Stránka 5 z 6

Napsal: 30 pro 2014, 00:13
od A6TDI
že by trucktrialista ?? :o :P jednoho jsem znal , jesi neumřel žije dodnes (LOL)
tojo děkuj pánubohu za šarana jesi to nejni zprasená smrtka .. jsou to jeby ty dnešní auta ..

Napsal: 30 pro 2014, 00:51
od astra-11
ono jde tahat cokoliv za čímkoliv, předevčírem jsem viděl jak vybrali celníci u Chlumce n/C Mareu a na plataku měla Bravu, přetíženo min o 400kg (wallbash)

Napsal: 30 pro 2014, 08:43
od Felipe
Ja mohu doporučit T4 Syncro (Multivan), Ale to se do těch korun nevejdeš.
Natož T5.

Napsal: 30 pro 2014, 09:28
od jear ewing
astra-11 píše:ono jde tahat cokoliv za čímkoliv, předevčírem jsem viděl jak vybrali celníci u Chlumce n/C Mareu a na plataku měla Bravu, přetíženo min o 400kg (wallbash)
Na to chce kurva myslet a umět si spočítat tažné a tažené vozidlo a mít na to skupinu-jinak je to jízda bez řidičského oprávnění!!
Sankce: 4 body, pokuta 25-50 tis Kč a to nejlepší na závěr zákaz činnosti na 1-2 roky!

Napsal: 30 pro 2014, 14:12
od astra-11
spis pocital s tim jak usetri za najmutyho podvalnikare a ono ejhle...... ze tech celniku navtech silnicich je dost, ani nepotrebujou vahu

Napsal: 30 pro 2014, 15:09
od radkin
Ne, tak sharana mám pěkného a v pořádku navíc je to jednička Skater (dvojku jsem měl a pořád něco). Tak uvidíme nebudu to hrotit třeba o něco zajímavého časem zavadím. Ono to asi ted stejně bude prdel s tím převodem aut na nového majitele (crazy)

Napsal: 02 led 2015, 21:33
od tomtt
Taky řeším podobné dilema - potřebuju 4x4 v naftě s tažným min. na 1800Kg, motor aby natočil milión a v ceně do 90 tis.
Takže jsem rozhodnutý sice pro veterána, ale asi nejpovedenější auto co kdy vyjelo od AUDI (tedy určitě co se týče motoru) : A6 avant C4 QUATRO 2,5TDi, 103kW.
Nevíte někdo kolik má tato A6 v QUATRU na kouli?

Napsal: 02 led 2015, 23:00
od radkin
tomtt píše:Taky řeším podobné dilema - potřebuju 4x4 v naftě s tažným min. na 1800Kg, motor aby natočil milión a v ceně do 90 tis.
Takže jsem rozhodnutý sice pro veterána, ale asi nejpovedenější auto co kdy vyjelo od AUDI (tedy určitě co se týče motoru) : A6 avant C4 QUATRO 2,5TDi, 103kW.
Nevíte někdo kolik má tato A6 v QUATRU na kouli?
Taky jsem o ni kdysi přemýšlel ale ma myslím jen 1600kg..... 2100kg ma A6 2.5tdi v provedeni allroad ale to je 6 valec a to je prý nic moc

Napsal: 28 led 2015, 01:56
od Stipl
Nechci nějak chytračit ale za prvé žádná 2.5 Tdi v A6 C4 se nedělala s 103kw. 110,114,120,132 kw. Všecko to jsou 6 válce. A pokud počítáš že se 110kw verzi nalítáš Milion tak si připrav ranec. Váčky se podělají na každé verzi krom těch novějších co už mají v hlavě ,,rolny". Plus k váčkám ošlehané a prodřené všecky ty pohyblivé části co tam mezi váčkou a ventilem jsou, K tomu hydroštely a nedejbože jak se posere čerpadlo. To vše na hliníkových ramenech. Nevím ale já se těmdle autum vyhýbám. Nejedna noční můra mě doted pronásleduje z dob kdy jsem něco na tomdle dělal. A nedejbože jak se tadle svině zavzdušní.
Jak tady někdo napsal- Jediná věčná součástka na 2.5Tdi je startér :D
Na auta typu Passat,Superb,A6,A4 si myslím že díly stojí taky pořád ranec.

Napsal: 28 led 2015, 02:06
od A6TDI
C4 je 103 kw - pětiválec
C5 je v6

Napsal: 28 led 2015, 04:55
od tomtt
Já chci první model A6 - tedy C4.
C5 - tu ani zadarmo !!! (wallbash)

Napsal: 28 led 2015, 16:06
od Stipl
Překlep sorry. (crazy) Popletly se mi nějak ty typy :D

Napsal: 28 led 2015, 17:31
od A6TDI
Co subaru takovej outback by nebyl drahej pějnej

Napsal: 28 led 2015, 18:57
od Thopr

Napsal: 28 led 2015, 19:08
od Dr.Spiegel
Koukám že řešíte tažný. Už dlouho se chci zeptat. Známej má to samý auto jak já a má ve velkým techničíku i v malým uvedeno, že na kouli může tahat tuším 900kg, já se díval do svýho techničáku a mám tam asi jen 535Kg nebo tak nějak. Nedá se to nějak přepsat? Ono to stačí, ale víte jak, pro klid duše aby se nemuseli počítat kila. :?