Výměna motoru 325tds za 525tds nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
už to je skoro hotovy to že to nejelo bylo turbo nešlo rele bylo zarezle ale mam v prdely hydroštely na vačce tak stejnak stim nemužu jezdit ale jsem rád že to sprvoznily prej to vubec nemělo jezdit elektrika byla celá přeházená čerpadlo bylo jine i vršek čarpadla i počitač byl jinej nic nesouhlasilo ale daly to do kupi ale musim vyměnit ty hydroštely ale vyšlo mě to i s hydrošteláma 62 tisic celá oprava ale kamarad si koupil fiata punto a delalyn mu zadni napravu a platil 73tisic
moje skype je Mira.B.M.W
tak co už to funguje?? teď jsem kuchal čerpadlo a pač jsem koupil na starší model tak jsem musel mazat kupovat jiné. JInak jsem zkoušel prohodit tu el. hlavu čerpadla a ze starýho modelu na nový to jde nasadit ale el. si nerozumí. Svítí kontrolka vstřiku a nechytne to. Když jsem připojil el. hlavu z novýho typu tak to šlo. Jinak čerpadlo se pak ještě musí doštelovat pokud byla ta el. hlava sundaná tak se musí povolit a malinko posouvat blíž, nebo dál od rozvodů. Ty díry pro šrouby jsou schválně oválné. Když je to moc tak to na volnoběh škube s celým motorem a když málo tak to ani nechytne. Já jsem to doladil do jemného škubání a pak jak jsem to celý dotáhl tak to přestalo, takže jde opravdu o setiny mm. Jinak nejlépy vymontovat a nechat sestavit na mašině ale to bude asi dost drahy. Já to udělal od oka a jde to. 

Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw