MIMOŇ BUDE!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ne, to jsem nerekl, spis mi slo o to, ze jsem se s tim jeste nesetkal (osobne) a byl jsem zvedavej. jasne, delalo se spoustu transporteru atd, ale z toho prubehu jsem nebyl nejakej odvazanej. jasny, ze hraje nej roli vaha, prave proto me zajimalo co to dela v ty G2.scream píše:Flekyc: a válec navíc vydíš jako nevýhodu?
taky by me zajimalo, kdyz zvolili novy PD V5 a zanedbam hmotnost motoru, jestli by v pohode dosahli stejneho nastaveni, zivotnosti, vykonu, kroutaku na klasicky rotacce 2,5V5 - tohle byl asi hlavni duvod, proc jsem se o to zacal bavit. taky otazka, jestli to postavili na seriovych strevech, nebo v tom maj majland jako SK.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Hlavnou vyhodou 2,5 TDI oproti 4 valcu je jeho objem. Asi bude platit stara mudrost, ze objem nicim nenahradis. V kazdom pripade klobuk dole pred polskym projektom. Velmi nas tesi, ze mame konecne rovnocenneho supera, oni namiesto urazok na forach sa radsej nasrali a postavili golfa. Aj ked poliaci to zobrali uz dost z tvrda a pravdepodobne budu mat o nedlho na viac. No Lupo je trochu odlisne. Stale ma komlet karoseriu, vsetky svetla, narazniky, seriove pneu. Jazdim sa s nim bezne aj po ceste, len toho roku nabehalo uz 10 000km. K zivotnosti nech sa vyjadruju iba ti, ktori uz videli Lupo nedokoncit nejake preteky. Lebo do teraz skoncilo kazde, na ktorych startovalo.
Golf uz naozaj nema nic s beznym autom, je to naozaj special, dokonca ma taku istu vahu ako Lupo a bude to len otazka casu,kedy porazi Lupo.
Nic na tom vsak nezmeni to, ze dva diesle boli najrychlejsie auta na mimonskych valkach 2008.
Budte preto vsetci hrdi, co jazdite na naftu a namiesto kritiky im vzdajte hold.
Golf uz naozaj nema nic s beznym autom, je to naozaj special, dokonca ma taku istu vahu ako Lupo a bude to len otazka casu,kedy porazi Lupo.
Nic na tom vsak nezmeni to, ze dva diesle boli najrychlejsie auta na mimonskych valkach 2008.
Budte preto vsetci hrdi, co jazdite na naftu a namiesto kritiky im vzdajte hold.
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jednak bych chtel doplnit, ze se jedna o R5 nikoliv V5 - radovy, nikoliv "do V". Krome objemu musim zminit vse s tim souvisejici - delsi klika ma za nasledek i lepsi prostor pro vyvazeni.
Co se toho nasrani tyce, tak si musime uvedomit zakladni fakta - jednak kdyz ma clovek (skupina) sponzora (a oni maji), tak se hned ladi lepe. Dale (co je mi znamo) uzce spolupracuji s firmou, ktera se zabyva repasemi turbodmychadel a to se taky hned vybira lip. Neni nad to vyzkouset jich par na aute, nevhodne vratit a "viteze" nechat zrepasovat pripadne zodolnit. Nutnym a neoddiskutovatelnym faktem, ktery pokladam za vhodny ke zmineni je i fakt, ze Polsko je zdrojem kradenych nahradnich dilu (prevazne z CR, D a A), coz take nahrava ve prospech takovymto aktivitam.
Nicmene fakt, ktery nelze poprit je, ze nam ukazali, ze to kdyz na to jsou prostredky, tak to jde a hlavne (za nas za vsechny) to ukazali benzinakum - za coz jsme jim vramci "spolecne viry" vdecni
Co se toho nasrani tyce, tak si musime uvedomit zakladni fakta - jednak kdyz ma clovek (skupina) sponzora (a oni maji), tak se hned ladi lepe. Dale (co je mi znamo) uzce spolupracuji s firmou, ktera se zabyva repasemi turbodmychadel a to se taky hned vybira lip. Neni nad to vyzkouset jich par na aute, nevhodne vratit a "viteze" nechat zrepasovat pripadne zodolnit. Nutnym a neoddiskutovatelnym faktem, ktery pokladam za vhodny ke zmineni je i fakt, ze Polsko je zdrojem kradenych nahradnich dilu (prevazne z CR, D a A), coz take nahrava ve prospech takovymto aktivitam.
