel jsem tu moznost jezdit s BMW 535 D a oproti seriovym 272 konikum to mel frajer poladene na nejakych 320 koni a to bylo svezeničko proste parada akorat clovek nevnima vubec tu rychlost trosku prida a je tam 200km/h a to vse pri prumerne spotrebe 10,3 a zatah uz od 1000 otaček!!!
Navic to bylo osazeno na 19" kolech z M6...
Ja mam Passata 96kw a s timto motorem a vykonem jsem vcelku spokojen ale 535D je 535D... ale to by byly za chvili body fuč
Navic to bylo osazeno na 19" kolech z M6...
Ja mam Passata 96kw a s timto motorem a vykonem jsem vcelku spokojen ale 535D je 535D... ale to by byly za chvili body fuč

ono s takym vykonom to ma na stovku okolo 6 sek,čas na stvrt mile pod 14 sek.nema chybu...tayron píše:Mel jsem tu moznost jezdit s BMW 535 D a oproti seriovym 272 konikum to mel frajer poladene na nejakych 320 koni a to bylo svezeničko proste parada akorat clovek nevnima vubec tu rychlost trosku prida a je tam 200km/h a to vse pri prumerne spotrebe 10,3 a zatah uz od 1000 otaček!!!
Navic to bylo osazeno na 19" kolech z M6...
Ja mam Passata 96kw a s timto motorem a vykonem jsem vcelku spokojen ale 535D je 535D... ale to by byly za chvili body fuč

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Klasické diesely s předkomůrkou tady jako nej diesel asi nikdo psát nebude, těžší starty v mrazech, nízký výkon, vyšší spotřeba. Ale nenáročné, málo poruchové, nízké náklady na servis a s velkou výdrží...Tomáš Jochman píše:Mám pocit, že se tu nějak opomíjejí staré klasické komůrkové motory. Myslím, že co do životnosti, spolehlivosti a servisních nákladů je naprosto nepřekonatelný klasický MB (řadové čerpadlo, bez turba) a Peugeot (1,9 d a td) Sice to nebyly žihadla, ale téměř nezničitelné. Jinak souhlasím s názorem že na poměr výkon/náklady/kvalita vyhrává 1,9 TDI 81 kW.
Nové BMW 330 d jede sice jak z praku a navíc s malou spotřebou, ale co ten motor udělá až bude mít 10 let nebo po 300 tkm? Navíc potřebuje kvalitní servis, naftu,...
TDi
- baloo_baloo
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16 kvě 2007, 20:11
- Bydliště: Liberec
Odpovědi: 0
no osobne si myslim ze nez do pd 85kW je lepsi jit do 81kW a nechat si od reeshy vymenit vstriky a ta 81kW je razem uplne nekde jinde pri stejne zivotnosti motoru...jinak sem mel moznost jezdit prvnim pd 85kW a moc me ten motor nenadchl...zas takovy obrovsky rozdil v tom neni..mozna pri jizde v kopcich nebo s vlekem uz to bude znat...ale to sem nemel moznost vyzkousetromanx píše:To bych neřek když 81kW má krouťák 225 a 85kW má 285.........radimes píše:romanx píše:Já mám 85kW AJM a vrní taky v pohodě a ten krouťák co to má na 2000 to z 81kW bez úprav nedostaneš. Táhne pěkně od spoda a v pohodě.![]()
![]()
myslím,že ne,to PD je slabé
aspoň teda odhadem ale myslím že je to tak správné....
Škoda Octavia Combi II 1.9TDI, 77kW zatím