Tuning sraz Milovice 12. - 14. září 2008 Setkání mistrů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- HANZTD
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 284
- Registrován: 24 črc 2008, 13:09
- Bydliště: ÚSTI NAD LABEM - ČR
- Kontaktovat uživatele:
[/b]TAK DU NA TO
PO TOM CO SE TU NAPSALO A NA DRUHÉ STRANĚ PŘEČETLO,SE SAMOZŘEJMĚ TAKÉ NĚCO SEMLELO.
A TADY JE REAKCE NEBO VÝSLEDEK JAK KDO CHCE!!!!PO VÝŠE ZMÍNĚNÉM ROZVÍŘENÍ PRACHU SE USKUTEČNIL DLOUZE DLOUHÝ TEL. HOVOR MEZI REESHOU DP A ČAJÍČKEM TD,,V HOVORU SE ROZEBRALO KDE CO A TO PODSTATNY JE TO ,ŽE SE MEZI SEBOU DA KOMUNIKOVAT I JAKO SLUŠNÍ LIDÉ,TO MĚ OSOBNĚ TĚŠÍ,PO TOMTO ZJIŠTĚNÍ SE DAL ROZEBÍRAL VZNIKLEJ PROBLÉM S TIM KDO MĚL A NEMĚL V MILOVICÍCH NITRO,,ČAJÍČEK V MILOVICÍCH NITRO NEMĚL!!!!A NEPOUŽIL HO UŽ ANI V MIMONI,TAM BYLA FABKA NAD HROBEM,TAKY LEHCE ZMÍNĚNY PROBLEM SE ČTVRTOU DRAHOU,,NEBYL TO ŽADNEJ ÚMYSL ANI NASCHVAL SMĚREM K DP OD TD,AKORAT NEPŘIŠEL ŽADNEJ PODNĚT K TOMU ABY SE DRAHA PROSTŘÍDALA,,VÝSLEDEK VŠE VYSVĚTLENO,,, A PAK TO UŽ NEBYLO DALEKO K DEBATĚ O DĚLENÍ DIESELOVÉ KATEGORIE S POUŽITIM NITRA, BEZ NITRA,, VYKUCHANY AUTO, A VŠE OKOLO.ZA TD SE DA JEDNOZNAČNĚ ŘÍCT ŽE ČAJÍČEK PŘEDLOŽÍ NAVRH NA DĚLENÍ KATEGORIE POŘADATELUM SRAZÚ,ZATIM TO JE PRVNÍ VLAŠTOVKA ALE I KDYŽ BUDE ZIMA TAK VYLÍTNE Z HNÍZDA!!!!!!!S TIM OVŠEM SOUVISÍ I TO JAK TO BUDE KONTROLOVATELNY,PROKAZATELNY ATD...A KDO TO BUDE KONTROLOVAT,,BUDE TO POTŘEBA?? NEBO BUDETE VŠICHNI FÉROVÍ A PŘIZNÁTE DOPŘEDU ŽE JEDETE NITRO NEBO BUDETE TAJIT A POJEDETE PŘÍPADNĚ JINOU KATEGORII????BYL BYCH PRO FÉROVOST TAK NEBO TAK DO DNEŠKA MI NAŠE NAFTOVA SKUPINA PŘIPADÁ NEJFÉROVĚJŠÍ AT SE DĚJE CO SE DĚJE!!!!
K TOMUTO ČLANKU SEM BYL ZPLNOMOCNĚN Z OBOU STRAN TAKŽE SNAD TO NIKOMU NEPŘINESE NĚJAKOU OSOBNÍ KŘIVDU,NENI TO VYMYŠLENÝ ,URČITĚ SEM NĚCO ZAPOMĚL TAK SORÁČ CHLAPY
HANZ TURBODEVILS
PO TOM CO SE TU NAPSALO A NA DRUHÉ STRANĚ PŘEČETLO,SE SAMOZŘEJMĚ TAKÉ NĚCO SEMLELO.
A TADY JE REAKCE NEBO VÝSLEDEK JAK KDO CHCE!!!!PO VÝŠE ZMÍNĚNÉM ROZVÍŘENÍ PRACHU SE USKUTEČNIL DLOUZE DLOUHÝ TEL. HOVOR MEZI REESHOU DP A ČAJÍČKEM TD,,V HOVORU SE ROZEBRALO KDE CO A TO PODSTATNY JE TO ,ŽE SE MEZI SEBOU DA KOMUNIKOVAT I JAKO SLUŠNÍ LIDÉ,TO MĚ OSOBNĚ TĚŠÍ,PO TOMTO ZJIŠTĚNÍ SE DAL ROZEBÍRAL VZNIKLEJ PROBLÉM S TIM KDO MĚL A NEMĚL V MILOVICÍCH NITRO,,ČAJÍČEK V MILOVICÍCH NITRO NEMĚL!!!!A NEPOUŽIL HO UŽ ANI V MIMONI,TAM BYLA FABKA NAD HROBEM,TAKY LEHCE ZMÍNĚNY PROBLEM SE ČTVRTOU DRAHOU,,NEBYL TO ŽADNEJ ÚMYSL ANI NASCHVAL SMĚREM K DP OD TD,AKORAT NEPŘIŠEL ŽADNEJ PODNĚT K TOMU ABY SE DRAHA PROSTŘÍDALA,,VÝSLEDEK VŠE VYSVĚTLENO,,, A PAK TO UŽ NEBYLO DALEKO K DEBATĚ O DĚLENÍ DIESELOVÉ KATEGORIE S POUŽITIM NITRA, BEZ NITRA,, VYKUCHANY AUTO, A VŠE OKOLO.ZA TD SE DA JEDNOZNAČNĚ ŘÍCT ŽE ČAJÍČEK PŘEDLOŽÍ NAVRH NA DĚLENÍ KATEGORIE POŘADATELUM SRAZÚ,ZATIM TO JE PRVNÍ VLAŠTOVKA ALE I KDYŽ BUDE ZIMA TAK VYLÍTNE Z HNÍZDA!!!!!!!S TIM OVŠEM SOUVISÍ I TO JAK TO BUDE KONTROLOVATELNY,PROKAZATELNY ATD...A KDO TO BUDE KONTROLOVAT,,BUDE TO POTŘEBA?? NEBO BUDETE VŠICHNI FÉROVÍ A PŘIZNÁTE DOPŘEDU ŽE JEDETE NITRO NEBO BUDETE TAJIT A POJEDETE PŘÍPADNĚ JINOU KATEGORII????BYL BYCH PRO FÉROVOST TAK NEBO TAK DO DNEŠKA MI NAŠE NAFTOVA SKUPINA PŘIPADÁ NEJFÉROVĚJŠÍ AT SE DĚJE CO SE DĚJE!!!!
K TOMUTO ČLANKU SEM BYL ZPLNOMOCNĚN Z OBOU STRAN TAKŽE SNAD TO NIKOMU NEPŘINESE NĚJAKOU OSOBNÍ KŘIVDU,NENI TO VYMYŠLENÝ ,URČITĚ SEM NĚCO ZAPOMĚL TAK SORÁČ CHLAPY
HANZ TURBODEVILS
Naposledy upravil(a) HANZTD dne 16 zář 2008, 11:01, celkem upraveno 1 x.
ty mrchoDukes píše:Já nevim, proč je na tvým autě červený flekLusťa píše:No tak kde je sakra ted Dukes,aby nám to objasnil???????To by si měl vědět Ty ne?
Asi jezdíš jako prase...![]()

Půjčil jsem mu svojí káru a tohle byl pro mě jasnej důkaz,že s ní nezacházel, jak se sluší a patří. Chudák golík

Označili ho jako neposlušného řidiče

Ahoj Hanzi a všichni.Myslím si že o kontrolu se bát nemusíš.Když si přečteš pokyny pro jezdce účastnící se dynamických soutěží tak je tam jasně napsáno,že jezdec musí umožnit prohlídku vozu soupeřům s kterými jel ve stejné třídě opak znamená diskvalifikaci.Když jsem byl v Trenčíně tak Lupo když jelo bez nitra měl ho vyndaný z vozu a leželo u nich u stanu a každému na požádání ochotně otevřel kapotu.Já stím samozřejmě také nemám problém a ten co nemá co skrývat asi také ne.
Jinak sraz byl super a organizace sprintů prostě báseň,hned vidíš jak na tom jseš a ne jako jinde kde jezdí všechny kategorie dohromady.
Jinak sraz byl super a organizace sprintů prostě báseň,hned vidíš jak na tom jseš a ne jako jinde kde jezdí všechny kategorie dohromady.
hezka prvni vlastovka za to diky cajdovi(a ostatnim)....ale kazdopadne by to chtelo vlastovek mnohem vic protoze jak rika ladas lidi budou brecet porad a je to fakt. O ferovosti se da asi dlouho polemizovat ve spouste pravidel srazu je psano o tom ze pokud ma vozidlo zmeneny nahon patri do specialu a nevsim sem si ze by fabie nebo honda crx byli nekdy v serii 4x4 a proc to tak teda neni ve specialech jak urcuji pravidla? nechapu ale me to je bez tak jedno ja se rad podivam jak sprintite z poza plotu....HANZTD píše:[/b]TAK DU NA TO
PO TOM CO SE TU NAPSALO A NA DRUHÉ STRANĚ PŘEČETLO,SE SAMOZŘEJMĚ TAKÉ NĚCO SEMLELO.
A TADY JE REAKCE NEBO VÝSLEDEK JAK KDO CHCE!!!!PO VÝŠE ZMÍNĚNÉM ROZVÍŘENÍ PRACHU SE USKUTEČNIL DLOUZE DLOUHÝ TEL. HOVOR MEZI REESHOU DP A ČAJÍČKEM TD,,V HOVORU SE ROZEBRALO KDE CO A TO PODSTATNY JE TO ,ŽE SE MEZI SEBOU DA KOMUNIKOVAT I JAKO SLUŠNÍ LIDÉ,TO MĚ OSOBNĚ TĚŠÍ,PO TOMTO ZJIŠTĚNÍ SE DAL ROZEBÝRAL VZNIKLEJ PROBLÉM S TIM KDO MĚL A NEMĚL V MILOVICÍCH NITRO,,ČAJÍČEK V MILOVICÍCH NITRO NEMĚL!!!!A NEPOUŽIL HO UŽ ANI V MIMONI,TAM BYLA FABKA NAD HROBEM,TAKY LEHCE ZMÍNĚNY PROBLEM SE ČTVRTOU DRAHOU,,NEBYL TO ŽADNEJ ÚMYSL ANI NASCHVAL SMĚREK DP OD TD,AKORAT NEPŘIŠEL ŽADNEJ PODNĚT K TOMU ABY SE DRAHA PROSTŘÍDALA,,VÝSLEDEK VŠE VYSVĚTLENO,,, A PAK TO UŽ NEBYLO DALEKO K DEBATĚ O DĚLENÍ DIESLOVÉ KATEGORIE S POUŽITIM NITRA, BEZ NITRA,, VYKUCHANY AUTO, A VŠE OKOLO.ZA TD SE DA JEDNOZNAČNĚ ŘÍCT ŽE ČAJÍČEK PŘEDLOŽÍ NAVRH NA DĚLENÍ KATEGORIE POŘADATELUM SRAZÚ,ZATIM TO JE PRVNÍ VLAŠTOVKA ALE I KDYŽ BUDE ZIMA TAK VYLÍTNE Z HNÍZDA!!!!!!!S TIM OVŠEM SOUVYSÍ I TO JAK TO BUDE KONTROLOVATELNY,PROKAZATELNY ATD...A KDO TO BUDE KONTROLOVAT,,BUDE TO POTŘEBA?? NEBO BUDETE VŠICHNI FÉROVÍ A PŘIZNÁTE DOPŘEDU ŽE JEDETE NITRO NEBO BUDETE TAJIT A POJEDETE PŘÍPADNĚ JINOU KATEGORII????BYL BYCH PRO FÉROVOST TAK NEBO TAK DO DNEŠKA MI NAŠE NAFTOVA SKUPINA PŘIPADÁ NEJFÉROVĚJŠÍ AT SE DĚJE CO SE DĚJE!!!!
