bez kouře na rotačce s PP764 malým IC 10mm hlavou a s takovým spodkem?Vici píše:Ale je to hybrid na 200PS... na 168PS stačí VAčko...Ladas píše:no vidíš a to jsi měl mít to co já na můj první graf MNOU zadávaný (168ps 451Nm) evidentně se turbo Olegovi povedlo...
Škoda Octavia ASZ
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marku, proč jsi to turbo nekoupil rovnou z Turbopoweru?
K tomu turbu - pravdou je, že turbo od Andreho nabíhá líp. U něj, když ho přivřu, dokážu udělat v 1500 ot 1 bar. Ale je to vpodstatě k ničemu, protože to pak v částečném zatížení mě akorát v 1500-1600 surguje. Vyzkoušeno mám, že je ideální ho nastavit kolem 0,5 baru v 1500 ot, to se pak chová dle mých představ.
Tohle Markovo turbo se mi nepovedlo tak seškrtit, to je fakt. Ale dostal jsem se i do stavu, kdy mi taky zasurgovalo a při jízdě se to fakt chová normálně. Jestli tam proběhla nějaká oprava nebo úprava nevim, vyzvedával mi to turbo u Olega můj zaměstnanec tuším ve čtvrtek odpoledne, protože jel přes Holice a dával tam jedno turbo z bagru na repas. Dnes jsem s tím autem byl na lyžích a krásně se sbírá odspodu a krásně reguluje i rozpálený. To byl i důvod, že jsem na tu zkoušku kejvnul, protože jsem si tímhle 100% jistý, že auto mám vpořádku.
Ale to bych neřešil, tady jsou poslední dobou diskuze, že by jeden brečel..
K tomu turbu - pravdou je, že turbo od Andreho nabíhá líp. U něj, když ho přivřu, dokážu udělat v 1500 ot 1 bar. Ale je to vpodstatě k ničemu, protože to pak v částečném zatížení mě akorát v 1500-1600 surguje. Vyzkoušeno mám, že je ideální ho nastavit kolem 0,5 baru v 1500 ot, to se pak chová dle mých představ.
Tohle Markovo turbo se mi nepovedlo tak seškrtit, to je fakt. Ale dostal jsem se i do stavu, kdy mi taky zasurgovalo a při jízdě se to fakt chová normálně. Jestli tam proběhla nějaká oprava nebo úprava nevim, vyzvedával mi to turbo u Olega můj zaměstnanec tuším ve čtvrtek odpoledne, protože jel přes Holice a dával tam jedno turbo z bagru na repas. Dnes jsem s tím autem byl na lyžích a krásně se sbírá odspodu a krásně reguluje i rozpálený. To byl i důvod, že jsem na tu zkoušku kejvnul, protože jsem si tímhle 100% jistý, že auto mám vpořádku.
Ale to bych neřešil, tady jsou poslední dobou diskuze, že by jeden brečel..

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


tak a pět stránek je vprdeli 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


já myslím, že už to je vyřešený, klidně to sem dej... 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


nejen Nm ke konci ti to padalo a já funěl do 5ti s min. poklesem ale to je debata o 30Nm a 10ti koníkách....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Průměrná spotřeba po prvnim laděni s turbem od TP se pohybovala kolem 6.5l,ale moc jsem s nim nenajezdil,protože mě sekla elektronika po mapě,kvůli špatného plněni turba.Teď průměr 5.2 dle palubákujirius1 píše:Tak hlavně, že se problémy kolem úpravy auta vyřešili a auto bude dobře sloužit majiteli.
Auto jsem viděl stát u Mareny a bylo na prvním měření u Funa den přede mnou.
Viděl jsem u Mareny nějaké vytvořené kousky z nerezu, jak vedení vzduchu, tak výfuk a musím říct, že se mě to opravdu moc líbilo, jak to Marek precizně vyrábí. Klobouk dolů.
Je to super výsledek oproti tomu co jste naměřili poprvé.
Jen tak pro zajímavost, jak moc velká byla ta spotřeba po prvním lazení, když je to tu napsané. A spotřebu po finálním ladění máš dle dotankování, nebo s palubáku a jakou? Kolik turbo tlačí max?

Naposledy upravil(a) Poluxtroj dne 26 led 2014, 11:22, celkem upraveno 1 x.
Octavia ASZ