MIMOŇ BUDE!

akce a srazy dieselpoweráků

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

Flekyc: a válec navíc vydíš jako nevýhodu?
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

scream píše:Flekyc: a válec navíc vydíš jako nevýhodu?
ne, to jsem nerekl, spis mi slo o to, ze jsem se s tim jeste nesetkal (osobne) a byl jsem zvedavej. jasne, delalo se spoustu transporteru atd, ale z toho prubehu jsem nebyl nejakej odvazanej. jasny, ze hraje nej roli vaha, prave proto me zajimalo co to dela v ty G2.
taky by me zajimalo, kdyz zvolili novy PD V5 a zanedbam hmotnost motoru, jestli by v pohode dosahli stejneho nastaveni, zivotnosti, vykonu, kroutaku na klasicky rotacce 2,5V5 - tohle byl asi hlavni duvod, proc jsem se o to zacal bavit. taky otazka, jestli to postavili na seriovych strevech, nebo v tom maj majland jako SK.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Hlavnou vyhodou 2,5 TDI oproti 4 valcu je jeho objem. Asi bude platit stara mudrost, ze objem nicim nenahradis. V kazdom pripade klobuk dole pred polskym projektom. Velmi nas tesi, ze mame konecne rovnocenneho supera, oni namiesto urazok na forach sa radsej nasrali a postavili golfa. Aj ked poliaci to zobrali uz dost z tvrda a pravdepodobne budu mat o nedlho na viac. No Lupo je trochu odlisne. Stale ma komlet karoseriu, vsetky svetla, narazniky, seriove pneu. Jazdim sa s nim bezne aj po ceste, len toho roku nabehalo uz 10 000km. K zivotnosti nech sa vyjadruju iba ti, ktori uz videli Lupo nedokoncit nejake preteky. Lebo do teraz skoncilo kazde, na ktorych startovalo.
Golf uz naozaj nema nic s beznym autom, je to naozaj special, dokonca ma taku istu vahu ako Lupo a bude to len otazka casu,kedy porazi Lupo.
Nic na tom vsak nezmeni to, ze dva diesle boli najrychlejsie auta na mimonskych valkach 2008.
Budte preto vsetci hrdi, co jazdite na naftu a namiesto kritiky im vzdajte hold.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jednak bych chtel doplnit, ze se jedna o R5 nikoliv V5 - radovy, nikoliv "do V". Krome objemu musim zminit vse s tim souvisejici - delsi klika ma za nasledek i lepsi prostor pro vyvazeni.

Co se toho nasrani tyce, tak si musime uvedomit zakladni fakta - jednak kdyz ma clovek (skupina) sponzora (a oni maji), tak se hned ladi lepe. Dale (co je mi znamo) uzce spolupracuji s firmou, ktera se zabyva repasemi turbodmychadel a to se taky hned vybira lip. Neni nad to vyzkouset jich par na aute, nevhodne vratit a "viteze" nechat zrepasovat pripadne zodolnit. Nutnym a neoddiskutovatelnym faktem, ktery pokladam za vhodny ke zmineni je i fakt, ze Polsko je zdrojem kradenych nahradnich dilu (prevazne z CR, D a A), coz take nahrava ve prospech takovymto aktivitam.

Nicmene fakt, ktery nelze poprit je, ze nam ukazali, ze to kdyz na to jsou prostredky, tak to jde a hlavne (za nas za vsechny) to ukazali benzinakum - za coz jsme jim vramci "spolecne viry" vdecni ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ja nikoho neurazim, rekl jsem vyse ze to neni osobni a ze gratuluju, ale jak rekl Forest, je to vsechno o prachach. kdybych mel neomezene zdroje, taky bych postavil raketu vlastnima rukama, ale bohuzel realita je jina.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ladas píše:navíc bylo dobrý počasí na blbnutí poměrně chladno a vlhko obyčejně takhle v mimoni nejni ;)
No to jsem poznal na vlastní kůži v pátek ten mega slejvák co trval asi 15 minut než jsme došli do stanu tak na cestě 10cm vody a komplet durch.