K TOMUTO ČLANKU SEM BYL ZPLNOMOCNĚN Z OBOU STRAN TAKŽE SNAD TO NIKOMU NEPŘINESE NĚJAKOU OSOBNÍ KŘIVDU,NENI TO VYMYŠLENÝ ,URČITĚ SEM NĚCO ZAPOMĚL TAK SORÁČ CHLAPY
HANZ TURBODEVILS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dovol mi par pripominek:HANZTD píše:...
1. libi se mi, ze konecne doslo k rozumnemu jednani ze strany Cajicka, protoze ze strany Reeshana neni myslim si treba cokoliv menit, protoze jak ho znam (a to ho znam myslim dostatecnou dobu), tak nikdy nemel problem s chovanim, primym jednanim a rozhodne nikdy nikomu nevyhrozoval ... coz se vasi strany netyka
2. nevim, zda na vasich strankach, ale tady je zdejsi osazenstvo zvykle psat malym pismem (vyjma nazvu, oznaceni a pocatku vet) a naprosta vetsina z nich umi formatovat svuj text
3. kdyz uz delas takove zasadni prohlaseni, zkus prosim Te priste Word s kontrolou pravopisu ... ono takoveho "sekundarni znaky v textu" maji vliv na verohodnost pisatele (treba u mvoleska to naprosto odrazi jeho profil)
4. co se ferovosti tyce, tak myslim si, ze hlavnim zdrojem neferoveho pristupu je vase strana, takze proc to zminujes? nechtel jsi snad napsat neco ve smyslu, ze "by mela byt ode dneska nejferovejsi"? ze se zrikate svych mafianskych praktik a budete se snazit k tomu pristupovat ponekud sportovneji?
Takze pokud je toto prohlaseni ve smyslu "pojdme se odted vsichni chovat slusne", tak proc ne ... pro nas to problem myslim si, ze neni protoze my na svem chovani nemame co menit
A co kdyz ma co skryvat - ne nitro, ale technicke reseni, ktere ho stalo mesice vyvoje? Co by to bylo za konkurenci, kdyz by nekdo prisel s urcitym rekneme revolucnim technickym resenim, ktere by mu poskytlo konkurencni vyhodu (nemluvim o nitru) a mel by to kazdymu ukazovat - co by to bylo za konkurenci? Zdrava konkurence podle me jde ruku v ruce s vyse zminovanou ferovosti - myslim si, ze je fer, ze clovek, kterej vyviji celou zimu a s necim prijde, tak ma pravo si sveho vysledku uzit aniz by o tom musel nekomu davat vedet (vyjma poradatele).Pikaso píše: a ten co nemá co skrývat asi také ne
Myslim si, ze od toho je tam nestranny a duveryhodny poradatel, ktery by mel ke sve funkci pristupovat nestranne a mel by prohlidkou zajistit odpovedi na otazku tykajici se umisteni do vhodne kategorie - nic vic nic min.
Asi se ptate, proc tak zamitavy postoj z me strany? Duvodem je prohlaseni jednoho ucastniku sprintu v Mimoni, ktery bez okolku prohlasil neco ve smyslu: "Vis, ja nemam potrebu neco vyvijet, protoze na to nemam cas, ani chut natoz penize. Ja si pockam az nekdo s necim prijde a pak vymyslim jen to, jak to vyresit u me v aute." Do te doby jsem to vicemene bral jako "jsme jeden spolek musime si navzajem pomahat", ale timhle prohlasenim me proste dostal a uvedomil jsem si, ze mezi nami jsou i vycurani paraziti. Na jednu stranu chapu, ze je to pro nej nejpohodlnejsi a nejlevnejsi reseni, nicmene ja osobne to vnimam tak, ze to neni fer vuci tomu, ktery do toho vrazil chut, penize a hlavne cas zatimco ten druhy si nekde uzival.
Naposledy upravil(a) Forest dne 16 zář 2008, 10:41, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ctyrkolku (pokud by se rozlisovalo, coz pokladam za nesmysl), tak pozna kazdy, staci se sehnout pod auto. Co se nitra tyce, tak mrkne na komplet sani, jestli tam je nekde nejaky vstup (nezamenitelny s vystupem na budik), pripadne do kufru nebo k rezerve a uvidi, jestli tam ma nebo nema bombu. Neocekavam, ze nekdo bude tak "dumyslnej", ze bude bombu cpat nekam na rekneme alternativni mista, odkud by se mu hur vyndavala.Pikaso píše:...
