Stránka 5 z 7
Napsal: 08 led 2017, 18:40
od Mach.A
slovacek.milos píše:MirekX píše:
mirku de mi o klasiku jestli vůbec někdo řeší zavřít si venkovní klapku a nepuštět si zmrzlý vzduch do auta
nebo jede jak tele a mrzne
Přepínám to na vnitřní okruh, ale je dočasně, než se začnou mlžit okna. Co jsem se díval, tak jak v zimě tak i v létě při klimě sám klimatronik saje část vzduchu ze vnitř
Napsal: 08 led 2017, 20:50
od Tomas6
Jo to jsem zkusil a za chvíli okna zamlžené. Takže klapku nezavírám. Dneska za vydatné podpory bufikem, tj půl hodiny před odjezdem a pak i při jízdě vylezla ručička na 90 po 15km normální jízdy.Teplota venku minus 19.A spotřeba.Podle palubáku oproti létu s klimou o půl litru na 100km.Reálně asi o víc.Ale to asi ten buf.Jestli sežere půl litru za hodinu tak denně sežere půl až třičtvrtě litru.A to už musí být asi poznat při denním nájezdu 50km.
Napsal: 09 led 2017, 12:48
od ondra.p
Mach.A píše:slovacek.milos píše:MirekX píše:
mirku de mi o klasiku jestli vůbec někdo řeší zavřít si venkovní klapku a nepuštět si zmrzlý vzduch do auta
nebo jede jak tele a mrzne
Přepínám to na vnitřní okruh, ale je dočasně, než se začnou mlžit okna. Co jsem se díval, tak jak v zimě tak i v létě při klimě sám klimatronik saje část vzduchu ze vnitř
Taky jsem dneska zkoušel a mlží se to navíc mi přijde že vzduch z výdechů není o moc teplejší při zavřené klapce. Zkusim to schválně změřit teploměrem

Napsal: 10 led 2017, 20:56
od Woko_O
45 km jízda - z toho 37km po dálnici. Auto normálně topí, podle teploty na climatroniku roste i teplota uvnitř..
Ručička se nehne ani o hovno a zůstává na 50.. Na VAGu:
Teplota motoru 51°C
Teplota na výstupu z chladiče 45°C
Teplota venku -9°C
Spodní hadice z motoru přes termostat do chladiče, teplá, ale ne horká, spíš do vlažna. Z chladiče to samý.
Termostat novej. Kdyby nefungoval, nemělo by topit.. Co z toho lže? Že by obě dvě čidla?
Napsal: 10 led 2017, 21:13
od Mach.A
Woko_O píše:45 km jízda - z toho 37km po dálnici. Auto normálně topí, podle teploty na climatroniku roste i teplota uvnitř..
Ručička se nehne ani o hovno a zůstává na 50.. Na VAGu:
Teplota motoru 51°C
Teplota na výstupu z chladiče 45°C
Teplota venku -9°C
Spodní hadice z motoru přes termostat do chladiče, teplá, ale ne horká, spíš do vlažna. Z chladiče to samý.
Termostat novej. Kdyby nefungoval, nemělo by topit.. Co z toho lže? Že by obě dvě čidla?
Jaký motor?
Napsal: 10 led 2017, 21:34
od Woko_O
1.9 TDI 77kW BKC
Napsal: 10 led 2017, 21:50
od turbo kamna power
Woko_O: nemáš moc ohulený topení nebo nejedeš příliš šetrně?

to není možný, zkusil bych zakrytovat vstupy v nárazníku a masce, co to udělá

Napsal: 10 led 2017, 23:19
od michalteplik
Volvo v70 2.5 tdi ael nastaveno 24 stupnu, pri minus13 po cca 6 km ohrato na provozni teplotu...
Napsal: 11 led 2017, 08:55
od Woko_O
turbo kamna power píše:Woko_O: nemáš moc ohulený topení nebo nejedeš příliš šetrně?

to není možný, zkusil bych zakrytovat vstupy v nárazníku a masce, co to udělá

teplota na climatronicu je 22 °C maximalne 23.. právě mě to nasralo tak jsem tomu dal čočku že sem to držel kolem 4tis na čtyrku a hlo se to o stupínek vejš někam kolem 60 stupňů.. potom když sem se vratil k normálni jízdě, to znamená 120-130 na šestku po dálnici tak to zase spadlo.. Děje se to i když je venku kolen nuly.. prostě to na 90 nevyleze nikdy.. max někde kolem 65..
Napsal: 11 led 2017, 10:27
od Rayx
I novej termostat umí otvírat dřív než je třeba ... To chce pořádnej teploměr a termostat povařit v kastrolu a koukat, v kolika C se otevře. Když to porovnáš se starým, zjistíš, že sis možná pohoršil ...
Napsal: 11 led 2017, 14:09
od Woko_O
Se starym to delalo taky.. proto jsem ho menil.
Nehlede na to ze kdyby to byl špatnej termostat tak to v týhle zimě nemůže topit uplne normalne. To by to muselo bejt udelany nejak jinak.. jakoze topeni funguje nezavisle na velkym okruhu.. tak ze teplota motoru by byla furt 50 °C coz je snad i fyzicky nemozny..

Napsal: 11 led 2017, 14:13
od A6TDI
michalteplik píše:Volvo v70 2.5 tdi ael nastaveno 24 stupnu, pri minus13 po cca 6 km ohrato na provozni teplotu...
Ale musíš jet svižně.. kdybys jel do dvou tisíc tak nemáš šanci myslim si ..
Napsal: 11 led 2017, 14:45
od Rayx
Woko_O píše:45 km jízda - z toho 37km po dálnici.
Spodní hadice z motoru přes termostat do chladiče, teplá, ale ne horká, spíš do vlažna.
Dost km na zahřátí na provozku i při -9 bych řekl ...
Woko_O píše:Děje se to i když je venku kolen nuly.. prostě to na 90 nevyleze nikdy.. max někde kolem 65..
Tohle není normální, samozřejmě při mrazu se to bude ohřávat o to hůř. Pootevřeným termostatem chladíš přes velký okruh dřív než je třeba, ale pro výměník to zatím stačí aby ještě topil, to je jádro problému.
Pro BKC a spol
Termoregulátor chladicí kapaliny
❑ kontrola: termoregulátor ohřát ve vodní lázni
❑ počátek otvírání cca 87 °C
❑ plné otevření cca 102 °C
❑ zdvih min. 7mm
a nebo může být problém v namontování termostatu a nebo O kroužku a letí to kolem ...
Vyměnit O-kroužek.
– Očistit, resp. vyhladit těsnicí plochu pro O-kroužek.
– Vložit termoregulátor -3- s novým O-kroužkem -2- do
připojného hrdla -1-.
• Při vkládání musí být třmen termoregulátoru vodorovně, jak je
znázorněno na obrázku.
– Nakonec otočit termoregulátor o 90° (1/4 otáčky) ve směru
pohybu hodinových ručiček.

Napsal: 11 led 2017, 15:15
od Vici
PD je celkem úsporné.. moc odpadního tepla neprodukuje..
pokud v takové zimě topíš naplno, moc se nezahřeješ.. ideál je když má žhavky do vody.. a nebo PTC pak ti nějak zatopí...
Moje BST v -19 netopí moc ani s PTC a motor se hned tak nezahřeje..
Napsal: 11 led 2017, 17:08
od martinsidlo
michalteplik píše:Volvo v70 2.5 tdi ael nastaveno 24 stupnu, pri minus13 po cca 6 km ohrato na provozni teplotu...
Tohle auto je zařízený na jiné mrazy. -20°C je pro něj léto.