Nicmene fakt, ktery nelze poprit je, ze nam ukazali, ze to kdyz na to jsou prostredky, tak to jde a hlavne (za nas za vsechny) to ukazali benzinakum - za coz jsme jim vramci "spolecne viry" vdecni
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
ja nikoho neurazim, rekl jsem vyse ze to neni osobni a ze gratuluju, ale jak rekl Forest, je to vsechno o prachach. kdybych mel neomezene zdroje, taky bych postavil raketu vlastnima rukama, ale bohuzel realita je jina.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
No to jsem poznal na vlastní kůži v pátek ten mega slejvák co trval asi 15 minut než jsme došli do stanu tak na cestě 10cm vody a komplet durch.Ladas píše:navíc bylo dobrý počasí na blbnutí poměrně chladno a vlhko obyčejně takhle v mimoni nejni
Ale jinak sraz se vydařil a těší mě že diesely to na sprintech benálům dost nandavaj
ještě nějaký 2 videa
http://www.youtube.com/watch?v=zpuV7AjyQCo
http://www.youtube.com/watch?v=ahj4j1UyEx8
http://www.youtube.com/watch?v=zpuV7AjyQCo
http://www.youtube.com/watch?v=ahj4j1UyEx8
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Proto je lepsi pujcit si karavan nebo si za "tezky prachy" zajistit (dostatecne dopredu) ubytovani v hotelu v Mimoni a okoli. Majitele kombiku maji vyhoduTomas.cz píše:...
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
forest, ked myslis,ze robotnicka ubytovna v Mimoni za 150KC je vysostou zbohatlikov,tak ti to vyvraciat nejdem. No my to mame 900km z domu a niekde sa treba aj osprchovat a najest. Cestovali sme celu noc 7 osob v aute, aby bola cesta lacnejsia. My nie sme ziadny bohaci, ja som zacinal z nuly, svoj prvy programator som si kupoval na splatky, myslim si, ze taketo reci nie su na mieste.Forest píše:Proto je lepsi pujcit si karavan nebo si za "tezky prachy" zajistit (dostatecne dopredu) ubytovani v hotelu v Mimoni a okoli. Majitele kombiku maji vyhoduTomas.cz píše:...Treba ja po teto zkusenosti uvazuji o nejake pseudokonstrukci, diky ktere bych vyrovnal tu nerovnost mezi sklopenyma sedackama a kufrem - obcas jsem nucen spat v aute, takze by se mi to hodilo. Jo a samozrejme "strisku", kterou vzepru mezi otevrene okno aby mi tam nenaprselo ... ale tak na to je casu dostatek, nejdrive musim dodelat prace v motorovem prostoru
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 27 srp 2008, 13:34, celkem upraveno 1 x.
ako ho poznam urcite ano...Tomas.cz píše:to profituner: V tom Lupu si sprintoval ty?
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Tak to by mě teda zajímalo, proč na ty srazy jezdíš, resp. proč jsi byl v Mimoni? To jsi tam jel na cukrovou vatu, nebo ???????Forest píše:Nikoliv, 2,5R5 TDI PD nitro ... njn, to se to ladi z beztak kradenych diluBóďa píše:Já bych byl spíš pro spešl soupeře.![]()
Třeba byl v tom G2 V10TDI, protože nechtěl otevřít kapotu...
A motor měl správně na požádání soupeře ( kteréhokoliv ) ukázat.![]()
Jinak nevim, zda by to melo byt za pozadani soupere. Podle me by to melo byt na pozadani poradatele (aby overil, ze do dane kategorie patri). Jako pokud bych mel v budoucnu nekomu ukazovat svuj motorovy prostor, tak to to radeji zadekluju - nemam rad cumily a kopirovace. A pokud by tim cumilem mel byt Cajicek, tak to radeji odstoupim.
Já měl vždy za to, že amatérští ladiči si rádi vymění své zkušenosti a ukáží svůj motorovej prostor, teda většinou tomu tak je.
Jinak k tomu vyrovnání podlahy (i když bych asi neměl radit, aby to někdo neokoukal) tak stačí dvojitá podlaha v kufru a máš letiště.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pokud ji sezenes 2 mesice pred konanim Mimone (kdy neni jasne, ze bude), tak jsi dobry, protoze jakmile je Mimon, vse v sirokem a dalekem okoli je vse dopredu zamluvene nebo drahe (500+ za noc povazuji za drahe).PROFITUNER píše:...
Naivni jak stara panna ... ale spis si myslim, ze to hrajes jen aby ses mohl nekde "inspirovat", protoze s casem 15,578 to chce.Kornout píše:...
Tohle moc dobre znam - clovek utrati hodne usili, casu a financi na to, aby to vyladil (pricemz prozkouma vsechny v uvahu pripadajici slepe ulicky) aby vyrovnal vahovy rozdil vykonem a pak prijde nejaky floutek (neber osobne) a vysledek okopiruje do sveho lehkeho auta a pak se jeste vysmiva ... ne dekuji o toto opravdu nemam zajem.
Ja mam auto, ktere vazi bez par kg 1,5tuny, vzdy jsem to bral jako sprinty "jinak seriovych" automobilu a vzdy mi slo o vylepseni plne pouzitelneho vozu pro beznou dopravu ... takze kdyz uz bych prisel s necim, co by alespon trochu konkurovalo tem odlehcenym mrcham (nerikam, ze by je to porazelo) tak to rozhodne nikomu ukazovat nebudu, protoze bych byl sam proti sobe.
A komu se to nelibi at si ...
Co se tyce te rady tak presne tak jsem to zamyslel ... takze jsi mi jen potvrdil spravny smer, diky.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)