Stránka 5 z 7
Napsal: 20 dub 2019, 13:37
od mecKo
Good choice

Napsal: 20 dub 2019, 16:13
od NOVON
No teď jsem vynuloval palubák a neco najezdil svým stylem "na pohodu" a spotreba ukazuje 4.3 (pred tím) 4.6.
V kanále 015 je 0.4 l/h a tam drží.
Uvidím podle tankování,bo se mi to zdá po chipu nejak málo.
Napsal: 20 dub 2019, 16:38
od Source
Skús dať tých 4,2 a pri tejto hodnote by ti mal palubák ukazovať cca 0,5/0,6 na volnobeh a to by malo byť cca presne
Napsal: 20 dub 2019, 17:30
od NOVON
Source: No okamžitou mi to při stání na místě neukazuje,mám ještě předfacelift.
Napsal: 20 dub 2019, 17:53
od Source
NOVON píše:
V kanále 015 je 0.4 l/h a tam drží.
Tak pozri potom znova kanál 015
Napsal: 20 dub 2019, 18:13
od NOVON
Source: Ok..vždycky jsem si myslel,že ideální je u rotačky 0.4 l/h
Napsal: 20 dub 2019, 18:16
od Source
Neviem ako u AGR kedže je to starší motor ale na mojom ASV mi najpresnejšiu spotrebu ukazuje keď mám na volnobeh 0,6, ak sa bavíme teda o priemernej spotrebe, vtedy mi to ukazuje cca na 0,1 litra presne
Napsal: 20 dub 2019, 18:54
od Tomas.cz
NOVON píše:Tomas.cz: Tak ze původně tam byla jednotka 038 906 018 GM (rok 2000) a teď tam mám 038 906 018 AG
(rok 1997).
Nastavil jsem dávku na 3.4-3.6 mg (bylo tam 2.6 při zahřatem motoru) a už to nepoškubává v nízkých otáčkach.
A auto je které?
2000 nebo 1997, novější už bude mít klasickou váhu vzduchu, 1997 ještě systém Pierburg jako G3 třeba a bubíkový snímač polohy plynu nad pedálem, z plynu vede krátké lanko do bubínku kde je potenciometr.
Napsal: 20 dub 2019, 20:56
od NOVON
Tomas.cz: No auto je rok 2000..Znám rozdíly těch ročníků,nicméně ECU by měla být záměnná.
Napsal: 20 dub 2019, 20:59
od Tomas.cz
Což by vysvětlovalo ty zajímavé hodnoty váhy vzduchu.
Napsal: 20 dub 2019, 21:08
od NOVON
Tomas.cz píše:Což by vysvětlovalo ty zajímavé hodnoty váhy vzduchu.
Mno ale auto jede velice pěkně,tak si říkám,že kdyby padaly hodnoty pod požadavek,tak by to tak nejelo..
Furt právě nevím co se tam upravuje a přehrává,jestli to nesouvisí s tou úpravou.
Napsal: 21 dub 2019, 00:36
od Source
Tak očividne máš k dispozícii VCDS, takže pre viac informácii by bolo fajn spraviť log. alebo potnúť sem nejaké screenshoty tých hodnôt. Neviem či už na AGR sú kanály vo VCDS rovnako ako na novších TDI, ale ak áno tak potom 3,8,11 od 1500 do 4000 otáčok a to asi všetkých napovie viac
Napsal: 22 dub 2019, 18:46
od NOVON
Source: Jj,naloguju to až se k tomu dostanu

Nicmene bych tam tu jednotku rád nechal,bo odspodu to dost ožilo,ve vysokých ot nad 3500 mi přijde,že je to +- stejné.A taky v tom roce 97 jeste nebyl soft s dlouhými starty za tepla.
(Učelově na nové startery a baterky

)
Co jsem tam dal tu jednotku,tak zmizel problem s teplymi starty a startuje "na brnk" stejne tak jako okta,ze které se ta jednotka brala..
Napsal: 27 dub 2019, 21:16
od NOVON
Něco jsem tedy nalogoval,doufám,že se mi něco povedlo..no asi jen č.2
http://leteckaposta.cz/472561269
Napsal: 28 dub 2019, 11:23
od NOVON
Source píše:Tú dávku by som možno ešte mierne posunul tak na 4,2 - 4,4
Dal jsem to jak píšeš a škube to ješte více

Ta dávka mi skáče chvílema 3.2-4.4 mg