Pohár netřeba, chci jet o čas, ale když nebude naplněna kategorie RWD, těžko "spadnu" do kat FWD. Čas mi tedy bude sdělen jen ústně?
DRAG CUP 2009
Moderátoři: šulda, Moderátoři
klidně kolik stojí půjčovný? chci číslo 2
jo a nechám tě za drobnou pozornost vyhrát ano?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
To je sice pravda, ale treba Cajda nebo Hanz asi jen tak pro nic za nic nepredelavali na 4x4 .. stejne tak plajinpl nezacal jezdit misto s ORSII TDi s Oct. 4x4... vsechny auta maji ted pres 200koni a to uz je nesmyslny porovnavat s FWD o tom snad neni treba debatovat..Lusťa píše:Ptal jsi se me,kde jsi to napsal, dal jsem ti odpoved,abych nevypadal,že si na tebe něco vymýšlím.
to je vše. Jinak kategorie 1 a 3 maj už hlavu i patu, ale jak jsem psal, mě nevadí se na startu postavit klidně vedle 4x4. Stejně tak jako jsme my koupili dvoukolu a netušili,že jí budem ladit, tak třeba i oni to udělali se 4x4,ale v době, kdy jsem koupil golfa, ještě nebyl tuning motoru TDI žádnej. Ale abych si kvůli sprintům kupoval čtyřkolu,to opravdu ne.
Prostě někdo má to a druhý tohle
Ostatne pravidla pro letosni DragCup jsou rozumny uz ted:

Naposledy upravil(a) JasteR dne 28 dub 2009, 20:44, celkem upraveno 1 x.
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Tak proč jste o tom tak diskutovaly?jezděte je všichni protože s 200hp se stejně normálně nerozjedete budete si akorát šetřit normální gumy v tom měl Lusťa pravdu a netvrďte že na to nejsou peníze každej v těch autech hučíte jako prase tak cca 3000,- za slušný předky už vám nic neudělají navíc získáte cenný desetinky 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No vidíš, normálně nerozjedem, aspoň to bude zajímavějšíLadas píše:Tak proč jste o tom tak diskutovaly?jezděte je všichni protože s 200hp se stejně normálně nerozjedete budete si akorát šetřit normální gumy v tom měl Lusťa pravdu a netvrďte že na to nejsou peníze každej v těch autech hučíte jako prase tak cca 3000,- za slušný předky už vám nic neudělají navíc získáte cenný desetinky
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Videosestrih - DRAG CUP 2009 - 25.4. Hoškovice.
http://www.stream.cz/video/11/291842-dr ... oskovice/0

http://www.stream.cz/video/11/291842-dr ... oskovice/0

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Potom ve mě bije otázka k čemu takový koně když je nedokážeš dostat na silnici tak jak potřebuješ je to takovej zamotanej kruh a na šikovnost řidiče to nesváděj protože mít tak 400hp pojedeš sprint na půl plynu tak abys přeci neprohrabal vždyť je to nelogický!!!Kornout píše:No vidíš, normálně nerozjedem, aspoň to bude zajímavějšíLadas píše:Tak proč jste o tom tak diskutovaly?jezděte je všichni protože s 200hp se stejně normálně nerozjedete budete si akorát šetřit normální gumy v tom měl Lusťa pravdu a netvrďte že na to nejsou peníze každej v těch autech hučíte jako prase tak cca 3000,- za slušný předky už vám nic neudělají navíc získáte cenný desetinky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Právě že je to vo řidičovi, jak to nadávkovat, aby ses co nejlépe rozjel. Na startu se dá posrat všechno. Koně využiješ, ale ne na startu, na 3ku už jedeš plnej. Přijeď jednou to zkusit a uvidíš sám.Ladas píše:Potom ve mě bije otázka k čemu takový koně když je nedokážeš dostat na silnici tak jak potřebuješ je to takovej zamotanej kruh a na šikovnost řidiče to nesváděj protože mít tak 400hp pojedeš sprint na půl plynu tak abys přeci neprohrabal vždyť je to nelogický!!!Kornout píše:No vidíš, normálně nerozjedem, aspoň to bude zajímavějšíLadas píše:Tak proč jste o tom tak diskutovaly?jezděte je všichni protože s 200hp se stejně normálně nerozjedete budete si akorát šetřit normální gumy v tom měl Lusťa pravdu a netvrďte že na to nejsou peníze každej v těch autech hučíte jako prase tak cca 3000,- za slušný předky už vám nic neudělají navíc získáte cenný desetinky
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