A co se tyce kategorii, tak si myslim, ze pokud by to nevyslo, tak neni prece problem navrhnout si a odhlasovat kategorie zde (na foru) a podle toho si delat zebricky sami. Pokud jde nekomu o pohary vice, nezli o moralni a objektivni vitezstvi, pak ho uprimne lituju.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Osobne si myslim, ze by nebylo od veci pokusit se o vzajemne porozumeni, toleranci a v necem i soucinnost. Musi samozrejme vymizet nejen otevrena nenavist, ale i drobne "klukoviny" jako je (na startu sprintu k nasrani) strhavani konkurencni reklamy mocí s pozice poradatele. Takove "drobnosti" jiste pak ovlivnuji mineni a nazory ostatnich. Vsem nam jde jiste o propagaci prave dieselovych aut, cili ten stycny bod tu je.
Je videt, ze kazdemu jde po velkem usili o odmenu ve forme poharu, ja osobne si myslim, ze by zcela stacila kontrola u trech prvnich ihned po ukonceni merenych jizd, kdy uz je jasne, kdo bude na bedne a to poverenym komisarem.
Vzdyt na sraze je tolik ucastniku, ze startujici jsou pod stalym dohledem predevsim konkurence a nejaka demontaz nitra neni prakticky mozna.
Je-li zarizeni namontovano, nezajem, zda ma v bombe nitro, ci ne. A to nemluvim o 4x4.
Je videt, ze kazdemu jde po velkem usili o odmenu ve forme poharu, ja osobne si myslim, ze by zcela stacila kontrola u trech prvnich ihned po ukonceni merenych jizd, kdy uz je jasne, kdo bude na bedne a to poverenym komisarem.
Vzdyt na sraze je tolik ucastniku, ze startujici jsou pod stalym dohledem predevsim konkurence a nejaka demontaz nitra neni prakticky mozna.
Je-li zarizeni namontovano, nezajem, zda ma v bombe nitro, ci ne. A to nemluvim o 4x4.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nevim, jsem jine povahy - dle meho nazoru kdyzdva "stejni" souperi s rozdilem, ze jeden ma vyhozene sedacky, predni vyztuhu, rezervu atd. a druhy jede v "plne polni" nejsou stejni. Ja jsem vzdy bral tyto amaterske zavody jako porovnani seriovych vozu kde k vitezstvi slouzi know-how a vykon z toho vyplyvajici, ktery si zaslouzi posleze uznani.Pikaso píše:...
Nicmene, zvrhlo se to v neco, co uz ma se seriovymi vozy pramalo spolecneho a pak lidi, kteri k tomu pristupuji stejnym (rekneme zastaralym) zpusobem nemaji na startu co delat, protoze ikdyby meli vykon sebevetsi (vramci jejich moznosti), je jim to pramalo platne.
Dnes vyhravaji vykuchane ctyrkolky s nitrem - co to ma s beznym provozem spolecneho? Nitro ma vramci provozu omezenou reprodukovatelnost a kdyz to nekam napali, bude posadka rada, ze prezije - co ma toto spolecneho s puvodnim zamerem soupereni "jinak stejnych silnicnich vozu vyhovujicich bezpecnosti silnicniho provozu"?
Byl bych nerad, abych se zde docetl neco o tom, ze zde narikam nebo brecim. Prosim, berte muj prispevek jako poukaz na puvodni myslenku takovychto zavodu.
2Venca: Naprosty souhlas, jen snad jedine - demontaz nitra neni problem, protoze staci, aby se odmontovala lahev (pred ocima komisare) a nevidim v tom problem. Prece nebudu kvuli jednem sprintum odmontovavat cely kit

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jen tolik, zatím se mi nestalo, že by v kategorii nafta někdo říkal, že nitro nejel a jel na něj, ať to bylo Chpifórum, DP, nebo Turbodevils.
Jinak taková zdravá rivalita je na místě a to včetně vyjadřování názorů, bez toho by to taky nebylo ono.