Ale jinak sraz se vydařil a těší mě že diesely to na sprintech benálům dost nandavaj :D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tomas.cz píše:...
Proto je lepsi pujcit si karavan nebo si za "tezky prachy" zajistit (dostatecne dopredu) ubytovani v hotelu v Mimoni a okoli. Majitele kombiku maji vyhodu (noteeth) Treba ja po teto zkusenosti uvazuji o nejake pseudokonstrukci, diky ktere bych vyrovnal tu nerovnost mezi sklopenyma sedackama a kufrem - obcas jsem nucen spat v aute, takze by se mi to hodilo. Jo a samozrejme "strisku", kterou vzepru mezi otevrene okno aby mi tam nenaprselo ... ale tak na to je casu dostatek, nejdrive musim dodelat prace v motorovem prostoru ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Forest píše:
Tomas.cz píše:...
Proto je lepsi pujcit si karavan nebo si za "tezky prachy" zajistit (dostatecne dopredu) ubytovani v hotelu v Mimoni a okoli. Majitele kombiku maji vyhodu (noteeth) Treba ja po teto zkusenosti uvazuji o nejake pseudokonstrukci, diky ktere bych vyrovnal tu nerovnost mezi sklopenyma sedackama a kufrem - obcas jsem nucen spat v aute, takze by se mi to hodilo. Jo a samozrejme "strisku", kterou vzepru mezi otevrene okno aby mi tam nenaprselo ... ale tak na to je casu dostatek, nejdrive musim dodelat prace v motorovem prostoru ;)
forest, ked myslis,ze robotnicka ubytovna v Mimoni za 150KC je vysostou zbohatlikov,tak ti to vyvraciat nejdem. No my to mame 900km z domu a niekde sa treba aj osprchovat a najest. Cestovali sme celu noc 7 osob v aute, aby bola cesta lacnejsia. My nie sme ziadny bohaci, ja som zacinal z nuly, svoj prvy programator som si kupoval na splatky, myslim si, ze taketo reci nie su na mieste.
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 27 srp 2008, 13:34, celkem upraveno 1 x.
Madmin
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 úno 2008, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Madmin »

PROFITUNER: ja se ti divim ze mas silu vubec reagovat
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

to profituner: V tom Lupu si sprintoval ty?
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Tomas.cz píše:to profituner: V tom Lupu si sprintoval ty?
ako ho poznam urcite ano... ;) ale este k tym silnym reciam o tom ze za peniaze postavim aj raketu...zober si F1 ... kolko rokov mala toyota najvyssi rozpocet(tusim 400 melonov dolarov) a co dosiahla?absolutne nič...vysledky ako 50 melonovy rozpocet posledneho teamu...a profituner ozaj zacinal od nuly,poznam ho uz dlhsie...len tu si vela ludi mysli ze ma neobmedzeny rozpocet... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Forest píše:
Bóďa píše:Já bych byl spíš pro spešl soupeře. :D
Třeba byl v tom G2 V10TDI (noteeth), protože nechtěl otevřít kapotu...
A motor měl správně na požádání soupeře ( kteréhokoliv ) ukázat.
Nikoliv, 2,5R5 TDI PD nitro ... njn, to se to ladi z beztak kradenych dilu :x
Jinak nevim, zda by to melo byt za pozadani soupere. Podle me by to melo byt na pozadani poradatele (aby overil, ze do dane kategorie patri). Jako pokud bych mel v budoucnu nekomu ukazovat svuj motorovy prostor, tak to to radeji zadekluju - nemam rad cumily a kopirovace. A pokud by tim cumilem mel byt Cajicek, tak to radeji odstoupim.
Tak to by mě teda zajímalo, proč na ty srazy jezdíš, resp. proč jsi byl v Mimoni? To jsi tam jel na cukrovou vatu, nebo ???????
Já měl vždy za to, že amatérští ladiči si rádi vymění své zkušenosti a ukáží svůj motorovej prostor, teda většinou tomu tak je.
Jinak k tomu vyrovnání podlahy (i když bych asi neměl radit, aby to někdo neokoukal) tak stačí dvojitá podlaha v kufru a máš letiště.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

PROFITUNER píše:...
Pokud ji sezenes 2 mesice pred konanim Mimone (kdy neni jasne, ze bude), tak jsi dobry, protoze jakmile je Mimon, vse v sirokem a dalekem okoli je vse dopredu zamluvene nebo drahe (500+ za noc povazuji za drahe).
Kornout píše:...
Naivni jak stara panna ... ale spis si myslim, ze to hrajes jen aby ses mohl nekde "inspirovat", protoze s casem 15,578 to chce.

Tohle moc dobre znam - clovek utrati hodne usili, casu a financi na to, aby to vyladil (pricemz prozkouma vsechny v uvahu pripadajici slepe ulicky) aby vyrovnal vahovy rozdil vykonem a pak prijde nejaky floutek (neber osobne) a vysledek okopiruje do sveho lehkeho auta a pak se jeste vysmiva ... ne dekuji o toto opravdu nemam zajem.

Ja mam auto, ktere vazi bez par kg 1,5tuny, vzdy jsem to bral jako sprinty "jinak seriovych" automobilu a vzdy mi slo o vylepseni plne pouzitelneho vozu pro beznou dopravu ... takze kdyz uz bych prisel s necim, co by alespon trochu konkurovalo tem odlehcenym mrcham (nerikam, ze by je to porazelo) tak to rozhodne nikomu ukazovat nebudu, protoze bych byl sam proti sobe.
A komu se to nelibi at si ... :P ... ostatne zde nazorny priklad - mel jsem tam minimalne o 30koni vice a co mi to bylo platne? (rofl)

Co se tyce te rady tak presne tak jsem to zamyslel ... takze jsi mi jen potvrdil spravny smer, diky.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Ježíš, to je natočený z Airbusu!!! Udělal si mi radost! ;)
Musel jsem kvůli natáčení hned po rozjezdu trochu zvolnit. (noteeth)
Nemáš taky to "nešťastné" video z HSM, jak mi motor vcucnul turbo? :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Akce/Srazy“