Takze tady neco pro info/pro zajimavost a pro nektere neverici, kteri jsou skalopevne presvedceni , ze hazeni a kopani kotoucu 280mm , zejmena na O1 odstrani tim ze vymeni naboje + loziska + kotuce + desky . Mam k dispozici predni naboje z O1 ASV (od jednoho hodne tvrdohlavyho pana) ktere v nejmenovanym servisu v Jihlave , vyhodnotili ze hazi pres 1mm

a kotouce pry to samy. Nechal jsem si je od pana dovezt a podrobil premereni. Nejdriv jsem musel pracne sundat zbytky loziska co tam ty prasata nechali a potom ocistit, vysledek posudte dle foto
Zde naboje pred ocistenim
Zde po ocisteni (vypiskovani)
zde mereni hazeni v axialnim i radialnim smeru v prismatech a tisicinovyma hodinkama
a zde pro kontrolu mereni na 3D souradnicovem pristroji
Zde protokol z mereni
Jasne je videt ze vysledky mereni jsou totozny a ze nabojema to asi urcite nebylo
Takze na zaver mensi shrnuti, a zrovna vesely neni, budu zaokrouhlovat na 100 nahoru:(
2x naboj origo 5000,- kc
2x lozisko FAG 1200,- kc
2x kotouc 280 TRW 1500,- kc
1x desticky TRW 800,- kc
prace 1700,- kc
Takze pan je v tom tak nejak za 10tis

, no a po nejakych usranych 5000km odjetych v priposranym tempu, jen silnice do 120km/h , dalnice 0, je vysledek ze kotouce uz zase kopou a mlati do volantu, pristi tyden si je sundam a pretocim
Jinak pan uz ma novy puky origo, ty predni siletbloky na ramenech taky novy , tlumice KYB najto cca 14000km, horni ulozeni tez novy , ulozeni stabiku taky novy, kosti novy , zelezny , a navrch jsem mu namazal grafitem ty cepy co po nich jezdi brzdic. Takze za sebe musim rict ze to v podvozku neni, spis jsou k hovnu ty kotouce
Nejsmutnejsi je,ze jsem panovi nabizel , ze to predelame na 312 , ale 5500 za sadu velkych brzd a nejaky zimni 16" kolem 7-8 tis (letni ma 16") mu prislo hrozne drahy a zbytecny

, protoze na internetu vycetl ze to je podvozkem
