Fabia I servo ztuha - Vag nic
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nechci strasit ale s timhle rizenim jsem mel velky problemy na FRS. Podobny priznaky jako popisujes s tim, ze nakonec se tam cas od casu rozsvitila kontrolka poruchy serva a na diagnostice to nahlasilo tepelny pretizeni serva.Tiger23 píše:pozeral som neni speneny.... Nikde sa nic nestraca. Volant netrha len to ide stuha oproti inym fabiam....misoVW píše:co servo olej? nie je speneny?
inak servo to je KOYO
Bylo v prdeli rizeni samotny, nejspis ucpany kanalky pro hydrauliku v rozvodce. Vyresila to vymena rizeni. Servo i snimac otaceni volantu byly OK.
Cerpadlo i servo = jedno a to samy. Je to jeden blok s elektromotorem a zubovym cerpadlem. Veskera elektronika je ulozena v tom a je chlazena tim hydraulickym olejem co presto tece. Vedou z toho akorat draty na cidlo otaceni volantu a do RJ tusim + tlakovy hadice k prevodce rizeni. Ve Fabii by to melo bejt schovany v levym podbehu a dostanes se k tomu kdyz sundas kolo a vyndas vlozku.misoVW píše:Ak by si chcel vyskusat to riadenie, poziciam na skusku......
Chyba bude v cerpadle, alebo v tom serve
Tieto priznaky pozorujem uz 15000km a kontrolky nic 
Ja to uz zvysoka mozem asi okaslat...... hmmm len jedno je zaujimave ze sem tam ide dobre lahucko a semtam zase tazko... tak to asi nebudu kanaliky..... kuva nemozu sposobovat aj gumy? sice mam len 195/50 R15... ale ked servo na FRS taha 205 a ide to pohode.... tak fakt uz nefim...

Ja to uz zvysoka mozem asi okaslat...... hmmm len jedno je zaujimave ze sem tam ide dobre lahucko a semtam zase tazko... tak to asi nebudu kanaliky..... kuva nemozu sposobovat aj gumy? sice mam len 195/50 R15... ale ked servo na FRS taha 205 a ide to pohode.... tak fakt uz nefim...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Cerpadlo myslim ten blok s elektromotorom, servo myslim prevodku riadenia (hrebenove riadenie s posilnovacom).fabiátor píše:Cerpadlo i servo = jedno a to samy. Je to jeden blok s elektromotorem a zubovym cerpadlem. Veskera elektronika je ulozena v tom a je chlazena tim hydraulickym olejem co presto tece. Vedou z toho akorat draty na cidlo otaceni volantu a do RJ tusim + tlakovy hadice k prevodce rizeni. Ve Fabii by to melo bejt schovany v levym podbehu a dostanes se k tomu kdyz sundas kolo a vyndas vlozku.misoVW píše:Ak by si chcel vyskusat to riadenie, poziciam na skusku......
Chyba bude v cerpadle, alebo v tom serve
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
nic som nevyriešil... až bude možno v budúcnosti čas tak niečo poriešim, ak budú samozrejme peniaze.HUMMER píše:tak vyresils to nejak z tim servem?![]()
Včera som zase jazdil na segrinej MPi a ked som točil volantom, tak otáčky držali ako pribité(zahriaty motor) a volant išiel krásne ľahúčko.
Ja ked pohnem volantom na tej mojej HTpke tak hned zacnu klesat.