Stránka 5 z 5
Napsal: 08 lis 2014, 10:35
od Non1
Tanguero píše:20-25 je správně, 10 je málo, tolik mají vylítané benzínové atmosféry.
V první řadě bych řešil tohle. Protože jsem měl hlavu sundanou, tak si celkem dobře dokážu představit kde může být problém. Pokud nemizí voda ani olej, nemyslím, že bude ruplá hlava, tohle se u JTD nestává, že by totálně rupla hlava. Pokud by byl propálený píst, tak je to okamžité KO motoru. Napadají mě ještě totálně zasrané ventily, nebo nějaké bordel na sedlech, který nedovolí aby si ventil pořádně sedl. Těsnění hlavy je kovové, to by nemělo rupnout.
No hej, ventily ma tiez napadli. Zatial vsak nechavam odobratie hlavy az ako poslednu moznost.
Napsal: 10 lis 2014, 14:18
od Tanguero
Non1 píše: No hej, ventily ma tiez napadli. Zatial vsak nechavam odobratie hlavy az ako poslednu moznost.
A zkoušel při tlakové zkoušce ten trik s trochou oleje do válce? Tím bys měl vyloučit špatné kroužky.
Napsal: 10 lis 2014, 17:37
od Non1
Nie, klasika odmerat a hotovo. Beztak to je jedno. Ci ventily, hlava, kruzky, hlava musi dolu.
Napsal: 11 lis 2014, 08:11
od Tanguero
Non1 píše:Nie, klasika odmerat a hotovo. Beztak to je jedno. Ci ventily, hlava, kruzky, hlava musi dolu.
Jedno to neni, pokud si budeš jistý, že to nejsou kroužky, neutratíš zbytečně kupu peněz za překroužkování motoru, protože taky můžeš sundat palici a nic nenajít.
Napsal: 11 lis 2014, 19:50
od Non1
No uz ked ju dam dolu tak ten valec prekruzkujem tak ci tak. A takisto tam mozem potom daco naliat na noc, ako sa to robilo kedysi a zistim to tiez.
Napsal: 14 led 2015, 21:25
od Non1
Aky je presne torx na srube prednej napravy horneho ramena - E20, E 24 ? Alebo iny ?