To Forest, asi by nebylo od věci být konkrétní, ono něco okoukat a udělat taky není jedna věc, záleží co, pokud je to taková klasická sestava, jako má většina lidí, tak tam asi není co řešit a co vymíšlet, u nákladných úprav je to o něčem jiném, otázkou jak to ten ? myslel.
Jo a to že někdo píše tak jak mu to padne pod ruku, to bych neřešil, já osobně jsem na češtinu tele (občas tu jsou perličky, to je fakt) a není to tu fórum českého pravopisu, tak buďme tolerantní. Popř. pošli dotyčnému SZ, ať si to opraví.
Jinak na diesly nedám dopustit i kdyby trakaře padaly.
Jinak taková zdravá rivalita je na místě a to včetně vyjadřování názorů, bez toho by to taky nebylo ono.
To Forest, asi by nebylo od věci být konkrétní, ono něco okoukat a udělat taky není jedna věc, záleží co, pokud je to taková klasická sestava, jako má většina lidí, tak tam asi není co řešit a co vymíšlet, u nákladných úprav je to o něčem jiném, otázkou jak to ten ? myslel.
Jo a to že někdo píše tak jak mu to padne pod ruku, to bych neřešil, já osobně jsem na češtinu tele (občas tu jsou perličky, to je fakt) a není to tu fórum českého pravopisu, tak buďme tolerantní. Popř. pošli dotyčnému SZ, ať si to opraví.
Jinak na diesly nedám dopustit i kdyby trakaře padaly.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

I kdyby nafta nebyla??Kornout píše:Jen tolik, zatím se mi nestalo, že by v kategorii nafta někdo říkal, že nitro nejel a jel na něj, ať to bylo Chpifórum, DP, nebo Turbodevils.
Jinak taková zdravá rivalita je na místě a to včetně vyjadřování názorů, bez toho by to taky nebylo ono.
To Forest, asi by nebylo od věci být konkrétní, ono něco okoukat a udělat taky není jedna věc, záleží co, pokud je to taková klasická sestava, jako má většina lidí, tak tam asi není co řešit a co vymíšlet, u nákladných úprav je to o něčem jiném, otázkou jak to ten ? myslel.
Jo a to že někdo píše tak jak mu to padne pod ruku, to bych neřešil, já osobně jsem na češtinu tele (občas tu jsou perličky, to je fakt) a není to tu fórum českého pravopisu, tak buďme tolerantní. Popř. pošli dotyčnému SZ, ať si to opraví.
Jinak na diesly nedám dopustit i kdyby trakaře padaly.

Nissan Primera SW 1,9 DCi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Zdravou beru, ale strhavani reklam, vyhrozovani fyzickym nasilim apod. mi jako zdrava moc nepripada ... mno uvidime, jak to bude dal.Kornout píše:Jinak taková zdravá rivalita je na místě a to včetně vyjadřování názorů, bez toho by to taky nebylo ono.
Co se pravopisu tyce, tak neresim detaily jako je diakritika (sam pisu bez, protoze ne vzdy a vsude dochazi ke spravnemu zobrazeni, takze me to naucilo) ani hovorovou cestinu, ale absolutni absence zakladnich znalosti pravopisu, nastesti to uz opravil. Jinak kdyz uz byl v tom opravovani, tak si mohl laskave prepsat ty velky pismena a smazat dualni post.
K tomu kopirovani: kdykoliv prisel Lubos s necim novym, hned to od nej lidi kopirovali a nyni to berou jako "to se tak dela, to je normalni postup". Lidi si na tento postup zvykli a to jeste beru, protoze byla svobodna vule Lubose, ze jim to ukazoval ... ale ze ted jeste hledaji nejake mechanismy na to, aby jim toto bylo umoznovano vramci prava mi prijde proste ubohe, trapne a jak je zde jiz omilano to slovo "neferove".
Dodatek: pokud nevite, pouzijte jednu z nize uvedenych pomucek:
1) http://www.czilla.cz/doplnky/kontrola-pravopisu/
2) http://www.google.com/tools/firefox/too ... index.html
3) Word a jeho volbu kontroly pravopisu
http://www.pravidla.cz/ pripadne si na
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)