Fabia I servo ztuha - Vag nic

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Tak uz jedine riadenie.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Tiger23 píše:
misoVW píše:co servo olej? nie je speneny?
pozeral som neni speneny.... Nikde sa nic nestraca. Volant netrha len to ide stuha oproti inym fabiam....

inak servo to je KOYO
Nechci strasit ale s timhle rizenim jsem mel velky problemy na FRS. Podobny priznaky jako popisujes s tim, ze nakonec se tam cas od casu rozsvitila kontrolka poruchy serva a na diagnostice to nahlasilo tepelny pretizeni serva.

Bylo v prdeli rizeni samotny, nejspis ucpany kanalky pro hydrauliku v rozvodce. Vyresila to vymena rizeni. Servo i snimac otaceni volantu byly OK.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

misoVW píše:Ak by si chcel vyskusat to riadenie, poziciam na skusku......
Chyba bude v cerpadle, alebo v tom serve
Cerpadlo i servo = jedno a to samy. Je to jeden blok s elektromotorem a zubovym cerpadlem. Veskera elektronika je ulozena v tom a je chlazena tim hydraulickym olejem co presto tece. Vedou z toho akorat draty na cidlo otaceni volantu a do RJ tusim + tlakovy hadice k prevodce rizeni. Ve Fabii by to melo bejt schovany v levym podbehu a dostanes se k tomu kdyz sundas kolo a vyndas vlozku.
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Tieto priznaky pozorujem uz 15000km a kontrolky nic :(


Ja to uz zvysoka mozem asi okaslat...... hmmm len jedno je zaujimave ze sem tam ide dobre lahucko a semtam zase tazko... tak to asi nebudu kanaliky..... kuva nemozu sposobovat aj gumy? sice mam len 195/50 R15... ale ked servo na FRS taha 205 a ide to pohode.... tak fakt uz nefim...
Uživatelský avatar
HUMMER
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 10 led 2007, 23:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HUMMER »

tak vyresils to nejak z tim servem? :? :?
VW PASSAT 96KW,02
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

fabiátor píše:
misoVW píše:Ak by si chcel vyskusat to riadenie, poziciam na skusku......
Chyba bude v cerpadle, alebo v tom serve
Cerpadlo i servo = jedno a to samy. Je to jeden blok s elektromotorem a zubovym cerpadlem. Veskera elektronika je ulozena v tom a je chlazena tim hydraulickym olejem co presto tece. Vedou z toho akorat draty na cidlo otaceni volantu a do RJ tusim + tlakovy hadice k prevodce rizeni. Ve Fabii by to melo bejt schovany v levym podbehu a dostanes se k tomu kdyz sundas kolo a vyndas vlozku.
Cerpadlo myslim ten blok s elektromotorom, servo myslim prevodku riadenia (hrebenove riadenie s posilnovacom).
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

HUMMER píše:tak vyresils to nejak z tim servem? :? :?
nic som nevyriešil... až bude možno v budúcnosti čas tak niečo poriešim, ak budú samozrejme peniaze.

Včera som zase jazdil na segrinej MPi a ked som točil volantom, tak otáčky držali ako pribité(zahriaty motor) a volant išiel krásne ľahúčko.

Ja ked pohnem volantom na tej mojej HTpke tak hned zacnu klesat.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“